quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:11 schreef CySt het volgende:
Over de source: ik moet nog even meta trefwoorden erin zetten zodat google hem sneller pakt, want die man wou heel weinig tekst op de website, dus moet ik wel trefwoorden gebruiken om hem in de zoekmachines voor te laten komen.
Dat is niet waar het om gaat, of iig niet wat ik bedoelquote:Op zondag 13 juni 2004 20:11 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
zolang 98,85% van de mensen nog altijd IE gebruikt als browser, is dat natuurlijk gewoon niet waar.![]()
zelf heb ik altijd 3 browsers open staan als ik aan het bouwen ben, wat regelmatig tot gefrustreerde aggressieve uitlatingen leidt.
Punt 1: De draaiende gif-jes als je met je muis over het menu gaat, ze zijn onleesbaar en hebben geen nut.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:36 schreef surely het volgende:
ben nieuwe site voor schoolclub aant bouwe....
als ik stomme dingen doe, wilt u het dan voorzichtig brengen?
http://www.surely.nl/sameos/indexregular.htm
Het W3C (World Wide Web Consortium) is een organisatie van verschillende bedrijven die aanbevelingen doet cq. regels opstelt over onder andere HTML en CSS, hoe verschillende browsers verschillende elementen weer dienen te geven en dergelijke.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef surely het volgende:
wat is "w3c compliant " eigenlijk???
Ik weet niet hoe wit staat... Iets lichts misschien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef surely het volgende:
uhm...
ik heb die link geprobeerd,.,... ben t nog ff goed aan het bestuderen... maar snap niet alle tips die die site geeft! wat is "w3c compliant " eigenlijk???
en die draaiende dingen... is waar moeten leesbaar worden...
welke kleur zou je dan gebruiken eigenlijk???
<!DOCTYPE..... In de eerste regel zetten, ipv eerst de andere code.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:32 schreef surely het volgende:
owkee... heb ander kleurtje geprobeert.... wit kan niet , want dan ist t zelfde als rondom zeg maar... en da is nie mooi...
en verders... heb nog maar 3 fouten via die link, de eerste:
Line 1, column 0: no document type declaration; will parse without validation
<A name=html4frameset><CODE class=html><!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD
ik moet dus die regel iets veranderen.... maar hoe????
heb al wat geprobeert.... maar alle veranderingen leveren steeds meer fouten op...
inderdaad; doctype moet je als eerste regel plaatsen. gans bovenaan het html documentquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:56 schreef surely het volgende:
dus
<A name=html4frameset><CODE class=html>
moet achter:
<!DOCTYPE.....
????
Ja, kan goed. De validator gaat namelijk uit van dat !DOCTYPE.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:05 schreef surely het volgende:
nu staat er
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD
HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">
<A name=html4frameset><CODE class=html></CODE></A>
en krijg ik ineens 7 fouten ipv 3!
????quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:12 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Ja, kan goed. De validator gaat namelijk uit van dat !DOCTYPE.
Ja, dan verschilt dus de interpretatie van mogelijke fouten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:20 schreef surely het volgende:
[..]
????
duzzzz......
Nee, waarschijnlijk stopte de validator met controleren na de verkeerde doctype.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef surely het volgende:
je bedoelt dus dat mijn script nu goed is, maar dat die site het script niet goed interpreteert, en daardoor bv:
Line 13, column 32: there is no attribute "BORDER"
<frameset rows="*,530,*" BORDER="0" frameborder="0">
als een fout ziet....
thnx...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:06 schreef Leshy het volgende:
Dat hele stuk <a name=html4frameset><code class=html></code></a> kun je wegmieteren.
Nee, dat kan ik niet, want het ziet er gewoon keurig uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:41 schreef StukjeCake het volgende:
Zouden jullie mij wat tips kunnen geven voor mijn site?
Adres: www.rogierbikker.nl
Gemaakt met: Photoshop en HTML
Het is een jong webdesign bureau site, die ik in m'n eentje beheer/run.
Hij bestaat pas 2 weken, en heb nu al 3 opdrachten binnen, dus het loopt goed!
Graag zou ik wat reacties willen voor de inhoud, want mijn Nederlands is niet zo best....
Alvast bedankt!
kan ik enkel maar met akkoord gaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, want het ziet er gewoon keurig uit
Lekker rustige layout, overzichtelijk en duidelijk, heel netjes gedaan
Voorzichtig gebracht: Je bent erg stom bezig met die kleurenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:36 schreef surely het volgende:
Heb je die ook van andere kleuren?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:29 schreef Zoefff het volgende:
Je kan best wel wat met verschillende tinten rood hoor
[afbeelding]
Thnx!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef Jump het volgende:
[..]
kan ik enkel maar met akkoord gaan [afbeelding]
Ik niet. Zij welquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:44 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Heb je die ook van andere kleuren?
Heb die site ook al enkele keren gebruikt en het is een zéér handige tool. je kan er gewoon alle kleuren die je op je site wilt gebruiken mee bepalenquote:
1. ik vind 1 keer Sameos in de title van je head wel voldoendequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:36 schreef surely het volgende:
niet slecht, ik vind alleen de horizontale lijnen en dan met name de lijn onderaan de pagina niet echt vloeiend, er zitten een paar kleine kleur verschillen in, hij loopt niet echt lekker vloeiend door. Ik vind hem zeker niet te druk en echt grove fouten zie ik ook niet. good luck...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:48 schreef BlueDragon het volgende:
http://www.bluedragon.nl
Nog maar een pagina, alleen om het ontwerp te laten zien. Is het duidelijk? Niet te druk?
En als er nu al grote fouten inzitten, hoor ik dat niet graag, maar ik wil het wel weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |