dát wist ik wel beavquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
ik had de volgende ook al klaar staan
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dát wist ik wel beav
Mijn IBG, wat doe je!quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:53 schreef Blivox het volgende:
ikbengeweldig, ben jij homo?
*naar prins Twaalfjuh zwaai*quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:59 schreef Twaalfje het volgende:
Jaaaaaaaaah!!
*meezwaait*
Doe de deur dan dicht.quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:00 schreef DennisMoore het volgende:
Kap 's met zwaaien.
Het tocht hier.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn IBG, wat doe je! [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*naar prins Twaalfjuh zwaai*
quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:02 schreef Twaalfje het volgende:
[..]![]()
*grote zakdoek aangeef*quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:02 schreef DennisMoore het volgende:
*honderd keer nies*
Als ik U niet had...quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
*grote zakdoek aangeef*
Psies!quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:05 schreef Neptune1984 het volgende:
...dan zat het hele topic hier onder de snot...
Trustequote:Op donderdag 13 mei 2004 01:30 schreef Neptune1984 het volgende:
ja, iedereen gaat volgensmij slapen... is het ook wel een mooie tijd voor ja...
Truste!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 01:31 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Truste
Ik ging nonnie naar bed hoor maar nou ben ik wel me tandjes aan 't poetsenquote:Op donderdag 13 mei 2004 02:31 schreef WAik het volgende:
[..]
* Twaalfje listening to 'insomnia - faithless'
Kijk, da's nou leuk wakker wordenquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
door er steeds 255 (en nu 301) posts in te gooien?quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:43 schreef Sunjammer het volgende:
900 delen... hoe houden we het vol
Ik denk dat ik manisch depressief ben of ik heb borderline (nog steeds hip om te hebben) of ik heb een milde vorm van shizofrenie. Of ik ben gewoon niet goed in mijn hoofd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:08 schreef Cybart het volgende:
*zich hardop afvraag* zou kug ook wel eens ooit vrolijk zijn?
oeh, ik ga naar de lion king
time for some kind of rehab?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik denk dat ik manisch depressief ben of ik heb borderline (nog steeds hip om te hebben) of ik heb een milde vorm van shizofrenie. Of ik ben gewoon niet goed in mijn hoofd.
Ik zou willen dat ik normaal was, dan zou ik ook vrienden kunnen hebben.
maar ik ben niet normaal, isolatie heeft me gek gemaakt.
ja best wel eigenlijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
De Lion King reclame met die vrouw-als-aap is oprecht een heel enge reclame.
ik heb een adres waar je in dat geval langs mag gaan met een vlijmscherp kapmesquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:13 schreef Cazman het volgende:
ARGH IK HAAT SCHOOL. DOOD DOOD DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Als ik morgen geen goed zijfer haal voor me tuin zal ik vrij pissig,kwaad, moordlustig, en ziekelijk gestoord worden.
[drama-modus] hoe behandel je eenzaamheid? [/drama modus]quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
time for some kind of rehab?
moggequote:Op donderdag 13 mei 2004 10:14 schreef Cybart het volgende:
het is weer erg gezellig hier
moguh caz!
don't know...actuallyquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[drama-modus] hoe behandel je eenzaamheid? [/drama modus]
vervang "posts" door "topics" en je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:17 schreef xman het volgende:
YaY 900 posts!
Nog 100 posts en we hebben een eh..decenium
Door iemand op te zoekenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[drama-modus] hoe behandel je eenzaamheid? [/drama modus]
you've got me there...quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
don't know...actually
zoek een hobby...voetbal ofzo?
Op school gaat alles goed op dat cijfer van morgen misschien na. Dat krijg je als mensen hun beloftes niet houdenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
op school na alles goed?
caz goes 6packquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Op school gaat alles goed op dat cijfer van morgen misschien na. Dat krijg je als mensen hun beloftes niet houden.
Verder agat alles wel goed. Volgende week start ik mijn intensieve fitnesstijden.
Alles goed met jou? Hoe lang moet je nog stagelopen>?
Caz!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Op school gaat alles goed op dat cijfer van morgen misschien na. Dat krijg je als mensen hun beloftes niet houden.
Verder agat alles wel goed. Volgende week start ik mijn intensieve fitnesstijden.
Alles goed met jou? Hoe lang moet je nog stagelopen>?
Lol we zien wel of de sixpack gaat lukkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
caz goes 6pack
nog 34.5 werkdagen na vandaag
Sun!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Caz!
*Mailtje kreeg van Mark Jansen van Epica*
Mijn rug wordt al vaak getraind. Ben tuinmanquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind klassieke muziek nog best mooie muziek eigenlijk...
Cazman, ook je rug trainen he, want het is geen gezicht als mensen alleen de voorkant trainen en dan de achterkant vergeten.
Tijdens het concert van 29 april voordat ze het nummer Seif al Din gingen spelen, vertelde Mark dat de tekst van dat nummer momenteel erg actueel is vanwege dat boekje dat opriep tot het naar beneden flikkeren (*grin*) van homo's vanaf hoge gebouwen. Hij zei toen dat oproepen tot haat tegenover homoseksuelen NIET getolereerd werd! En droeg het nummer daar ook aan op! (Tot luid applaus van het publiek!).quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sun!!
Argh, hoe krijg je dat voor mekaar!!!!
[..]
moguh DMquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens... sinds wanneer linkt de 'H' niet meer door naar de fok-fotoboeken?
Mogguh CB.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:53 schreef Cybart het volgende:
moguh DM
Welke enorme homo heeft dat verhaspeld dan? Zo is 't een beetje onzinnig eigenlijk...quote:weet niet. toch al een tijdje
was ie zo lastig?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:54 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen.
*mark de deur uit heeft gezet, op de trein heeft gezet en nu op school is.
don't know...quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mogguh CB.
[..]
Welke enorme homo heeft dat verhaspeld dan? Zo is 't een beetje onzinnig eigenlijk...
nee, hij moest naar amsterdam, en ik moest naar schoolquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
was ie zo lastig?
dan is het wel makkelijk dat ie weggaat jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, hij moest naar amsterdam, en ik moest naar school
het was echt sueprtof weer!Q!!!! en kill bill 2 is ook relaxed!!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan is het wel makkelijk dat ie weggaat ja
moguh trouwens
de humor, de conversaties, het verhaal, de typetjes, gewoon, de sfeer die in de film hangtquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:05 schreef Cybart het volgende:
wat is nou leuk aan kill bill?
ik wil naar Troy
volgensmij moet je van chinese vechtfilms houden?quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de humor, de conversaties, het verhaal, de typetjes, gewoon, de sfeer die in de film hangt
pai mei was cool
en gogo yubari ook!
ik zal kijken, misschien zou tim dan langskomenquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:06 schreef Cybart het volgende:
oja, ik heb komende week dinsdag nog vrij in mijn agenda. dan wat gaan drinken?
rest van de week (nouja maandag zou ook nog kunnen) zit ik vol
ok, anders kan het laatste week mei / eerste week juni worden (laatste week mei weet ik nog niet of we open zijn, weet ik morgenavond pas)quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal kijken, misschien zou tim dan langskomen
Mja, het kan dus alleen als je het plaatje geen dimensies meegeeft, want dan linkt ie naar het originele plaatje ipv naar de opgegeven url.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:08 schreef Cybart het volgende:
euhm ja.. da's een goede...
[ url =link fotoboek ] [afbeelding][/url] ?
nu weet je dus waarschijnlijk waarom de H niet meer clickable isquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het kan dus alleen als je het plaatje geen dimensies meegeeft, want dan linkt ie naar het originele plaatje ipv naar de opgegeven url.
Wat een dev-homo's bij fok.....
deel 1 is wel een beetje op de japanse anime en vechtfilms gericht, maar deel twee totaaaaal nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij moet je van chinese vechtfilms houden?
en een beetje van tarentino... pulp fiction was opzich wel cool...
ik huur ze wel een keer...
heb wel gehoord dat deel 1 beter is dan deel 2?quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
deel 1 is wel een beetje op de japanse anime en vechtfilms gericht, maar deel twee totaaaaal niet. die is veel stoffiger en meer texas. en de beelden zijn cool. in deel 1 zie je zelfs een stukje tekenfilm (nou ja, manga) en sommige delen zijn zwart wit. ik vind de sfeer gewoon relaxed.
DAT is nou een goeie gast. Dus ik nam aan dat ie erg goeie redenen had beschreven in z'n mailquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tijdens het concert van 29 april voordat ze het nummer Seif al Din gingen spelen, vertelde Mark dat de tekst van dat nummer momenteel erg actueel is vanwege dat boekje dat opriep tot het naar beneden flikkeren (*grin*) van homo's vanaf hoge gebouwen. Hij zei toen dat oproepen tot haat tegenover homoseksuelen NIET getolereerd werd! En droeg het nummer daar ook aan op! (Tot luid applaus van het publiek!).
Nou, dat vind ik als homoseksuele metalfan natuurlijk super tof en daar had ik ergens op een site een opmerking over gemaakt... en ik kreeg een paar dagen later een supergaaf mailtje van hem waarin hij vertelde waarom hij dat deed, zijn visies enzo... echt cool!
Klopt!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb wel gehoord dat deel 1 beter is dan deel 2?
ligt er aan, als je van enorm humoristische grove en harde stripachtige actie houdt, is deel 1 super, en als je een beetje van het wat filosofischere en sfeervollere en stoffigere actie houdt, is deel 2 coolquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb wel gehoord dat deel 1 beter is dan deel 2?
letterlijk dan eejquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
DAT is nou een goeie gast. Dus ik nam aan dat ie erg goeie redenen had beschreven in z'n mail
*zing*quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:17 schreef Sunjammer het volgende:
*zing*
"Koeien... op zaterdagmiddag... bedaard in de wei... koeien..."
*end of zing*
Wat zijn dit voor K3-teksten?quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
*zing*
Zoem Zoem Zoemetje, Zoem Zoem Zoemetje. Ik ben een bij. Waar is dat Bloemetje?
Yeah, kom op man
Woo
Heb je mooie kleuren, groen geel of blauw?
Sta je fijn te geuren, dan kom ik snel naar jou.
Heb je mooie kleuren, groen geel of blauw?
Sta je fijn te geuren, dan kom ik snel naar jou.
Lalalalalalala Lalalalalalala
Yeah, kom op man
*end of zing*
is een of ander jochie dat ooit een liedje heeft gemaakt een jaar of 5 geleden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor K3-teksten?
Nah goed, het zal wel ghehequote:Op donderdag 13 mei 2004 11:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
is een of ander jochie dat ooit een liedje heeft gemaakt een jaar of 5 geleden.
denk dat ie nu toch wel 10 is
origineel
De leuke versie
EN IK HEB DINSDAGMIDDAG VRIJ
Hoe raad je het zo...quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:47 schreef Cybart het volgende:
maar je hebt vast ook donderdag (en vrijdag?) vrij?
hemelvaartsdag en een verplichte adv dagquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo...
I'm impressed
hey jij bent schoolgaand, dan heb je meer dan genoeg vrijquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:50 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook vrij.
Ooooohhh....quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
hemelvaartsdag en een verplichte adv dag
het is niet echt origineel geloof ik
face itquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ooooohhh....
goh
We have to learn to live with it... we zijn een kudde schapen bijelkaar!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
face it
wij horen bij de massa
Da's meer een geit.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:59 schreef Jerruh het volgende:
behehehe.
blaaaaaaatquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's meer een geit.
Novastar, leuke band...stond 2 of 3 jaar geleden in het voorprogramma van Neil Young.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:12 schreef Cybart het volgende:
eigenlijk is Never Back Down van Novastar wel errug mooi he
Ik heb 't wel eens gedaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:15 schreef DennisMoore het volgende:
Wie scheert er zijn tenen wel eens?
Cool...aan wat voor een ontwerpwedstrijd gaan jullie dan deelnemen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef Jerruh het volgende:
ik ga met mijn beste vriendin kawah meedoen aan een ontwerpwedstrijd!!!!!.
weer eens wat anders dan een kontwerpstrijdquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef Jerruh het volgende:
ik ga met mijn beste vriendin kawah meedoen aan een ontwerpwedstrijd!!!!!.
humorquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een kontwerpstrijd
edit:
nee ff serieus .... een kontwerpstrijd bestaat niet ....
/edit
sorry, maar het is ook zoooo saai op me werk hierquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
humor
dat blijkt. Leuk werk heb je. ICT?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
sorry, maar het is ook zoooo saai op me werk hier
dan ga je rare dingen zeggen hè
scheren: neequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:15 schreef DennisMoore het volgende:
Wie scheert er zijn tenen wel eens?
Ja, applicatie beheer RIAGG Roermond. Lekker heel de dag achter je PC zitten wachten tot er iemand problemen heeft met zijn of (meestal) haar PC. En in de tussentijd een beetje internetten, mensen vervelen en met m'n PDA spelenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
dat blijkt. Leuk werk heb je. ICT?
Dat was dus de reden dat ik met ICT ben gestoptquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja, applicatie beheer RIAGG Roermond. Lekker heel de dag achter je PC zitten wachten tot er iemand problemen heeft met zijn of (meestal) haar PC. En in de tussentijd een beetje internetten, mensen vervelen en met m'n PDA spelenGelukkig betaalt het wel goed
*grmbl*quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat was dus de reden dat ik met ICT ben gestopt
Ben je er al lang mee bezig?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*grmbl*
ja, nouja ... als mijn huidige opleiding niks wordt dan ga ik ook iets anders doen
K.O.Equote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cool...aan wat voor een ontwerpwedstrijd gaan jullie dan deelnemen?
dus het moet kunst zijn? Geen kleding, geen gebouw, geen meubelstuk... maar kunst?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
K.O.E
(kunstwerk ontwerpwedstrijd eindhoven)
een kunstobject ja.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus het moet kunst zijn? Geen kleding, geen gebouw, geen meubelstuk... maar kunst?
Wat dacht je van een fles lenzenvloeistof met een sticker van Roger Rabbit erop?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een kunstobject ja.
of een fruitvliegje dat net gebukaket isquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:14 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fles lenzenvloeistof met een sticker van Roger Rabbit erop?
KUNST !!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
of een fruitvliegje dat net gebukaket is.
bahbah!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
KUNST !!![]()
Hij BLIJFT VERDOMME HUMOR:
http://users.skynet.be/fa393817/
Houdt me gewoon aan 't lachen![]()
lolquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:17 schreef Cazman het volgende:
[..]
KUNST !!![]()
Hij BLIJFT VERDOMME HUMOR:
http://users.skynet.be/fa393817/
Houdt me gewoon aan 't lachen![]()
2 jaar alquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ben je er al lang mee bezig?
Volhoudenquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
2 jaar al
en nog m'n P niet gehaald
Ik nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:28 schreef Waxxer het volgende:
ik ga weer zwemmen vanavond!
Ja ... nouja, ik doe mijn bestquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Volhouden
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij gaat karten?
Fijn weekend Andy!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:41 schreef Andyvie het volgende:
Fijn weekend iedereen!
En ook elke keer binnen 25 uur.....echt griezelig.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Alweer bijna weekend..... bizar hoe snel de dagen voorbij vliegen
Hai!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
En ook elke keer binnen 25 uur.....echt griezelig.
Ik weet het, ik begrijp het ook niet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Hoe is het met jou dan??
Elke keer binnen een etmaal een dag voorbij??? Pfffffff..... echt.... ik... ik.... ik kan er met mijn hoofd niet bij!!
alweeer een uuuur verlorenquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik begrijp het ook niet.
Hai!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Hoe is het met jou dan??
Elke keer binnen een etmaal een dag voorbij??? Pfffffff..... echt.... ik... ik.... ik kan er met mijn hoofd niet bij!!
Waarom?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
en toen moest m'n moeder naar de spoedeisende hulp
omdat er iets niet goed isquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom?![]()
One of the parental units?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
en toen moest m'n moeder naar de spoedeisende hulp
Mjah, er is hier altijd wel iemand die em levendig houdt hierquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja ... nouja, ik doe mijn best
Maareh, ik zie dat dit topic nog steeds zowat de meest levendige is van heel onzin![]()
![]()
*knuf* Hopelijk komt alles goed.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat er iets niet goed is
Hoi!quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Hai..
uhm... ja, volgensmij wel...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
Doen we het weer?
wat ga je maken vanavond dan?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:24 schreef Neptune1984 het volgende:
ja, wel lekker...
alleen zit school ff tegen, allemaal k*t opdrachten, heb ik eigenlijk nergens zin in en heb ik honger... :S (zit te wachten tot ik zo mag gaan, koken en eten...)
OEH!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:16 schreef Cybart het volgende:
in the meanwhile...when fok was down:
[afbeelding][afbeelding]
ja ik verveelde me even
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
OEH!
*afdrukt en boven bed hang*
ach....ik bleloof dat ik de gordijnen dicht zal doen als ik me verveelquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
da's wel eng hoor
volgensmij wil ik dit niet wetenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:32 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
ach....ik bleloof dat ik de gordijnen dicht zal doen als ik me verveel
heb ik het beste licht...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:34 schreef Twaalfje het volgende:
Zeg Cybart.....werom steeds in de badkamer
uhm... heb krielaardappeltjes en spek... en groenten moet ik nog ff uitkiezen, of roerbakmix of rauwkost... (denk het laatste, lekker lui...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ga je maken vanavond dan?
Ik zeg: slaapkamer (als 't buiten nog licht is dan hè).quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb ik het beste licht...
[afbeelding]
slaapkamer kan ook wel eigenlijk als het buiten nog licht is
keuken wordt lastiger
[afbeelding]
moet er natuurlijk wel weer een dressing bij!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:37 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
uhm... heb krielaardappeltjes en spek... en groenten moet ik nog ff uitkiezen, of roerbakmix of rauwkost... (denk het laatste, lekker lui...)
zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:39 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik zeg: slaapkamer (als 't buiten nog licht is dan hè).![]()
er zit van dat sap bij de raukost, is dressing genoeg...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet er natuurlijk wel weer een dressing bij!
oooh, je bedoeld van die c1000-ronde-bakjes-rauwkostquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
er zit van dat sap bij de raukost, is dressing genoeg...
Nicequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:16 schreef Cybart het volgende:
in the meanwhile...when fok was down:
[afbeelding][afbeelding]
ja ik verveelde me even
denk dat ik er ga wonenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nice
Jij hebt 't wel op de badkamer of nie?![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jij hebt 't wel op de badkamer of nie?![]()
hmmm, just a few momentsquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
denk dat ik er ga wonen
en hoe is het met Caz' kapsel gestelt inmiddels....
ik ben benieuwd!
nee, zo'n pot van de ALDI (ben maar student he...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
oooh, je bedoeld van die c1000-ronde-bakjes-rauwkost
arn't we allquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:47 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
nee, zo'n pot van de ALDI (ben maar student he...)
was er maar een speciale reden...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
arn't we all
arn't we all
eet je altijd zo laat of speciale rede dat je tot zo laat wacht?
ja het is alweer bijna 9 uurquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:50 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
was er maar een speciale reden...het is vandaag echt laat, normaal eet ik wel iets vroeger...
Erm de film Metro komt geloof ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja het is alweer bijna 9 uur
kinderbedtijd
hmm het is donderdag. komt er nog iets op tv vanavond?
Met Eddie Murphy. Gewoon een typical actiefilm. Wel geinigquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:54 schreef Cybart het volgende:
nooit van gehoord. zal eens kijken
Als je er nog bent. ik heb ze net geuploadquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:00 schreef Cybart het volgende:
ok,
ff inschrijfformulier voor horecamanageropleiding invullen....
tot zo...
en cas, die foto die krijg ik nog wel he?
ik kom er speciaal voor terug!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als je er nog bent. ik heb ze net geupload
^quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kom er speciaal voor terug!
stoerquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:04 schreef Cazman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heeft Joost gemaakt volgens mij. Die stond er nog op
[afbeelding]
Weet ik nietquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
stoer
wordt al lang
hoe lang wil je het uiteindelijk hebben?
net of je dat normaal nooit doetquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wat mooi is iig. de ene zegt niet laten groeien. De andere wel. Dus kies ik zelf
Niet altijd. Ik mag namelijk van me bf geen ringbaard laten staan of iets dergelijksquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
net of je dat normaal nooit doet
Thanxquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:15 schreef Cybart het volgende:
the bastard
zou je nog staan ook nog!
nou mijn inschrijfformulier ligt geloof ik bij het oud papier, dus ik ga dat maar ff doorspitten!
laterz
Wat een Enge tattoe.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:04 schreef Cazman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt het toch gewoon afmaken en dan alsnog iets anders gaan doen? Tenzij je hele opleiding en vakgebied bij nader inzien totaal niet boeiend vindt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik moet voor mijn human resource management workshop mijn eigen 'resources' doornemen, waarbij het van belang is om vacatures te vinden die interessant zijn, of ik daar competent genoeg voor ben, en hoe ik mijn competenties kan ontwikkelen om daarvoor in aanmerking te komen. Dan is het natuurlijk altijd een hele geruststelling als je amper banen in jouw straatje kunt vinden, en degene die je vindt absoluut niet interessant zijn.
Ik vraag me af of het een beetje laat is om over te stappen op een andere opleiding een paar maandjes voordat je klaar bent, of dat je het dan beter gewoon af kunt maken...Trouwens.
Echt boeiend is het niet, maar er zijn wel onderdelen die ik leuk vind. Maar als er geen werk in te vinden is kom ik daar ook niet echt ver mee.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je kunt het toch gewoon afmaken en dan alsnog iets anders gaan doen? Tenzij je hele opleiding en vakgebied bij nader inzien totaal niet boeiend vindt..
Jemig.. Caz. Je bent.. ehm... veranderd....quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:04 schreef Cazman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een Enge tattoe..
.
.
Op pagina 1 van deze topicquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:27 schreef XMN8R het volgende:
en vooral: waar is de sjampie??????
die is al lang opquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:29 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Op pagina 1 van deze topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat loop je nou te mauwen? Bij mij doen ze het allemaalquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
vooral dat feestelijke rode kruisje!!!!
hapquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
Wat loop je nou te mauwen? Bij mij doen ze het allemaal
Jou avatar heeft z'n Ritalinpilletje niet ingenomen vandaagquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:40 schreef Twaalfje het volgende:
* Idril-2 komt hier maar es wat vertier zoeken
Hoi!
Hier nog wat te doen?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Idril-2 het volgende:
Hoi Beavje en Rij les meneer!
Jah. 'Ook 'hoi' Idril-2quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Idril-2 het volgende:
Hoi Beavje en Rijlesmeneer!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
hap
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:41 schreef Idril-2 het volgende:
Hoi Beavje en Rijlesmeneer!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:46 schreef Idril-2 het volgende:
Ik wil een verhaaltje voor het slapen gaan.
En natuurlijk een glaasje champagne
De rest is aan het euhm...dingesen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:54 schreef Idril-2 het volgende:
[quote] Een rugby team bestaat uit 15 spelers [/unquote]
Doet u mij maar Meneer 3. Inpakken graag.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
*wat franse rugbymeneren in dit oh zo feestelijke topic gooi*
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
EINDELIJK!! EEN REACTIE!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat geflikker van jouw icoon is zwaar irritant, 12je..
Ow, okee. Moet kunnen op dit late uurquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De rest is aan het euhm...dingesen..
Zoals u wilt meneer.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:56 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Doet u mij maar Meneer 3. Inpakken graag.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
*wat franse rugbymeneren in dit oh zo feestelijke topic gooi*
Ik vind het wel lievquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat geflikker van jouw icoon is zwaar irritant, 12je..
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind het wel liev
Op een Josti band manier maar wel lief
excusez de zelfquotequote:Op donderdag 13 mei 2004 22:42 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Jou avatar heeft z'n Ritalinpilletje niet ingenomen vandaag
Haaai!quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
goeie site waar die meneren vandaan komen!
En allemaal gefeliciteerd met de 900e!
Dat laat ik aan Meneer 3 overquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:59 schreef Twaalfje het volgende:
* beaverhausen is een beetje verdrietugjes vedaag
Gaat iemand me een beetje opvrolukken?![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:00 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
excusez de zelfquote![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:00 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*meneer 3 aankijkt*quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Meneer 3 over
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:04 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*meneer 3 aankijkt*
Hm........hij lijkt helemaal niet op................![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
Haaai!
*klik*
Hallo Idril-2!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:02 schreef Idril-2 het volgende:
Hoi Nuvole
Nu jij het zegt wel. vergeet het altijd. Heb tot 2 keer toe alleen maar de eerste aflevering gezien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Thanks.
Six Feet Under begint zo op NL 3; kijken jullie ook?
Ben ook wel moe, maar voor SFU blijf ik graag nog een uurtje wakker.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:07 schreef Idril-2 het volgende:
Nee, Idril-2 gaat slapen![]()
![]()
-edit vorige bericht-quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hallo Idril-2!![]()
Aangenaam kennis te maken.
How are you doing?
Snel kijken dan! NU! Hop! Doe dan!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu jij het zegt wel. vergeet het altijd. Heb tot 2 keer toe alleen maar de eerste aflevering gezien.
Idril gaat met de kippen op stok of wat ze ook op het platteland doen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:07 schreef Idril-2 het volgende:
Nee, * Idril gaat slapen![]()
![]()
Ze moet om 6 uur op, jah!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Idril gaat met de kippen op stok of wat ze ook op het platteland doen..
is het al lang bezig?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Snel kijken dan! NU! Hop! Doe dan!![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien is meneer 3 wel een Efteling fan!
Dan ga maar snel naar dromenland!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:09 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
-edit vorige bericht-
Aangenaam, Nuvole!
Goed hoor, maar een beetje moe en teut![]()
6 uur.... 's ochtends?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:12 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ze moet om 6 uur op, jah!![]()
Ik heb medelijden, al is dat makkelijk gezegd natuurlijk als ik morgen lekker rustig aan kan doenquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:12 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ze moet om 6 uur op, jah!![]()
Als je de kat gezien hebt, heb je het begin gezien, dus net bezig. oeh en daar is Nate!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
is het al lang bezig?
Het was weer kort!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:15 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als je de kat gezien hebt, heb je het begin gezien, dus net bezig. oeh en daar is Nate!
Nu ga ik echt kijken! Welterusten mensen!
HOI!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:17 schreef Cybart het volgende:
trusten mensen die gaan slapen of weggaan!
Een Grootse en Meeslepende meeting?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Gaan we deel 1000 straks Groots & Meeslepen vieren met een meeting?.
Ow.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:32 schreef Cybart het volgende:
alcohol kicks in.....time to go to bed!
Wat een enthousiaste reactie!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een Grootse en Meeslepende meeting?
Ja he?quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat een enthousiaste reactie!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |