Ik welquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan meer vermogen heb je nou ook weer niet zo heel erg veel.
dat weet ik, ik vind dat alleen niet en geef mijn persoonlijke mening, waar niemand op zit te wachten uiteraard..quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
En wij vinden hem uitgebouwd mooier dan standaard
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
dat weet ik, ik vind dat alleen niet en geef mijn persoonlijke mening, waar niemand op zit te wachten uiteraard..![]()
![]()
deal... misschien hebben ze nog wel een Nismo R1 RB26DETT, dat zou natuurlijk helemaal top zijnquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:54 schreef wick het volgende:
Idd, het heeft me ook op ideeen gebracht.
Als jij even bij dreamcarcompany aanklopt of ze nog een rb26dett hebben liggen zoek ik de corsa op marktplaats![]()
Ik vind het in het écht heel erg mooi hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:58 schreef Grasmaaier. het volgende:
Wat is dat toch met die booskijkers dat ziet er toch niet uit
voor de rest is die wel ok
Ok, je lult dus geen bs. Excusez moi voor mijn aanvallende reactie. Tja, ongesteld hequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
deal... misschien hebben ze nog wel een Nismo R1 RB26DETT, dat zou natuurlijk helemaal top zijn![]()
![]()
maar we delen de kostenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:56 schreef wick het volgende:
Ok, jij klopt even bij dreamcarcompany aan of ze nog een rb26dett hebben liggen en ik zoek de corsa op marktplaats![]()
hehehehequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:59 schreef wick het volgende:
[..]
Ok, je lult dus geen bs. Excusez moi voor mijn aanvallende reactie. Tja, ongesteld he![]()
Het vult de aankomende bumper (Blitz) aan:quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:58 schreef Grasmaaier. het volgende:
Wat is dat toch met die booskijkers dat ziet er toch niet uit
voor de rest is die wel ok
Tis maar goed dat je zegt "de meeste CRX-rijders" want veel zijn er niet zo hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:21 schreef jackson het volgende:
En toch is het vaak bepaald volk wat in die bakken rond rijdt.... Jammer dat ik ze met mijn eigen auto niet bij kan houden. Anders knalde ik ze allemaal voorbij, wat nu trouwens ook al wel eens gebeurt. Ze denken vaak wel king of the road te zijn enzow. Da's wel jammer aan de meeste CRX-rijders.
Maar wat is er nou zo mooi aan zo'n ding ... leg het nou eens uit.O is het de performance die jullie zo aanspreekt. Dat zou ik nog kunnen begrijpen namelijk.
Vaak rijdt er inderdaad wel zo'n volk in een CRX. Maar lang niet altijd. Er bestaan heel veel liefhebbers. Deze liefhebbers zijn dus helemaal niet zo..quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:21 schreef jackson het volgende:
En toch is het vaak bepaald volk wat in die bakken rond rijdt.... Jammer dat ik ze met mijn eigen auto niet bij kan houden. Anders knalde ik ze allemaal voorbij, wat nu trouwens ook al wel eens gebeurt. Ze denken vaak wel king of the road te zijn enzow. Da's wel jammer aan de meeste CRX-rijders.
Maar wat is er nou zo mooi aan zo'n ding ... leg het nou eens uit.Of is het de performance die jullie zo aanspreekt. Dat zou ik nog kunnen begrijpen namelijk.
mits wij gaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
@Wick: Hele vette CRX! Vooral met die Blitz voorbumper. Ben je toevallig aanstaande zondag ook in Assen? Dan wil ik hem wel ff bekijken![]()
hahaha timmetjuh onder de plakquote:mits wij gaan
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:50 schreef OrganicIron het volgende:
[..]
hahaha timmetjuh onder de plak![]()
wel vette crx, ik vind het super gave auto's alleen erg jammer dat ze nog vrij aan de prijs zijn (vooral v-tec)! Snel weer foto;s posten als hij terug is!!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:39 schreef ondeugend het volgende:
Dit meisje heeft er ook eentje gehad en was destijds nog orgineel met haar Crx. Toen ze mode begonnen te worden heb ik hem heel goed kunnen verkopen
[afbeelding]
* toch een heel klein beetje weemoed voelt.
![]()
Neequote:Op donderdag 13 mei 2004 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben ik nou de enige die ze (bijna) stock mooier vind dan opgedirkt met teveel plastic?
Een originele CRX vind ik zelf eigenlijk best lelijk..quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben ik nou de enige die ze (bijna) stock mooier vind dan opgedirkt met teveel plastic?
Maar hij zegt bijnaquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:56 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Een originele CRX vind ik zelf eigenlijk best lelijk..![]()
type 2 ook?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:56 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Een originele CRX vind ik zelf eigenlijk best lelijk..![]()
Hij heeft een type 2 dus mij lijkt het dat ie die ook bedoeldquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:00 schreef Baklap het volgende:
[..]
type 2 ook?
Hm, ik zou er persoonlijk een paar velgen onder zetten (strakke geborsteld aluminium), iets verlagen en evt. die zwarte randen onderlangs in kleur spuiten. That's it.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:00 schreef ijsmeis het volgende:
Maar hij zegt bijna![]()
[afbeelding]
[afbeelding].
maar dan is ie niet meer standaardquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, ik zou er persoonlijk een paar velgen onder zetten (strakke geborsteld aluminium), iets verlagen en evt. die zwarte randen onderlangs in kleur spuiten. That's it.
dacht dat t over die Ondeugend bak gingquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft een type 2 dus mij lijkt het dat ie die ook bedoeld
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:06 schreef Baklap het volgende:
[..]
dacht dat t over die Ondeugend bak ging
my bad
Hehehe, you got me there.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
maar dan is ie niet meer standaard
Geen idee hoeveel precies. In elk geval niet veel meer dan origineel. Tussen 125 en 130 ergens..quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:59 schreef jackson het volgende:
Hoeveel PK heb je in dat ding ?
Ik persoonlijk zou me toch lullig voelen om door een 18 jaar oude Saab zoekgereden te wordenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan meer vermogen heb je nou ook weer niet zo heel erg veel.
Maar je mag eigenlijk maar 120 in Nederland hè.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:54 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me toch lullig voelen om door een 17 jaar ouder Saab zoekgereden te worden![]()
Maargoed, leuk project, dat üitleessysteem" van de ECU vind ik wel heel erg cool!![]()
![]()
met die kippekracht van je standaard CRX wordt je ook al door Redarrow's Saab van 18 jaar oud zoek gereden hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je mag eigenlijk maar 120 in Nederland hè.
Ik zei dus aan meer vermogen niet aan geen vermogen
Ja maar harder als 120 is wel leukquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je mag eigenlijk maar 120 in Nederland hè.
Ik zei dus aan meer vermogen niet aan geen vermogen
Dat kloptquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met die kippekracht van je standaard CRX wordt je ook al door Redarrow's Saab van 18 jaar oud zoek gereden hoor![]()
![]()
Maar harder als 120 kan ie ook welquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Ja maar harder als 120 is wel leuk![]()
![]()
Maargoed snelheid is ook niet zo heel leuk, acceleratie is de kick![]()
Ik vind hard remmen eigenlijk net zo leuk als hard optrekkenHet gevoel dat je ballen door de voorruit willen
hehe
weinig van die sportauto'tjes houden jou redarrow bij... dat zijn behoorlijk snelle auto's... en zeker niet 58 in het dozijnquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Jongen op school hier heeft een CRX met >170pk (zei ie..)
Hij kon me niet bijhouden![]()
Maargoed, back ontopic!!!
170quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Jongen op school hier heeft een CRX met >170pk (zei ie..)
Hij kon me niet bijhoudenMaja zet je een turbo op een CRX dan gaat t helemaal hard
dan lukt het me niet meer
![]()
Maargoed, back ontopic!!!
TNXquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
Over die chip op de laptop aansluiten:
Op mijn ECU is een datakabeltje van een mobiele telefoon bevestigd. Ik dacht van een Siemens C25 ofzo.. Het connectortje voor de telefoon is er dus afgeknipt en de uiteinden van de kabel (3 stuks) zijn aan mijn ECU vastgesoldeerd. Het gaat eigenlijk niet via een USB poort maar een COM-poort. Omdat ik geen COM-poort op mijn laptop heb heb ik dus een soort externe COM-poort aangesloten via USB. Op deze manier loopt het dus wel via USB..
Het gaat volgens mij wel niet met een standaard chip.. Als ik het goed heb.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:19 schreef Eek het volgende:
[..]
TNXDat wilde ik dus weten. Dat het zo relatief simpel is, om je ecu uit te lezen. Had ik eigenlijk niet zo verwacht.
streep door wat niet van toepassing isquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij wel niet met een standaard chip.. Als ik het goed heb.
welquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
streep door wat niet van toepassing is![]()
We doen er voorzichtig meequote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:23 schreef Kolkie het volgende:
Sja, toch een beetje haat-liefde verhouding met die bakjes. Enerzijds zijn het coole auto's, anderzijds worden ze zooooo vaak zoooo lelijk gemaakt! En ik hou nou eenmaal van originele looks (op enkele details na). 'n Straat verder staat ook nog zo'n rooie met dus de originele achterlichten (jongen ken ik toevallig van 15 jaar terug
) en ik moet zeggen: ik kan me niet herinneren wanneer ik dat eerder voor het laatst gezien heb
. Maar dat vind ik dus wel mooi. Jammer alleen van die dubbele kachelpijp op dat exemplaar.
Tip nog: hou 'm heel! Pas geleden (2 maand terug) hing er hier nog 1 in de boom (foto is online te vinden op site brandweer ommen, en dan events, pics oid). Het ding was platter dan plat. Bestuurder ligt bij mijn weten nog steeds in coma. En hij was niet de eerste die dat overkwam. (
Beschrijving aanrijding: zijwaarts tegen boom, teller bleef hangen om 90 km/u in een linke (uitdagende zo u wilt) bocht. Boom raakt linkerzijkant en (lees dit goed) de RECHTER C-stijl was nog krom).
Maar leuk project (zijn projecten eigenlijk altijd wel). Niet mijn stijl maar wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |