Maar we doen het omdat deze nogal wat olie verbruiktquote:Op zondag 16 mei 2004 12:47 schreef pAin het volgende:
Niet mijn smaak, om eerlijk te zijn vind ik hem echt lelijk. En inderdaad, over smaak valt niet te twisten.
Maar toch leuk dat er weer iemand bezig is met zn auto. Ik vind de swap plannen wel een beetje raar, je zou dan "maar" 12 pk meer krijgen voor echt een HOOP werk!!! Andere bak, andere ODB, het enige echt voordeel is dat je VTEC krijgt.
Wie zegt dat hij een VTEC wil hebben?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:04 schreef pAin het volgende:
Veel succes met schoonkrijgen, denk alleen niet dat je dat gaat lukken...... Als zeker al een Normal Aspirated Jap auto olie gaat "zuipen" (ligt eraan hoeveel kilometers je doet met de olie), dan is het kwaad al geschiet.....
Misschien is een Mini Me conversie niks voor jullie?? Wanneer je vriend echt VTEC wilt hebben op zn CRX kan hij er beter een VTEC kop op zijn oude blok zetten.... Origineel is een Mini Me conversie eigenlijk een D15 met een D16A9 (???) kop erop, maar een D16Z6 onderblok met een D16A9 kop zal ook wel passen denk ik, kan nu alleen niet bij mn reference charts
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:56 schreef DakDuuf het volgende:
leuk, leuk, leuk... crx leuk om mee te beginnen.. maarhu... wrom geen del sol gekocht? En een iets gewaagdiger uitlerlijk was opzich ook leuk geweest..succes dr mee
quote:Timmetjuh.
Een Del Sol is me (nog) te duur
je maquote:Op zondag 16 mei 2004 21:09 schreef je_ma het volgende:
ik zou het geen booskijkers noemen maar eerder syndroom van down kijkers ofzo :/
Zal wel weer lekker negatief zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 22:00 schreef Romek het volgende:
Mag ik mn mening geven.....?
Die raamband met die sticker erop is een tekenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:07 schreef Romek het volgende:
Heb zelf ook een CRX gehad, en had er ook véééél aan verbouwd.....
-Achterlichten...(niet mooi dat donkere)
-Spoiler(ik was voor een andere spoiler gegaan, deze is te simpel, en niet zo spectaculair, is deze trouwens van de Renault19?)
-Die zonnen band...... (is wel een leuke mogelijkheid om de voorraam te verfraaien, maar die witte tribals... lelijk en zonde![]()
)
Verders vind ik m wel strak, leuke voorbumper en side-skirts.....
Andere spiegels, en witte zij-knipperlichten (heb ik trouwens nog liggen) zal dit autootje ook wat leuker maken....
Nogmaals dit is mijn mening......
Klopt maar als je een topic opent waar je de auto van je vriend in profileert moet je ongezouten meningen en kritiek kunnen hebben. En vooral bij dit soort auto's kun je op je klompen aanvoelen dat mensen een totaal andere mening hebben. En daarvoor is toch een discussie forum. Het is maar een "voorwerp" wat bekritiseerd word.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:48 schreef LWaS het volgende:
mening of echt de boel afkraken is wel een verschll natuurlijk
Nee niet alleen het voorwerp in jou geval. In dit geval stop je alle eigenaren voor het gemak even in een hokje, geef je ze een lage opleiding en bekritiseert hun vriendinnen.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het is maar een "voorwerp" wat bekritiseerd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |