Het is ook gewoon gelwedig..quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
Regelmatig zie ik hier topics voorbij komen waar Firefox helemaal de hemel in wordt geprezen. Prima niks mis mee, dus ik denk ik ga het ook maar weer is proberen. Gewoon omdat de "leken" hier vaak wordt verteld dat ze dit geweldige stukje software moeten gebruiken.
Dat is juist NIET slecht programmeren..quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
En inderdaad het leek in eerste instantie best aardig te werken. Dus ik volg vrolijk een linkje wat standaard in de bookmarks wordt gepropt en kom uit op de "themes" site. Een ander themaatje leek me wel aardig want de standaard layout vind ik zo saai. Ja en toen begon de ellende, want je moet eerst je browser opnieuw opstarten alvorens het zaakje van kracht is. Dat is natuurlijk een staaltje slecht programmeren, maar daar kan ik nog wel overheen komen. Maar jij, dan start je een foutmelding, en heb je enkel een groot grijs vlak voor je neus.
Dit gebeurd bij ieder programma..quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
Maar goed, je hebt het toch net geinstalleerd dus je denkt ik verwijder het zootje wel even, en installeer het opnieuw. Maar helaas ook deze aanpak werkt niet. Want als je firefox verwijderd haalt hij niet alles weg, nee hij is zo vriendelijk om je "persoonlijke bestanden" nog even te behouden. Kom op makers, weg is weg, en zo niet, dan wil ik er toch minstens een vraag over gesteld krijgen.
Als serieuze browser is Firefox heel goed... punt :pquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
Afijn je moet dus handmatig (en dus voor een leek meer dan een dag taak) die corrupte zooi verwijderen uit je verborgen gebruikers mappen. Alleen hier om zou ik dus firefox voor de leek afraden, en zeker als alternatief wat vaak door de "fans" geroepen wordt.
Het is leuk speelgoed voor de fanatiekelingen maar als serieuze browser kun je maar beter iets anders kiezen. Zo dat wilde ik even kwijt
Alsof leken meteen skins gaat uitproberenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:22 schreef markvleth het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, er zijn hier in dig redelijk veel "firefox roepers" waar ik opzich niks op tegen heb. Maar als het progje al op zijn bek gaat met een simpele (officiele) skin lijkt het me niet wenselijk om dat zo stevig te promoten onder de "leken".
Het klinkt nogal makkelijk "ik kan het wel, maar heb er geen zin in".quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
En waarom dat?
Jij moet toch beter weten lijkt me. het antwoord is jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:29 schreef Lucille het volgende:Alsof leken meteen skins gaat uitproberen
ah je neemt de moeite niet eens meer om je zwakzinnige standpunt te beschermen ; kortom je was gewoon weer ff leker aan het blaten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:29 schreef markvleth het volgende:
nou nou, das wel een hele rare manier van uit de kast komen mg794613, maar ik geef toe, vrij origineel
Ja ach, gewoon dat ik niet wordt meegezogen door een of andere open source fanaat met "doe dan", want daar heb ik noch zin in, noch tijd voor.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
Het klinkt nogal makkelijk "ik kan het wel, maar heb er geen zin in".
even snel als mijn IEquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef kobold het volgende:
Firefox is wel handig om compatibility van je website mee te testen.
Als 'ie er goed uit ziet in zowel IE als in Firefox, dan zit 't wel snor.
Maar verder... nee, dat opstarten duurt me een tikkeltje te lang.
Het leuke aan FireFox is dat je het maar een keer per sessie op hoeft te starten.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef kobold het volgende:
Mijn MSIE doet er bij mij anders langer over dan Firefox :|quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef kobold het volgende:
Firefox is wel handig om compatibility van je website mee te testen.
Als 'ie er goed uit ziet in zowel IE als in Firefox, dan zit 't wel snor.
Dat wil ik ook zien!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:43 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Mijn MSIE doet er bij mij anders langer over dan Firefox :|
*eensch*quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef soltebever het volgende:
mark heeft gelijk, als gebruiker wil je niet je browser opnieuw opstarten, alleen omdat je hem een nieuw skinnetje geeft. En wanneer je de software de-installeert, mag je er volgens mij vanuit gaan dat alles weg is en anders zouden er vragen moeten komen. En het heeft er in mijn ogen dan weer helemaal niks mee te maken of je wel of niet zelf kan programmeren.
Je sluit tijdens het surfen regelmatig al je schermen een keertje af, je laat ze niet 4 uur open staan. En wat boeit het nou, écht, dat je je Firefox scherm vier seconden verliest? En wat Lucille al zei, het houdt je browser snel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef soltebever het volgende:
mark heeft gelijk, als gebruiker wil je niet je browser opnieuw opstarten, alleen omdat je hem een nieuw skinnetje geeft.
Ehh nee. Kijk eens naar de gigantische markt van Reg-Cleaners, windows cleaners, Temp-dir leeghalers etc etc. Firefox is echt niet de enige.quote:En wanneer je de software de-installeert, mag je er volgens mij vanuit gaan dat alles weg is en anders zouden er vragen moeten komen.
Hoe lang is dat ding nou ondertussen al beta?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Miisschien speelt het mee dat Firefox nog steeds een beta is. Veel dingen worden nog verbeterd voor versie 1.0 klaar is. Het is misschien beter om dan een vergelijking te maken.
Zullen we IE 0.8 eens met FireFox gaan vergelijken?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Miisschien speelt het mee dat Firefox nog steeds een beta is. Veel dingen worden nog verbeterd voor versie 1.0 klaar is. Het is misschien beter om dan een vergelijking te maken.
Een goed product is nooit af. En een lange aanloop, daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef kobold het volgende:
[..]
Hoe lang is dat ding nou ondertussen al beta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |