Maar we doen het omdat deze nogal wat olie verbruiktquote:Op zondag 16 mei 2004 12:47 schreef pAin het volgende:
Niet mijn smaak, om eerlijk te zijn vind ik hem echt lelijk. En inderdaad, over smaak valt niet te twisten.
Maar toch leuk dat er weer iemand bezig is met zn auto. Ik vind de swap plannen wel een beetje raar, je zou dan "maar" 12 pk meer krijgen voor echt een HOOP werk!!! Andere bak, andere ODB, het enige echt voordeel is dat je VTEC krijgt.
Wie zegt dat hij een VTEC wil hebben?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:04 schreef pAin het volgende:
Veel succes met schoonkrijgen, denk alleen niet dat je dat gaat lukken...... Als zeker al een Normal Aspirated Jap auto olie gaat "zuipen" (ligt eraan hoeveel kilometers je doet met de olie), dan is het kwaad al geschiet.....
Misschien is een Mini Me conversie niks voor jullie?? Wanneer je vriend echt VTEC wilt hebben op zn CRX kan hij er beter een VTEC kop op zijn oude blok zetten.... Origineel is een Mini Me conversie eigenlijk een D15 met een D16A9 (???) kop erop, maar een D16Z6 onderblok met een D16A9 kop zal ook wel passen denk ik, kan nu alleen niet bij mn reference charts
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:56 schreef DakDuuf het volgende:
leuk, leuk, leuk... crx leuk om mee te beginnen.. maarhu... wrom geen del sol gekocht? En een iets gewaagdiger uitlerlijk was opzich ook leuk geweest..succes dr mee
quote:Timmetjuh.
Een Del Sol is me (nog) te duur
je maquote:Op zondag 16 mei 2004 21:09 schreef je_ma het volgende:
ik zou het geen booskijkers noemen maar eerder syndroom van down kijkers ofzo :/
Zal wel weer lekker negatief zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 22:00 schreef Romek het volgende:
Mag ik mn mening geven.....?
Die raamband met die sticker erop is een tekenquote:Op zondag 16 mei 2004 22:07 schreef Romek het volgende:
Heb zelf ook een CRX gehad, en had er ook véééél aan verbouwd.....
-Achterlichten...(niet mooi dat donkere)
-Spoiler(ik was voor een andere spoiler gegaan, deze is te simpel, en niet zo spectaculair, is deze trouwens van de Renault19?)
-Die zonnen band...... (is wel een leuke mogelijkheid om de voorraam te verfraaien, maar die witte tribals... lelijk en zonde![]()
)
Verders vind ik m wel strak, leuke voorbumper en side-skirts.....
Andere spiegels, en witte zij-knipperlichten (heb ik trouwens nog liggen) zal dit autootje ook wat leuker maken....
Nogmaals dit is mijn mening......
Klopt maar als je een topic opent waar je de auto van je vriend in profileert moet je ongezouten meningen en kritiek kunnen hebben. En vooral bij dit soort auto's kun je op je klompen aanvoelen dat mensen een totaal andere mening hebben. En daarvoor is toch een discussie forum. Het is maar een "voorwerp" wat bekritiseerd word.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:48 schreef LWaS het volgende:
mening of echt de boel afkraken is wel een verschll natuurlijk
Nee niet alleen het voorwerp in jou geval. In dit geval stop je alle eigenaren voor het gemak even in een hokje, geef je ze een lage opleiding en bekritiseert hun vriendinnen.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het is maar een "voorwerp" wat bekritiseerd word.
Maar Halfgedraaide heeft wel gelijk...quote:Op maandag 17 mei 2004 08:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee niet alleen het voorwerp in jou geval. In dit geval stop je alle eigenaren voor het gemak even in een hokje, geef je ze een lage opleiding en bekritiseert hun vriendinnen.
Wel een beetje ontopic blijven he
In zijn en jou visie wel misschien. En misschien is het wel zo. Hoor je mij niets over zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:15 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Maar Halfgedraaide heeft wel gelijk...![]()
Ik zei dus dat ik hier geen zin in had in mijn eerste post.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
Smaken verschillen idd. Ik vind het geen sjonnie bak hoor.......
Ik vind het een spuuglelijke auto. Die LTS mannen die erin rond rijden met petjes en oorbelletjes met "hardcore never dies" muziek![]()
![]()
En idd die vriendinnen die er dan altijd langs zitten.... lachwekkend gewoon
Over smaak valt niet te twisten. Maar gezien het bijna altijd jongens uit de lagere millieus + dito opleidingen zijn die in dit soort bakken rondtuffen kunnen we ons er ook niet druk over maken......
