Ik dacht al, wat is het rustig!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:59 schreef du_ke het volgende:
*Meldt.
Zo is dat. De Hittieten zijn echt mega-etters, dus weg ermee! Ik had in mijn Mesoptamia conquest ook veel last van ze. In een gewoon spel ben ik ze echter nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:35 schreef JedaiNait het volgende:
Ik ben nu dus met een PBEM (2 vs 6ai) potje bezig. En zoals in mijn vorige posts al duidelijk was, ben ik net onverwachts aangevallen door hitites. Die had het sterkste leger dus dat was een klein probleem. Ik had echter een klein mazzeltje. Ik ben namelijk Dutch en in deze fase van het spel kan ik daarom vrij snel Swiss Mercenaries bouwen. Intussen ben ik 1 stad kwijt, maar heb ik alweer een andere terug veroverd, bovendien zijn mijn leger en dat van hitites nu ongeveer even sterk. Het voorlopige doel van mij en mijn ally is dan ook de complete verwoesting van hitites. Eigen schuld lijkt me.
Tja, als je echt niets anders had dan elite cav om in je army te stoppen, dan heb je gewoon gedaan wat nodig was. Simpel.quote:@Frollo. Ik vond dat ik geen keuze had, dus ik heb toch 2 elite cavalry in mijn army geplaatst. Geen slechte keuze geweest, want die army raast nu als een gek door de legers van hitites heen (die nog voornamelijk medieval infantry ed heeft).
Volgens mij bedoelen ze met 'Europese versie' gewoon een gelokaliseerde versie, bijvoorbeeld een versie met Franse of Duitse teksten. Als jouw Conquests Engelstalig is, is het dus gewoon de Amerikaanse.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:19 schreef JimmyJames het volgende:
Weten jullie misschien of een Amerikaanse versie van Civ3 het doet met een Europese versie van de uitbreiding : Conquest ?
Hey joh, plaats liever een leuk verhaaltjequote:Op donderdag 13 mei 2004 21:34 schreef Mr_Brownstone het volgende:
*tvp*
Haha, dat soort zinnen moet je wel in een Civ-context lezen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo is dat. De Hittieten zijn echt mega-etters, dus weg ermee!
Wel aardig realistisch. Zo ver ik kan zien (en ik heb even de kleine Bos Atlas erbij gepaktquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:47 schreef Frollo het volgende:
O ja, en hoe zit het met de resources? Zijn die realistisch verdeeld (weinig voor Nederland dus) of is het minder realistisch, maar wel eerlijk?
Ja, dat had ik tot voor kort ook. Maar zij hebben vanuit het zuiden van Frankrijk toendertijd de opstand tegen de Romeinen 'geleid'quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:02 schreef SuperSiem het volgende:
Errug mooie map inderdaad! Mijn vingers jeuken om te gaan spelen.
Maar als die map inderdaad zo klein is, is het nu, nog meer dan normaal, van belang om echt superstrategisch te spelen. Overhaast iets beslissen of iets gokken kan je de kop kosten geloof ik.
En komen de Kelten oorsponkelijk uit Zuid-Frankrijk? Ik associeer ze meer met Bretagne en Ierland eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |