nee nog niet
![]()
en daar baal ik best wel van.
Ik heb besloten om hem even te cracken zodat ik alsnog kan spelen (als je het spel hebt gekocht moet het mogen, vind ik). Nu nog even de juiste cracks vinden.
Overigens ben ik met Conquests (daar heb ik de cd gelukkig wel nog van) bezig op een Europa map (misschien bekend: Marla Singer's Europe map). Met authentieke startlokaties en aangepaste civilizations. Er doen 20 Civ's mee in deze game, en ikzelf ben met Nederland begonnen. Doormiddel van verschrikkelijk snel uitbreiden heb ik het gebied van Nederland/Belgie/Noord en Oost-Frankrijk/West en Zuid-Duitsland/Zwisterland binnen mijn grenzen liggen. Een brede strook van de Noordzee tot de rand van de Alpen om precies te zijn.
Ik ben nu ergens rond 100BC. Op Tech lig ik er steeds 2 voor op Rome, en de rest ligt een stukje verder achter. Spanje, die het grootste gedeelte van Iberie in bezit heeft (Portugal ook een klein stukje), heeft me net de oorlog verklaart, dus heb ik een pact gesloten met 6 andere Civ's (Frankrijk, Portugal, Rome, Duitsland, Engeland, Griekenland) om ze maar even van de aardbodem te verdrijven.
De map is niet te groot en je moet heel erg snel spelen. Afmetingen weet ik niet meer precies, maar ik denk iets van 150x110 o.i.d. Je kan hem vinden op het forum van
http://www.civfanatics.com ![]()
Hopelijk kan ik vandaag ook eens beginnen met dat andere potje.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.