abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19108054
Regelmatig zie ik hier topics voorbij komen waar Firefox helemaal de hemel in wordt geprezen. Prima niks mis mee, dus ik denk ik ga het ook maar weer is proberen. Gewoon omdat de "leken" hier vaak wordt verteld dat ze dit geweldige stukje software moeten gebruiken.

En inderdaad het leek in eerste instantie best aardig te werken. Dus ik volg vrolijk een linkje wat standaard in de bookmarks wordt gepropt en kom uit op de "themes" site. Een ander themaatje leek me wel aardig want de standaard layout vind ik zo saai. Ja en toen begon de ellende, want je moet eerst je browser opnieuw opstarten alvorens het zaakje van kracht is. Dat is natuurlijk een staaltje slecht programmeren, maar daar kan ik nog wel overheen komen. Maar jij, dan start je een foutmelding, en heb je enkel een groot grijs vlak voor je neus.

Maar goed, je hebt het toch net geinstalleerd dus je denkt ik verwijder het zootje wel even, en installeer het opnieuw. Maar helaas ook deze aanpak werkt niet. Want als je firefox verwijderd haalt hij niet alles weg, nee hij is zo vriendelijk om je "persoonlijke bestanden" nog even te behouden. Kom op makers, weg is weg, en zo niet, dan wil ik er toch minstens een vraag over gesteld krijgen.

Afijn je moet dus handmatig (en dus voor een leek meer dan een dag taak) die corrupte zooi verwijderen uit je verborgen gebruikers mappen. Alleen hier om zou ik dus firefox voor de leek afraden, en zeker als alternatief wat vaak door de "fans" geroepen wordt.

Het is leuk speelgoed voor de fanatiekelingen maar als serieuze browser kun je maar beter iets anders kiezen. Zo dat wilde ik even kwijt
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:12:53 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19108133
Ok. Kick naar KLB ofzo?
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:13:04 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19108139
Als jij van de officiele theme site bij texturizer je theme's gaat scoren, kijkt de site zelf of je wel een goede versie van FireFox voor de theme hebt, zodat je zelf niet eens versienummertjes hoeft te vergelijken, want dat is natuurlijk heeeeeel erg moeilijk.
Ik ga naar huis.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:14:00 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19108162
Oh, en verdiep je even in XUL voordat je "slecht programmeren" gaat roepen.
pi_19108196
Het heeft niet alles.
Net als elke andere browser heeft het zijn dingen.
3rd party tools zijn vaak brak op welk systeem dan ook.
pi_19108203
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef Slarioux het volgende:
Oh, en verdiep je even in XUL voordat je "slecht programmeren" gaat roepen.
IIk verdiep me niet in je XUL, dat vind ik kul. Ik wil als gebruiker niet te hoeven restarten. Iets wat je ook niet hoeft als je degelijk programmeert!!
pi_19108206
Dus omdat je een probleem hebt met skins is de browser een slecht product?
Heb je al eens geprobeerd om IE te deinstalleren?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19108223
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:13 schreef nietzman het volgende:
Als jij van de officiele theme site bij texturizer je theme's gaat scoren, kijkt de site zelf of je wel een goede versie van FireFox voor de theme hebt, zodat je zelf niet eens versienummertjes hoeft te vergelijken, want dat is natuurlijk heeeeeel erg moeilijk.
En wat schrijf ik nou, zelfs daar gaat het mis mee!!!
pi_19108231
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:15 schreef markvleth het volgende:

[..]

IIk verdiep me niet in je XUL, dat vind ik kul. Ik wil als gebruiker niet te hoeven restarten. Iets wat je ook niet hoeft als je degelijk programmeert!!
Jij kan een skin renderer bouwen voor Firefox die niet hoeft te restarten?
pi_19108251
Mark, altijd ijzersterktetopics
pi_19108254
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:16 schreef Lucille het volgende:
Dus omdat je een probleem hebt met skins is de browser een slecht product?
Heb je al eens geprobeerd om IE te deinstalleren?
Misschien vind ik IE ook wel een slechte browser. Het is een punt wat er niet toe doet
pi_19108268
Overigens is Firefox nog steeds geen versie 1, maar 0.8
Dus nogal beta.
  Redactie Games donderdag 13 mei 2004 @ 21:20:07 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_19108290
Firefox is alleen mensen moeten es kappen om alleen IE only websites te maken...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_19108294
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:17 schreef Lucille het volgende:
Als ik dat zou willen dan kan ik dat ja. Das niet zo moeilijk. Maar ik wil het niet
pi_19108297
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:18 schreef markvleth het volgende:

[..]

Misschien vind ik IE ook wel een slechte browser. Het is een punt wat er niet toe doet
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?
pi_19108310
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef markvleth het volgende:

[..]

Als ik dat zou willen dan kan ik dat ja. Das niet zo moeilijk. Maar ik wil het niet
Mag ik hier heel hard om lachen
pi_19108334
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:20 schreef Lucille het volgende:
Het punt is dat jij blijkbaar een betere browser kent. Op zich een redelijk punt. Ik ken er zelf ook eentje. Welke browser vind jij beter?
Daar gaat het niet om, er zijn hier in dig redelijk veel "firefox roepers" waar ik opzich niks op tegen heb. Maar als het progje al op zijn bek gaat met een simpele (officiele) skin lijkt het me niet wenselijk om dat zo stevig te promoten onder de "leken".
pi_19108370
Ik vind het ook kut, maar vooral omdat het traag werkt. Opera schijnt ook goed te zijn, dat maar eens proberen dan.
pi_19108376
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:21 schreef Lucille het volgende:
Mag ik hier heel hard om lachen
En waarom dat?
pi_19108405
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef markvleth het volgende:

[..]

En waarom dat?
Omdat je het niet kan?
pi_19108408
De enige officele skin in de Qute skin, die standaard wordt meegeleverd

en zodra de nieuwe Theme manager in firefox zit, is ook het opnieuw opstarten niet meer nodig..
  Redactie Games donderdag 13 mei 2004 @ 21:24:15 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_19108414
Tabbladfunctie in Mozilla werkt voor mij prima. Tis beter dan 6 IE raampjes openen met dezelfde info en of zo'n browser nou skinnable is boeit me eigenlijk geen fuck, zolang het maar gemak geeft...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:26:51 #23
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19108492
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:17 schreef Lucille het volgende:
Ben Goodger kan het wel.

De drafts zitten al in de recentere nightly's.

Ik ga naar huis.
pi_19108496
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat je het niet kan?
Ja ik weet gelukkig dat dat wel anders is
pi_19108524
markvleth -> je bent gewoon een ongestelde relnicht in een zeikbui ; zelfs mijn oma kan nog overweg firefox.

Alle punten die jij aangeeft zijn problemen die terug te leiden zijn naar jou en niet naar de software m.a.w. de software is prima geprogrameerd, nu jij nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')