Wie, ik?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:21 schreef Nism0 het volgende:
kom jij ook uit schijndel?
Ja, kloptquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:38 schreef Nism0 het volgende:
zag die paarse achter de jouwe staan en die kerel komt uit schijndel toch?
Dinsdag te bewonderen op schoolquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:51 schreef Aeroxie het volgende:
HIJ IS GEIL![]()
![]()
![]()
het is geen vtecquote:Op zondag 16 mei 2004 00:06 schreef bietelboer het volgende:
Verdomde mooie wagen zeg!en dan vooral de power onder de kap van die V-TEC's
![]()
kom ik aan met me 90pk in me 5e gen hb
Er staat nog een auto op de inrit die nog sneller is als die van jouquote:Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef retep22 het volgende:
-knip-
SUPERBAK.quote:Op zondag 16 mei 2004 00:32 schreef retep22 het volgende:
Hm, aardig, maar jullie hebben de sjonnie-look. Dat ziet iedereen al direct vanaf, betreurenswaardig.
Ikzelf heb een Volvo 850 T5R Estate, en hij is getund tot 330 pk's volgens de laatste dyno, met toevoegingen zoals hogere inspuitingdruk, variabele turbodruk, etcerta. Hij heeft wel een groot nadeel, hij weegt zowat dubbele van jullie Honda. (Iets in trant van 1600 kg).
Hier even een kiekje van hem vorig jaar: [afbeelding]
Het is echter een lol om steeds lui als jullie die ik aantref nachts na mijn werk (ik rij dan door 3 grote steden: Breda > Tilburg > Den Bosch bij stoplichtsprintjes te uitrekken als jullie denken deze ouwe lul in zijn ouwelullen bak te uitrekken, deze is dus zoals je kunt zeggen een wolf in schaapskleren.Enkele specs: 6,4 sec naar 100 km/h, topsnelheid 272 km/h.
Maar, goed, serieus nu, ik vind die bak van jullie wel mooi., alleen jammer van die sjonnielook.
njah... wat is snelquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:33 schreef yup het volgende:
CRX heeft toch standaard 1.6i 16v DOHC motor?
0-100 = 7.5 sec.
Top = 212 km/u.
Gewicht = 899 kg.
Die krengen zijn verdomde snel zeg
kan nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is voor nu wel even snel genoeg
I know... maar ik mocht niet zeggen dat het een sjonnie en anita bak is dus ja...quote:Op zondag 16 mei 2004 01:16 schreef ijsmeis het volgende:
Het is een CRX topic..
Neen, ik geloof niet dat ik daar helemaal welkom ben bij bepaalde mensenquote:Op zondag 16 mei 2004 01:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I know... maar ik mocht niet zeggen dat het een sjonnie en anita bak is dus ja...
maar ga je in de volgende SC wel weer posten? want nu post er ongeveer 1 iemand per uur...
Zo'n auto houd je nietquote:Op zondag 16 mei 2004 01:20 schreef Youp het volgende:
[..]
kan nietsnel genoeg = <2,5 sec in een auto
hahaha.... heb ik ook gelezen ja... maja... trek je je daar wat van aan dan??quote:Op zondag 16 mei 2004 01:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik geloof niet dat ik daar helemaal welkom ben bij bepaalde mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |