IIk verdiep me niet in je XUL, dat vind ik kul. Ik wil als gebruiker niet te hoeven restarten. Iets wat je ook niet hoeft als je degelijk programmeert!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef Slarioux het volgende:
Oh, en verdiep je even in XUL voordat je "slecht programmeren" gaat roepen.
En wat schrijf ik nou, zelfs daar gaat het mis mee!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:13 schreef nietzman het volgende:
Als jij van de officiele theme site bij texturizer je theme's gaat scoren, kijkt de site zelf of je wel een goede versie van FireFox voor de theme hebt, zodat je zelf niet eens versienummertjes hoeft te vergelijken, want dat is natuurlijk heeeeeel erg moeilijk.
Jij kan een skin renderer bouwen voor Firefox die niet hoeft te restarten?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:15 schreef markvleth het volgende:
[..]
IIk verdiep me niet in je XUL, dat vind ik kul. Ik wil als gebruiker niet te hoeven restarten. Iets wat je ook niet hoeft als je degelijk programmeert!!
Misschien vind ik IE ook wel een slechte browser. Het is een punt wat er niet toe doetquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:16 schreef Lucille het volgende:
Dus omdat je een probleem hebt met skins is de browser een slecht product?
Heb je al eens geprobeerd om IE te deinstalleren?
Als ik dat zou willen dan kan ik dat ja. Das niet zo moeilijk. Maar ik wil het nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:17 schreef Lucille het volgende:
Jij kan een skin renderer bouwen voor Firefox die niet hoeft te restarten?
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:18 schreef markvleth het volgende:
[..]
Misschien vind ik IE ook wel een slechte browser. Het is een punt wat er niet toe doet
Mag ik hier heel hard om lachenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef markvleth het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen dan kan ik dat ja. Das niet zo moeilijk. Maar ik wil het niet
Daar gaat het niet om, er zijn hier in dig redelijk veel "firefox roepers" waar ik opzich niks op tegen heb. Maar als het progje al op zijn bek gaat met een simpele (officiele) skin lijkt het me niet wenselijk om dat zo stevig te promoten onder de "leken".quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef Lucille het volgende:
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?
En waarom dat?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:21 schreef Lucille het volgende:
Mag ik hier heel hard om lachen
Omdat je het niet kan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef markvleth het volgende:
[..]
En waarom dat?
Ben Goodger kan het wel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:17 schreef Lucille het volgende:
Jij kan een skin renderer bouwen voor Firefox die niet hoeft te restarten?
Ja ik weet gelukkig dat dat wel anders isquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat je het niet kan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |