abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2004 @ 13:51:16 #1
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_19098486
De meeste mensen kennen de legendarische band Queen wel. De bassist van Queen is John Deacon. Weet iemand wat ie tegenwoordig doet? Van de andere overgebleven twee (Roger Taylor-> drummer en Brian May-> gitarist) hoor je nog wel eens iets maar van John helemaal niks meer. Weet wel dat ie een paar jaar geleden te kennen heeft gegeven dat queen voor hem niet meer zonodig hoeft sinds Freddie Mercury is overleden, maar sindsdien is ie in de anonimiteit verdwenen. Weet iemand iets meer?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_19098593
Ben bang dat ie qua muziek niets meer doet. Hij is in de jaren 80 ook wel es een keer halsoverkop naar het buitenland gegaan, zonder het te melden aan manager, band etc. Dus hij kon niet zo goed overweg met zijn beroemdheid....Hij was er ook nooit trots op om muzikant te zijn, dus wie weet is ie wel weer elektrotechnicus geworden ofzo
pi_19099102
John is in 1997 uit Queen gestapt. Hij zit nu veel thuis en gaat vaak op vakantie met z'n familie. Het laatste materiaal waarop hij te horen is, is No-One But You, sindsdien heeft hij, voor zover bekend, niet meer gewerkt met Brian en Roger.
Nee.
pi_19099954
Wat Pim zei:
Hij heeft wel nog een tijdje Bass gespeeld in het bandje van zijn zoon (waar ik de naam nu ff van kwijt ben)

En hij is een aantal keer met zijn gezin naar de Musical wezen kijken, en hij vond het leuk
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_19099990
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:50 schreef BrianMay het volgende:
Hij heeft wel nog een tijdje Bass gespeeld in het bandje van zijn zoon (waar ik de naam nu ff van kwijt ben)
OMG, dat wist ik niet eens... Hoe triest is dat.... Als 50+ zijnde in het bandje van je zoon van 20 ofzo spelen
Nee.
pi_19101958
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:51 schreef PimD het volgende:
OMG, dat wist ik niet eens... Hoe triest is dat.... Als 50+ zijnde in het bandje van je zoon van 20 ofzo spelen
Precies. Stel je voor dat je iets anders met je vader doet dan je er puberaal tegen afzetten.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_19102323
Baker heette die band van zijn zoon trouwens
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')