Als je hem beetje standaard had gelaten had je stuk minder voor lul gereden.
Maar goed je vraagt hier om de mening en opmerkingen van anderen mensen anders ga je geen topic openen om die kampbak van je vriend te pimpen........
Grotere velgen gaat denk ik nietquote:Op zondag 16 mei 2004 23:51 schreef OrganicIron het volgende:
oioioi ik vind hem erg fraai zeg!!
ziet er sportief uit! ik vind alleen dat de velgen een beetje klein lijken door die mega bumper/side skirts... ( die trouwens super zijn!! )
heel okee!!
oi ijsmeisquote:Op maandag 17 mei 2004 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik hier geen zin in had in mijn eerste post.
Aangezien jij de liefhebbers van CRX'en niet kent
Ik kan ook wel over Golf, Alfa en Opel ofzo gaan beginnen hoor
Dat is precies hetzelfde dus hou aub je commentaart voor je over "LTS mannen" en "lachwekkende vriendinnen" aangezien jij mij én mijn vriend niet kent.Blijf voortaan maar gewoon uit dit topic.
Ik ken er genoeg hoor. Zelfs die bij CRX club holland zitten. Maar weer back on-topic.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik hier geen zin in had in mijn eerste post.
Aangezien jij de liefhebbers van CRX'en niet kent
Maar het gaat hier toevallig over 'onze' CRX dus ik voel me dan aangesproken ja, klinkt ook best logisch volgens mij.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg hoor. Zelfs die bij CRX club holland zitten. Maar weer back on-topic.
Zoals ook te lezen was stond in mijn eerste post "bijna alle". Dus niet allemaal. Hoeft dus helemaal niet voor jou vriend op te gaan. Voel je dus vooral niet aangesproken. Ik had het over CRX rijders in het algemeen. Dus helemaal niet over jullie aangezien ik jullie niet eens ken. Ik had beter kunnen zeggen de meeste CRX rijders die ik ken zijn: .........................
Sorry![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg hoor. Zelfs die bij CRX club holland zitten. Maar weer back on-topic.
Zoals ook te lezen was stond in mijn eerste post "bijna alle". Dus niet allemaal. Hoeft dus helemaal niet voor jou vriend op te gaan. Voel je dus vooral niet aangesproken. Ik had het over CRX rijders in het algemeen. Dus helemaal niet over jullie aangezien ik jullie niet eens ken. Ik had beter kunnen zeggen de meeste CRX rijders die ik ken zijn: .........................
Sorry![]()
Ok ik begrijp wat je bedoeld. Ik vind het wel erg leuk als mensen met hun auto als hobby bezig zijn. Sorry ieder geval ik trek me terug uit het topicquote:Op maandag 17 mei 2004 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het gaat hier toevallig over 'onze' CRX dus ik voel me dan aangesproken ja, klinkt ook best logisch volgens mij.
Als je het over CRX-rijders in het algemeen wilt hebben moet je er gewoon een ander topic over openen
Nike Air 180quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
-hoop stigmatiserende onzin-
Nee, deze CRX kan 7250 toeren maken, het is een 1.6i 16V DOHC (zie je oa aan de motorkap). Een vtec kan 8000 toeren maken...quote:Op maandag 17 mei 2004 11:17 schreef Joostve het volgende:
[afbeelding]
kan je dat ding echt 8000 tpm doortrekken?
das wel bruut![]()
mijn saxo 16v gaat tot 7000 namelijk
dat lijkt me een kwestie van smaakquote:Op maandag 17 mei 2004 11:34 schreef OrganicIron het volgende:
Over die velgen, ik heb echt geeeen idee wat wel en niet mag onder welk type auto....
dat mag toch niet ivm APK?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:12 schreef Kindred_Spirits het volgende:
een kennis van me heeft zijn auto overal laten blinderen
dus alle 5 de ramen. 4 op 75% en de voorruit op 30%
nee idd.. en met eventuele ongelukken kan je er ook problemen mee krijgen.. ik hou niet zo van dat soort risico's.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:13 schreef Kindred_Spirits het volgende:
nee inderdaad.. hij is ook momenteel bezig met een rechtzaak omdat ie al 3 bekeuringen heeft gekregen ervoor..
maarja, 't ziet wel echt strak uit...
ikzelf zou me ook gewoon aan APK en politie regels houden
ik heb geen zin om 1 week voor de apk je auto uit elkaar te slopen, orginele onderdelen erin en dan na de apk weer opbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |