abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19456803
Mooie auto hoor Sideskirts/Bumpers zijn erg mooi, staan goed. Ook die MoH sticker staat goed Nog van plan iets optisch te gaan veranderen?
pi_19457761
Hele vette foto's!

haal plz je traanplaten er uit... je moet maar eens kijken op slh-forum naar hatchmans auto...
pi_19458857
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:10 schreef Frunnikje het volgende:
Mooie auto hoor Sideskirts/Bumpers zijn erg mooi, staan goed. Ook die MoH sticker staat goed Nog van plan iets optisch te gaan veranderen?
Wat moet ik optisch nog veranderen dan?
pi_19458884
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:44 schreef t0n het volgende:
Hele vette foto's!

haal plz je traanplaten er uit... je moet maar eens kijken op slh-forum naar hatchmans auto...
Zal wel gaan over dat een traanplaat onder de pedalen is gekomen ofzoiets dergelijks?
Deze zijn nogal zwaar (5 mm dik)
En ze passen precies en kunnen dus niet gaan schuiven..
Voor de zekerheid worden ze binnenkort ook nog met klittenband vast gemaakt
pi_19458891
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:09 schreef IceFlame het volgende:
hehehe hele vette bak!!
zowel van binnen als van buiten zeer verzorgd!
pi_19460313
Gave Rex joh. Ik blijf het leuke bakkies vinden. Geen turbo-plannen?
pi_19464467
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:28 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Zal wel gaan over dat een traanplaat onder de pedalen is gekomen ofzoiets dergelijks?
Deze zijn nogal zwaar (5 mm dik)
En ze passen precies en kunnen dus niet gaan schuiven..
Voor de zekerheid worden ze binnenkort ook nog met klittenband vast gemaakt
Nee juist niet, de traanplaten waren door een crash zo omhoog gekomen dat (als er een bijrijder had gezeten) je nu geen voetjes meer hebt.... Die dingen zijn levensgevaarlijk!
pi_19464475
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 08:29 schreef t0n het volgende:

[..]

Nee juist niet, de traanplaten waren door een crash zo omhoog gekomen dat (als er een bijrijder had gezeten) je nu geen voetjes meer hebt.... Die dingen zijn levensgevaarlijk!
Auw.. maar die van ons kunnen niet omhoog komen als het goed is omdat dan het handschoenenkastje in de weg zit..
En andersom kan ook niet omdat dan de stoel in de weg zit..
pi_19464883
Ik hoop het maar

tot zondag
pi_19465160
Mooi bak, en volges mij mag raamband wel hoor, je mag dacht ik netzoveel ruimte van je raam bedekken als je zonnekleppen doen (maar kweet niet 100% skr)
pi_19465451
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 08:30 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Auw.. maar die van ons kunnen niet omhoog komen als het goed is omdat dan het handschoenenkastje in de weg zit..
En andersom kan ook niet omdat dan de stoel in de weg zit..
Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.
pi_19465485
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:57 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Beetje heel naief. Zo'n kastje of die stoel houdt dat echt niet tegen met die krachten.
Ik denk dat er gerust meerdere ongevallen zijn geweest met auto's met traanplaten erin. En ik heb zulke verhalen dus nog nooit gehoord.
Het zal dus allemaal wel meevallen
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_19465512
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 09:36 schreef EviltuneR het volgende:
Mooi bak, en volges mij mag raamband wel hoor, je mag dacht ik netzoveel ruimte van je raam bedekken als je zonnekleppen doen (maar kweet niet 100% skr)
Volgens mij mag zo'n ding maar 10 cm zijn. In elk geval komt die van mij nog onder de zonnenkleppen uit..
pi_19465559
quote:

[..]

Dit hele topic zit vol met naieve reacties
pi_19465782
http://www.mybegin.nl/pho(...)username=crash_civic

hier nog even een foto van de traanplaat-killers.
pi_19466642
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:15 schreef t0n het volgende:
http://www.mybegin.nl/pho(...)username=crash_civic

hier nog even een foto van de traanplaat-killers.
die heeft wel een behoorlijke klap gemaakt
en die traanplaten zijn idd killers!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:00:01 #267
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_19466825
Chop....

Ziet er niet best uit...
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_19468809
quote:

[..]

ijsmeis: Maar ze worden dus ook nog met klittenband vastgemaakt zeiden we al
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:22:58 #269
904 L-X
The Lover X
pi_19469234
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

En jij denkt dat klitteband de traanplaat tijdens een grove impact op z'n plaats kan houden?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_19469238
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:09 schreef Timmetjuh. het volgende:

[..]

klitterband houdt het niet hoor met zo'n klap...
pi_19473738
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 22:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat moet ik optisch nog veranderen dan?
Geen idee, misschien hadden jullie nog plannen ofzo.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:29:45 #272
95955 -loui
Flowmatic
pi_19474002
Lekker in m'n Honda CRX en de politie doet me niks! Lalalalala!

Waarom een Honda CRX? In elke gemiddelde Bob-John straat staat er één, ik zou liever zien dat meer mensen een mooie orginele auto zoeken en daar iets leuks van maken..

Op zich is de CRX best een aardige auto, alleen jammer van de orginaliteit. Maar als jij er trots op bent moet je dat zijn, gewoon doen wat je zelf wilt, maak er iets moois van!

PS Het project is wel ok..
Zo is het! En niet anders!
pi_19477320
heb je gelijk in maar toch vind ik ze mooi om te zien
Wat zeg ie?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 03:05:48 #274
11456 IceFlame
while( !asleep() ) sheep++;
pi_19488214
oeh die civic zit zwaar in de kreukels zeg... over kapitaal vernietiging gesproken ...
zonde van alle tijd / energie die erin gestoken is, kan een slip/race cursusje toch geen kwaad! (al blijven dit soort dingen toch in de meest kleine hoekjes zitten )

die klitterband is puur psychologisch volgens mij No way dat dat een ene fuck gaat uitmaken als jij met 80km/h in een minder fortuinlijke manoevre beland!
quote:
Lekker in m'n Honda CRX en de politie doet me niks! Lalalalala!
waarom nou altijd weer zo beginnen? golf, ouwe bmw, sirocco, corroda, calibra, crx het is nooit goed! Altijd vooroordelen! Sjonnie hier, pooier daar en altijd petjes! Zolang iemand erg geen stratemaker ferarri van maakt en er echt werk van maakt, wat kan jou het model dan boeien?
De meeste mensen hebben ook nog te maken met iets als een budget, de meeste 'keurmeesters' schijnen allemaal een ezeltje strekje in de achtertuin te hebben staan ofzo!
Uw snelcode is 160
pi_19495259
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

klitterband houdt het niet hoor met zo'n klap...
Het klittenband, mijn voeten, het dashboardkastje en de stoel houden de klap volgens mij best wel tegen hoor. .
En daarbij zijn deze traanplaten erg zwaar en ze passen precies waardoor ze al moeilijk kunnen bewegen.

En nog iets, we zijn niet van plan tegen een boom aan te rijden zoals de civic.
pi_19495299
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 03:05 schreef IceFlame het volgende:
waarom nou altijd weer zo beginnen? golf, ouwe bmw, sirocco, corroda, calibra, crx het is nooit goed! Altijd vooroordelen! Sjonnie hier, pooier daar en altijd petjes! Zolang iemand erg geen stratemaker ferarri van maakt en er echt werk van maakt, wat kan jou het model dan boeien?
De meeste mensen hebben ook nog te maken met iets als een budget, de meeste 'keurmeesters' schijnen allemaal een ezeltje strekje in de achtertuin te hebben staan ofzo!
Amen
pi_19495394
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
Het klittenband, mijn voeten, het dashboardkastje en de stoel houden de klap volgens mij best wel tegen hoor. .
Sorry, maar dit is wel heel erg naïef. Er komen bij een botsing zulke grote krachten kijken, dat hou jij écht niet.
quote:

En daarbij zijn deze traanplaten erg zwaar en ze passen precies waardoor ze al moeilijk kunnen bewegen.

Niemand rijdt gepland tegen een boom natuurlijk. Ik heb medelijden met degene die jou geplet tussen twee traanplaten vandaan moet zagen als jullie ooit een ongeluk krijgen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 16:57:30 #278
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_19495650
Ik ben dan wel geen modje, noch de TS maar ik denk dat het gedoe rond de traanplaat matten nou wel uitgekauwd is
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_19495823
quote:
Nee nou maar van mij aan meissie... je voetjes e.d. houden tijdens een ongeluk niks tegen.
Ooit wel eens een crash-test gezien.
Als je van 100-0 in een fractie van een seconde gaat zij de krachten ENORM!!

Maar al met als een leuke CRX
Alleen zou ik die booskijker eraf halen, die is net iets TE.
De velgen zij ook mooi, alleen vind ik ze van de zijkant te veel.... uitsteken... sommige stukjes van de velg dan.
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_19498532
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is wel heel erg naïef. Er komen bij een botsing zulke grote krachten kijken, dat hou jij écht niet.
[..]

Niemand rijdt gepland tegen een boom natuurlijk. Ik heb medelijden met degene die jou geplet tussen twee traanplaten vandaan moet zagen als jullie ooit een ongeluk krijgen.
Ik bedoelde ook niet dat ik de traanplaten kan tegenhouden, maar wel al dat ze minder hard aankomen lijkt mij (in ieder geval dat er niks wordt afgehakt )
Maar ja.. ik snap heus wel dat je niet gepland tegen een boom rijdt maar ik bedoelde het meer als dat ik daar niet zo over nadenk dat het gebeurd. Anders kan ik beter niet meer in een auto gaan zitten als ik denk dat ik elk moment in een ongeluk betrokken kan zijn.. toch?
pi_19498608
Was de Astra die jullie een duwtje heeft gegeven toevallig een gele Astra 2.0 16v GSI?
pi_19498657
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik de traanplaten kan tegenhouden, maar wel al dat ze minder hard aankomen lijkt mij (in ieder geval dat er niks wordt afgehakt )
Nee, daar zorg je dus niet voor. Bij een botsing komen veel te grote krachten vrij om een 5 mm dikke traanplaat tegen te houden of zelfs maar af te remmen. Klitteband, jouw benen, waaibomenhout, je hebt er allemaal niks aan.
quote:
Maar ja.. ik snap heus wel dat je niet gepland tegen een boom rijdt maar ik bedoelde het meer als dat ik daar niet zo over nadenk dat het gebeurd. Anders kan ik beter niet meer in een auto gaan zitten als ik denk dat ik elk moment in een ongeluk betrokken kan zijn.. toch?
Dat is waar, maar moedwillig de kans vergroten op extra letsel lijkt me niet echt gezond. Ik vraag me af wat de verzekering daarvan zou zeggen trouwens. Maar goed, het is jouw leven en het zijn jouw benen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_19498722
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:09 schreef Magnifiko het volgende:
Was de Astra die jullie een duwtje heeft gegeven toevallig een gele Astra 2.0 16v GSI?
Ja, klopt..
pi_19498806
Hij had helaas wat meer schade dan alleen de nummerplaat, maar had verwacht dat jullie crx total loss verklaard zou worden..
pi_19498875
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:16 schreef Magnifiko het volgende:
Hij had helaas wat meer schade dan alleen de nummerplaat, maar had verwacht dat jullie crx total loss verklaard zou worden..
wat had ie dan nog meer?

De CRX was trouwens eco total loss verklaard.. (we kregen helaas maar 1400 euro)
Maar we hebben hem toch opgeknapt
pi_19499064
Heeft ie nu wel trouwens het bumperkleven afgeleerd?
pi_19499151
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 20:34 schreef ijsmeis het volgende:
Hier meer foto's zoals beloofd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi, nu weet ik welke CRX ik moet hebben als je van de weg wordt gedrukt door iemand in een groene Opel Zafira
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_19504994
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:44 schreef t0n het volgende:
Hele vette foto's!

Hej t0n!

Pvergeschakeld van Opel naar Honda? Was da nou

Mooi CRXje Ijsmeis en Timmutjuuh!

Doe mij maar een vette manta!
pi_19507841
quote:

[..]

Het zijn net scheermesjes bij een ongeluk.
quote:
traanplaten kunnen voeten eraf tjoppen ja.. ze kunnen ook je gas blokkeren.. (ja eigen ervaring helaas)
quote:
en je denkt nu wel 2x na over die tranenplaten denk ik....
http://www.streetlegalhon(...)=ST;f=2;t=12174;st=0
pi_19509688
quote:

[..]

Dat zeggen alle gasten die een ongeluk hebben gehad
pi_19531189
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Dat zeggen alle gasten die een ongeluk hebben gehad
Die opmerking snap ik niet .
pi_19531665
quote:
Op maandag 31 mei 2004 11:47 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Die opmerking snap ik niet .
Niemand gaat expres tegen een boom rijden.
There is no other!
pi_19531801
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:12 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Niemand gaat expres tegen een boom rijden.
Dan had ie mijn vorige opmerking moeten lezen .
pi_19531810
quote:
pi_19532031
quote:

[..]

Je kan ze ook vastlijmen/popnagelen... ben je zeker dat ze blijven zitten!
pi_19532045
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:33 schreef Illigit het volgende:

[..]

Je kan ze ook vastlijmen/popnagelen... ben je zeker dat ze blijven zitten!
Daar waren we ook over aan het denken ja..
Maar dan kunnen we ze er niet zo makkelijk uit halen.. ..
pi_19532335
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 19:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mooi, nu weet ik welke CRX ik moet hebben als je van de weg wordt gedrukt door iemand in een groene Opel Zafira
Van de weg gedrukt nog wel .
Dan klaag ik je aan
  maandag 31 mei 2004 @ 12:53:43 #298
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_19532467
Hoe meer massa die traanplaten hebben hoe gevaarlijker het is.
Ze blijven dan echt niet liggen.

De kracht die vrijkomt tilt de platen op als een veertje. Door de massa doorklieven de platen echter alles wat ze tegen komen, stoelen, plastic, botten etc

Maar verder wel een karretje
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_19554636
Ik denk dat het traanplaat verhaal wel duidelijk is nu.

Ijsmijs en Tim... Ik was er zondag niet zoals jullie gemerkt hebben, heb wel veel gemist. Maar ik kom zo goed als iedere zondag, dus hoop jullie te snel te zien (njah... jullie rex dan vooral hé )
pi_19554650
quote:
Op zondag 30 mei 2004 00:03 schreef Illigit het volgende:

[..]

Hej t0n!

Pvergeschakeld van Opel naar Honda? Was da nou
Who Iz U?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')