abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19108535
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef markvleth het volgende:
Regelmatig zie ik hier topics voorbij komen waar Firefox helemaal de hemel in wordt geprezen. Prima niks mis mee, dus ik denk ik ga het ook maar weer is proberen. Gewoon omdat de "leken" hier vaak wordt verteld dat ze dit geweldige stukje software moeten gebruiken.
Het is ook gewoon gelwedig..
quote:
En inderdaad het leek in eerste instantie best aardig te werken. Dus ik volg vrolijk een linkje wat standaard in de bookmarks wordt gepropt en kom uit op de "themes" site. Een ander themaatje leek me wel aardig want de standaard layout vind ik zo saai. Ja en toen begon de ellende, want je moet eerst je browser opnieuw opstarten alvorens het zaakje van kracht is. Dat is natuurlijk een staaltje slecht programmeren, maar daar kan ik nog wel overheen komen. Maar jij, dan start je een foutmelding, en heb je enkel een groot grijs vlak voor je neus.
Dat is juist NIET slecht programmeren..
Door de herstart zorgt ervoor dat het programma niet continue een aantal mb's bezighoud met de themea's.
Doordat je moet herstarten hoef je maar eenmalig de theme's te beheren en vast te plakken, en niet steeds real time..
Hier door word Firefox juist sneller..
quote:
Maar goed, je hebt het toch net geinstalleerd dus je denkt ik verwijder het zootje wel even, en installeer het opnieuw. Maar helaas ook deze aanpak werkt niet. Want als je firefox verwijderd haalt hij niet alles weg, nee hij is zo vriendelijk om je "persoonlijke bestanden" nog even te behouden. Kom op makers, weg is weg, en zo niet, dan wil ik er toch minstens een vraag over gesteld krijgen.
Dit gebeurd bij ieder programma..
Het is logisch dat dat soort bestanden bewaard blijven, die wil je niet zomaar kwijt..
Maar ik meot toegeven, een vraag of het weg moet was wel netjes geweest...
quote:
Afijn je moet dus handmatig (en dus voor een leek meer dan een dag taak) die corrupte zooi verwijderen uit je verborgen gebruikers mappen. Alleen hier om zou ik dus firefox voor de leek afraden, en zeker als alternatief wat vaak door de "fans" geroepen wordt.

Het is leuk speelgoed voor de fanatiekelingen maar als serieuze browser kun je maar beter iets anders kiezen. Zo dat wilde ik even kwijt
Als serieuze browser is Firefox heel goed... punt :p
pi_19108559
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:22 schreef markvleth het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, er zijn hier in dig redelijk veel "firefox roepers" waar ik opzich niks op tegen heb. Maar als het progje al op zijn bek gaat met een simpele (officiele) skin lijkt het me niet wenselijk om dat zo stevig te promoten onder de "leken".
Alsof leken meteen skins gaat uitproberen
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19108567
nou nou, das wel een hele rare manier van uit de kast komen mg794613, maar ik geef toe, vrij origineel
pi_19108573
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef markvleth het volgende:

[..]

En waarom dat?
Het klinkt nogal makkelijk "ik kan het wel, maar heb er geen zin in".
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19108602
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:29 schreef Lucille het volgende:Alsof leken meteen skins gaat uitproberen
Jij moet toch beter weten lijkt me. het antwoord is ja
pi_19108614
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:29 schreef markvleth het volgende:
nou nou, das wel een hele rare manier van uit de kast komen mg794613, maar ik geef toe, vrij origineel
ah je neemt de moeite niet eens meer om je zwakzinnige standpunt te beschermen ; kortom je was gewoon weer ff leker aan het blaten.

en hoe voelt het
pi_19108635
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
Het klinkt nogal makkelijk "ik kan het wel, maar heb er geen zin in".
Ja ach, gewoon dat ik niet wordt meegezogen door een of andere open source fanaat met "doe dan", want daar heb ik noch zin in, noch tijd voor.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:39:10 #33
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_19108803
Firefox is wel handig om compatibility van je website mee te testen.
Als 'ie er goed uit ziet in zowel IE als in Firefox, dan zit 't wel snor.

Maar verder... nee, dat opstarten duurt me een tikkeltje te lang.
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
pi_19108842
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:39 schreef kobold het volgende:

even snel als mijn IE
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:41:10 #35
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19108852
quote:
Het leuke aan FireFox is dat je het maar een keer per sessie op hoeft te starten.
Ik ga naar huis.
pi_19108867
naar he, moeilijke dingen?
guttegutteguttegut

Firefox
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:42:29 #37
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19108885
Ik ben het wel met markvleth eens. Maargoed, het is gratis, dus verwacht er dan ook niet teveel van, dan kan het ook niet tegenvallen.

Het is leuk in de strijd tegen die teringpopups en activex.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_19108902
zelfs mijn oma browst met firefox
pi_19108911
quote:

Mijn MSIE doet er bij mij anders langer over dan Firefox :|
pi_19109065
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:43 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Mijn MSIE doet er bij mij anders langer over dan Firefox :|
Dat wil ik ook zien!!
Want bij mij zijn ze echt even snel.

Met dezelfde start pagina;s? (ik hoop eigenlijk dat je dat al niet meetelt)
pi_19109190
mark heeft gelijk, als gebruiker wil je niet je browser opnieuw opstarten, alleen omdat je hem een nieuw skinnetje geeft. En wanneer je de software de-installeert, mag je er volgens mij vanuit gaan dat alles weg is en anders zouden er vragen moeten komen. En het heeft er in mijn ogen dan weer helemaal niks mee te maken of je wel of niet zelf kan programmeren.
pi_19109252
DIG > KLB
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:56:28 #43
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_19109266
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef soltebever het volgende:
mark heeft gelijk, als gebruiker wil je niet je browser opnieuw opstarten, alleen omdat je hem een nieuw skinnetje geeft. En wanneer je de software de-installeert, mag je er volgens mij vanuit gaan dat alles weg is en anders zouden er vragen moeten komen. En het heeft er in mijn ogen dan weer helemaal niks mee te maken of je wel of niet zelf kan programmeren.
*eensch*
[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:57:26 #44
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19109302
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:53 schreef soltebever het volgende:
mark heeft gelijk, als gebruiker wil je niet je browser opnieuw opstarten, alleen omdat je hem een nieuw skinnetje geeft.
Je sluit tijdens het surfen regelmatig al je schermen een keertje af, je laat ze niet 4 uur open staan. En wat boeit het nou, écht, dat je je Firefox scherm vier seconden verliest? En wat Lucille al zei, het houdt je browser snel.
quote:
En wanneer je de software de-installeert, mag je er volgens mij vanuit gaan dat alles weg is en anders zouden er vragen moeten komen.
Ehh nee. Kijk eens naar de gigantische markt van Reg-Cleaners, windows cleaners, Temp-dir leeghalers etc etc. Firefox is echt niet de enige.
pi_19109327
Mark is dom .
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_19109343
Miisschien speelt het mee dat Firefox nog steeds een beta is. Veel dingen worden nog verbeterd voor versie 1.0 klaar is. Het is misschien beter om dan een vergelijking te maken.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_19109355
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef Blivox het volgende:
Mark is dom .
Bekhouden.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:59:41 #48
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_19109375
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Miisschien speelt het mee dat Firefox nog steeds een beta is. Veel dingen worden nog verbeterd voor versie 1.0 klaar is. Het is misschien beter om dan een vergelijking te maken.
Hoe lang is dat ding nou ondertussen al beta?
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:59:46 #49
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19109377
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Zullen we IE 0.8 eens met FireFox gaan vergelijken?

Of wachten tot FireFox IE heeft ingehaald?
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:00:19 #50
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19109393
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:59 schreef kobold het volgende:

[..]

Hoe lang is dat ding nou ondertussen al beta?
Een goed product is nooit af. En een lange aanloop, daar is niks mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')