Vooral de SP, je wilt niet weten hoeveel mensen je daarmee in de trein tegenkwam.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik noem de GBA geen handheld voor de Hardcore gamer hoorJuist niet.
Weeee! gelukkig heb ik een router met Wi-Fi supportquote:stion: With the DS' chat and instant message capabilities, are you competing with mobile phones? What direction are you going with this?
Miyamoto: I think there are two ways of looking at it. Our target user is everyone: people age 5 to 95. And if you look at that wide user base, you have children who see their parents with PDAs and such. So there's a lot of appeal for kids to use the DS and the stylus for its chat and IMing. And it's possible for someone with a wireless router in their home to potentially link up the Nintendo DS to that router, the computer and the internet and then to potentially link up to other instant messenging programs. I don't know how Microsoft will see this or if anyone will put anything out for this, or we may put something out independent as well. But maybe since Microsoft isn't making any cellphones maybe we'll be fine. (laughs).
1, tot nu toe. Mezelf niet meegerekendquote:Op donderdag 13 mei 2004 11:40 schreef mvt het volgende:
[..]
Vooral de SP, je wilt niet weten hoeveel mensen je daarmee in de trein tegenkwam.
ah, ik al een stuk of 100quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
1, tot nu toe. Mezelf niet meegerekend.
Hier in het Zuiden zijn ze blijkbaar nog niet zo verquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:26 schreef mvt het volgende:
[..]
ah, ik al een stuk of 100
Behalve mezelf heb ik hier in t zuiden ook pas 1 keer iemand anders met een GBA gezien idd...quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:28 schreef Lexie het volgende:
Hier in het Zuiden zijn ze blijkbaar nog niet zo ver.
Door die plaatjes krijg je wel het idee dat je de DS aan kan sluiten op je tv, zo ziet het er tenminste uit.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geruchten...quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interessante kijk op de DS RetepV, maar ik verwacht geen nieuw model over een X aantal jaar, simpelweg omdat dan de GB Evolution eraan komt
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:05 schreef Biggs het volgende:
http://www.totalvideogames.com/pages/articles/media.php?video=328
Filmpje nieuwe mario bros
eeeh, neequote:Op donderdag 13 mei 2004 13:37 schreef RetepV het volgende:
Zelfde met de GBA en de GBA SP. De GBA is vele malen meer verkocht dan de GBA SP.
ik denk dat het nogal verdacht overkomt, als je met 15 mensen tegelijkertijd naar je kruis zit te kijkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:00 schreef BMH het volgende:
Nintendo DS heeft een LWN (local wireless netwerk) berijk van 30 meter. DS heeft een chat functie.. Klaslokaal.... School examen.... OMG! megaton!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |