Aanschaf was 3500 euro en de rest weet ik niet..quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:10 schreef UrbanMike het volgende:
Even een vraagje hoor
Hoeveel heb je voor de Rex betaald toen je m kocht?
en hoeveel heb je er ongeveer in gestoken om hem te krijgen zoals ie nu is?
(als je niet wil antwoorden snap ik ook wel hoor)
2 fouten in 1 post.. Schaam je!quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:44 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de velgen anders wel leuk
En in 18 " zie je ze niet zo heel erg veel..
Maar ja.. het geld is even op
En ik geloof dat Timmetjuh binnenkort wat met het blok gaat doen aangezien hij er 2 boeken over heeft verkocht..
Dus nu is het blok eerst aan de beurt
Oeps.. ik was niet helemaal wakker ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:33 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
2 fouten in 1 post.. Schaam je!![]()
- Ik heb geen 18" maar 17"
- Ik heb geen boeken VERkocht maar GEkocht
Inderdaad gaan er nu eerst wat dingetjes aan het blok gebeuren..
Over die raamband. Ik weet inderdaad dat het niet mag.. Ik ben al vrij vaak aangehouden door de politie (opvallende auto..) en ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad. Zelfs nog geen opmerking.. Ik maak me er dus niet zo druk om. Volgende maand moet ik naar de apk. Misschien dat hij er dan af moet. Dan zien we wel weer verder wat ik ermee ga doen
Maak je niet druk dude, het zijn vrouwen... die hebben moeite met dit soort dingen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:33 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
2 fouten in 1 post.. Schaam je!![]()
- Ik heb geen 18" maar 17"
- Ik heb geen boeken VERkocht maar GEkocht
Inderdaad gaan er nu eerst wat dingetjes aan het blok gebeuren..
Over die raamband. Ik weet inderdaad dat het niet mag.. Ik ben al vrij vaak aangehouden door de politie (opvallende auto..) en ik heb er nog nooit een bekeuring voor gehad. Zelfs nog geen opmerking.. Ik maak me er dus niet zo druk om. Volgende maand moet ik naar de apk. Misschien dat hij er dan af moet. Dan zien we wel weer verder wat ik ermee ga doen
alsof ze dat wat boeitquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Maak je niet druk dude, het zijn vrouwen... die hebben moeite met dit soort dingen.
Ik bedoel je kan ze voorschrijven wat het verschil tussen een d16 en een d15 is... maar duurt 4 jaar en dan zeggen ze nog... ja dat zijn de kleppendekselcarterpannenontluchtingskanalen...
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Maak je niet druk dude, het zijn vrouwen... die hebben moeite met dit soort dingen.
Ik bedoel je kan ze voorschrijven wat het verschil tussen een d16 en een d15 is... maar duurt 4 jaar en dan zeggen ze nog... ja dat zijn de kleppendekselcarterpannenontluchtingskanalen...
JA JA JAAAAAAA!! Mij welquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alsof ze dat wat boeit
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA JA JAAAAAAA!! Mij wel![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Right.. bedankt.
Ik weet dat hij 17" velgen heeft.. maar ik zei dus 18" omdat ik toevallig iets op het CRX forum aan het lezen was wat over 18" ging..
Dus ik weet wel het verschil.
Pas maar op, dadelijk schop ik je in Cuijk![]()
Ik hoef geen enkele vorm van kritiek.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:56 schreef t0n het volgende:
[..]
Het is opbouwende kritiek
Geen idee.. misschien als we zin hebben in een hamburger ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:05 schreef t0n het volgende:
Oké... Whatever..
Gaan jullie zondag nog?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:10 schreef t0n het volgende:
Ja saai!!
Timmetjuh, je moet zondag naar de mac komen met je auto, en laat die schreeuwert thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |