Verkapt ik-woon-in-de-VS-topic.quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:30 schreef vicz het volgende:
Ik woon nu ong. al 3 jaar in de V.S. en ik begin mijn smaak voor Nederlands bier totaal kwijt te raken. Vroeger vond ik een Grolsch heerlijk, netzoals Heineken en Amstel, maar steeds vaker heb ik liever zo'n lekker licht biertje (waarvan je er heel van kan hebben voordat je dronken bent). De laatste tijd drink ik voornamelijk Michelob Ultra: http://www.michelobultra.com/id_ultra.html (low card bier).. Soms af en toe een Amstel Light.... maar dat is het wel zo'n beetje...
Is dat nu omdat ik gewoon ouder word, of ben totaal verpest door de Amerikaanse cultuur. Ben ik de enige die dat heeft...? Ben ik nog te redden?
Ik zou juist met pittbier beginnen. Dat is goedkoop en dus niet zo zonde van je geld als je het uitkotst na een half kratjequote:Op donderdag 13 mei 2004 02:33 schreef ErikT het volgende:Die is terecht.
Natuurlijk ben je te redden. Gewoon weer bij het begin beginnen, bij lichte makkelijke biertjes. Leeuw, Heineken en Amstel (bah) zijn hiervoor denk ik wel geschikt![]()
Kan je daarna aan het echte werk beginnen, Grolsch, Dommelsch, Palm en natuurlijk Pitt.
Nee hoor... daar heb ik al genoeg topics over geopend... Dit gaat me echt om het bier...quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Verkapt ik-woon-in-de-VS-topic.
![]()
* vicz vindt Heineken al een beetje zwaar wordenquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:33 schreef ErikT het volgende:Die is terecht.
Natuurlijk ben je te redden. Gewoon weer bij het begin beginnen, bij lichte makkelijke biertjes. Leeuw, Heineken en Amstel (bah) zijn hiervoor denk ik wel geschikt![]()
Kan je daarna aan het echte werk beginnen, Grolsch, Dommelsch, Palm en natuurlijk Pitt.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Verkapt ik-woon-in-de-VS-topic.
![]()
OK.quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:41 schreef vicz het volgende:
[..]
Nee hoor... daar heb ik al genoeg topics over geopend... Dit gaat me echt om het bier...
Het is wel een erge casus die we hier hebben...Heineken zwaarquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:42 schreef vicz het volgende:
[..]
* ErikT vindt Heineken al een beetje zwaar worden![]()
Oh.... ik houd niet van Bud, dus het valt welquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is wel een erge casus die we hier hebben...Heineken zwaarIs Bud ofzo zo'n limonade dan?
HeeDie quote
Die fase moet ik zeer binnenkort ook maar eens gaan binnentreden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:46 schreef Karzeuler het volgende:
Ik ben nog net geen Belg, maar ben al begonnen met een goede belgische integratie cursus, die zich momenteel slechts beperkt tot kennismaking met deBelgische Biercultuur
Tsjechische Bud is anders behoorlijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:45 schreef vicz het volgende:
[..]
Oh.... ik houd niet van Bud, dus het valt wel![]()
Maar over het algemeen is het meeste bier waterig.....![]()
Awel, neemt de Benelux Express richting BXL en spring er ergens bij Antwerpen uit, en de rest volgt vanzelfquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die fase moet ik zeer binnenkort ook maar eens gaan binnentreden.
We hebben hier in Utrecht ons eigen kleine (café) Belgiëquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:48 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Awel, neemt de Benelux Express richting BXL en spring er ergens bij Antwerpen uit, en de rest volgt vanzelf![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijt gij gezegent!quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
We hebben hier in Utrecht ons eigen kleine (café) België
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |