BMWM3 | woensdag 12 mei 2004 @ 23:44 |
quote:Grand Theft Auto: San Andreas! Jaja, Vice City krijgt een vervolg. Het fantastische spel gaf mij uren speelplezier. Hieronder enkele details rondom GTA:SA! Grand Theft Auto: San Andreas - The Facts San Andreas confirmed and dated The game will be called Grand Theft Auto: San Andreas and will be released only for Playstation 2 on October 19th in the USA and October 22nd in Europe. Other formats have not been ruled out, but expect a delay of around the same time as it took to port Vice City to other platforms. This isn't out of "laziness" by Rockstar, instead it's for contractural reasons and the exclusiveity of the game to Playstation 2 while it is in its prime. We will have all the SA screenshots on this page. The only images to have been released are below: ![]() ![]() quote: ![]() "Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers. Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster. On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets." ![]() Grand Theft Auto: San Andreas speelt zich begin jaren '90 af. ![]() Grand Theft Auto: San Andreas speelt zich af in San Andreas. Oftewel San Fransisco. ![]() Grand Theft Auto: San Andreas wordt verwacht in Oktober 2004 voor de Playstation 2! ![]() We hopen het natuurlijk van wel, maar dat is allemaal nog niet zeker.. ![]() Ja, die zijn er ook sinds kort beschikbaar. Hieronder 7 bestanden ![]() Personages ![]() ![]() ![]() ![]() Ingame Screenshots ![]() ![]() ![]() Wallpapers ![]() ![]() ![]() Vorige Delen en links GTA Vice City: deel 19 Official Grand Theft Auto: San Anderas Site Grand Theft Auto: San Andreas Forum! ![]() Klopt, ik wilde even nog naar beneden. En dan ben ik er niet meer ![]() This Topic Is Created and Designed by: © BMWM3™ [ Bericht 1% gewijzigd door BMWM3 op 13-05-2004 00:02:36 ] | |
Georges | woensdag 12 mei 2004 @ 23:56 |
Mooie OP ![]() Maar die andere is toch nog niet vol? | |
BMWM3 | woensdag 12 mei 2004 @ 23:58 |
Check onderin in mij OP ![]() | |
Georges | donderdag 13 mei 2004 @ 00:01 |
Een paar foto's doen het niet trouwens. | |
dabadbass | donderdag 13 mei 2004 @ 00:11 |
de tering dat word dan maar een PS2 aanschaffen....... | |
yup | donderdag 13 mei 2004 @ 00:17 |
Deze game komt vast wel op pc, en dan MOET ik hem hebben, hopelijk is ie verslavender dan Vice City! | |
caponi | donderdag 13 mei 2004 @ 00:20 |
holy cow, die wil ik!! | |
Leatherneck | donderdag 13 mei 2004 @ 00:25 |
Ziet er gaaf uit! Ik hoop dat er snel meer ingame-screenshots komen.... ben benieuwd! | |
smerik | donderdag 13 mei 2004 @ 00:26 |
quote:Ik lees net dit in de FAQ op http://www.gta-sanandreas.com: What consoles will it be on? So far, Rockstar Games and Take Two Interactive have claimed GTA: San Andreas will be Playstation2 exclusive, however it's likely that it will be made available on XBox sometime in 2005. When will it be on PC? This information is not yet known, but we can estimate around Spring 2005. | |
SillyWalks | donderdag 13 mei 2004 @ 00:27 |
Volgens Yahoo Maps ligt San Andreas weliswaar in de buurt van San Francisco, maar is het toch echt niet hetzelfde hoor. Maarja, Yahoo Maps kan zich vergissen... | |
caponi | donderdag 13 mei 2004 @ 00:44 |
quote:ik hoop dat ze het niet TE heuvelachtig maken zoals bij Driver en Midtown Madness 2 (die zich dus ook in SF afspelen)... moet je vluchten voor de cops en dan vlieg je steeds tegen een lantaarnpaal omdat je over een heuvel springt... schiet ook niet op natuurlijk... | |
Brave_Sir_Robin | donderdag 13 mei 2004 @ 00:49 |
quote:Als je je gewoon netjes aan de regels houdt hoef je ook niet te vluchten voor de cops. ![]() | |
DaFan | donderdag 13 mei 2004 @ 01:35 |
Ow Yes eindelijk op de PC...over een freaking jaar ![]() PS2 aanschaffen zie ik ook nog niet gebeuren, met mijn financiele middelen ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 08:00 |
quote:Denk dat San Andreas gewoon van de gelijknamige breuklijn (waarop San Francisco gebouwd is) afkomstig is hoor ![]() | |
HomerJ | donderdag 13 mei 2004 @ 08:22 |
Waarom duurt 't altijd zo lang dat hij op de PC komt ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 08:37 |
Omdat Rockstar een contract getekend heeft met Sony? Waardoor de game tijdens z'n "prime" alleen op PS2 beschikbaar mag zijn. | |
menesis | donderdag 13 mei 2004 @ 09:36 |
Ik had ten tijden van GTA1 ookal n's San Andreas opgezocht; en als ik me niet vergis was het een soort buitenwijk van LA, beetje linksonder van het centrum zeg maar. (1) Daarnaast stond op één van de screenshots een soort toren, zg Watt's Tower. Die torens zouden ook in LA staan, zie deeltje 1 van dit Topic! (2) Ik denk iig dat GTA SA zich in een stad á la LA afspeelt!! ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 13 mei 2004 @ 09:47 |
Exclusief op de PS2, een maand later ook op de PC en dan weer wat later ook op de Xbox ![]() | |
StickUpKid | donderdag 13 mei 2004 @ 10:34 |
Maar met die snelwegen die erin voorkomen zouden er ook meerdere steden in 4 kunnen zitten!quote: | |
Fathom | donderdag 13 mei 2004 @ 10:34 |
quote:Ja maar toch zijn er mensen die een ps2 om dit kopen omdat de meeste het spel zo snel mogelijk willen spelen. | |
DaFan | donderdag 13 mei 2004 @ 10:45 |
quote:Een maand ![]() You wish.... Vice City kwam ook eerst op de PS2, toen een jaar later op de PC en op de XboX is ie pas 2 maanden geleden verschenen (inc GTA3!!). Tis slechts een droomscenario wat je daar schetst ![]() | |
menesis | donderdag 13 mei 2004 @ 10:46 |
quote: ![]() ![]() ![]() (ze zeiden een tijd geleden dat GTA SA voor een kleine revolutie binnen de GTA serie zou zorgen) Misschien weet iemand wat ze met die 'revolutie' bedoelen? ![]() ![]() quote:offtpc:Yep, ik was er één van bij GTA3... Maar ik was er opeens heel blij mee toen VC uit kwam: de heli's in VC zijn met zo'n analog controller veel beter bestuurbaar! en dat meen ik echt serieus!! | |
Chris_Redfield | donderdag 13 mei 2004 @ 14:25 |
quote:Nou als dat eens waar zou zijn! ![]() ![]() ![]() | |
pimpin | donderdag 13 mei 2004 @ 14:36 |
lijkt me een heerlijke game. | |
Heintje | donderdag 13 mei 2004 @ 14:41 |
quote:Op de PC zijn die heli's ook goed te besturen. Als je de toetsen een beetje aanpast. Alleen die RC Heli's niet. En op de PC kun je ook makkelijker richten met wapens. Maar hopelijk komen er tegen die tijd GTA pakketten. Dus een PS2 en GTA SA in 1. Maar dat zal natuurlijk wel weer niet. Verder zie ik dan wel of ik het geld er voor over heb. Of dat ik nog een half jaartje wacht. (al kan ik nou al niet meer wachten.) maar een PS2 vind ik ook niks. Dus als ik hem koop word het na een half jaar weer verkopen en op de PC op nieuw beginnen. | |
StickUpKid | donderdag 13 mei 2004 @ 14:49 |
quote:en dan zonder te betalen wegrijden ![]() | |
Elo | donderdag 13 mei 2004 @ 14:50 |
Vice was geweldig! hoop alleen dat ze de AI sterk verbeteren... | |
Seal_force | donderdag 13 mei 2004 @ 14:54 |
De OP! is mooi ![]() | |
BMWM3 | donderdag 13 mei 2004 @ 15:03 |
quote:Bedankt. Is geslaagd voor theorie! | |
Here_Jezus | donderdag 13 mei 2004 @ 15:04 |
Vet zo'n Ghetto Versie van GTA ![]() | |
bugeye | donderdag 13 mei 2004 @ 15:33 |
O MY GOD ![]() ik zie voor het eerst die graphics, wat mooi ![]() | |
Fathom | donderdag 13 mei 2004 @ 15:36 |
quote: ![]() | |
Georges | donderdag 13 mei 2004 @ 15:42 |
![]() De totale oppervlakte in het spel zal tussen de 4-6 keer groter zijn dan Vice! ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 15:53 |
4 tot 6 keer ![]() Krijg je wel lekker vaak laden op de PS2 ![]() Rest van die features is ook ![]() Game of the year! | |
menesis | donderdag 13 mei 2004 @ 15:56 |
WHOOOHOOOOOW nu maar hopen dat er privéjets in zitten, gaat erg lang duren in zon heli!!! Of een HSL ofzo ![]() quote: | |
Christiaan | donderdag 13 mei 2004 @ 16:19 |
w00t!!! tvp ![]() | |
Miwe | donderdag 13 mei 2004 @ 16:27 |
Dat wordt dus een PS2 kopen, want ik ga dus echt niet tot 2005 wachten om dit te spelen ![]() | |
Evil_Jur | donderdag 13 mei 2004 @ 16:31 |
quote:Dit klopt dus niet, San Andreas speelt zich af in de staat San Andreas, met 3 verschillende steden. namelijk: Los Santos - LA San Fierra - San Francisco Las Venturra - Las Vegas | |
SHERMAN | donderdag 13 mei 2004 @ 16:35 |
quote:Dief spelen ![]() | |
BMWM3 | donderdag 13 mei 2004 @ 16:37 |
quote:Kan hem niet meer aanpassen, u know! | |
Miwe | donderdag 13 mei 2004 @ 16:39 |
Ik weet niet of de noodzaak tot eten nou echt wat bijdraagt aan de game. Zit je net in een cruciaal moment in een missie, valt je mannetje flauw omdat ie al 3 dagen niets gegeten heeft. ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 16:48 |
Mwoh zal wel meevallen, hooguit zal ie denk ik minder presteren. Of je gaat ipv alleen health/armor voor een missie op te halen ook ff wat eten ![]() | |
Georges | donderdag 13 mei 2004 @ 16:53 |
Als ie idd in oktober uitkomt dan wordt het de game van het jaar. ![]() | |
Miwe | donderdag 13 mei 2004 @ 16:54 |
quote:Dan is het eigenlijk dus gewoon je energiemeter, die je dan oplaad met eten ipv hartjes. Wel realistischer iig. Dan mogen ze ook de shield-bar wel vervangen door een bulletproof-vest-damage-meter. Naja, we zien het wel. ![]() | |
StickUpKid | donderdag 13 mei 2004 @ 16:55 |
Loop je midden in de desert tussen Las Vegas en Los Angeles heeft je mannetje opeens honger, das klote dan! Snel een auto jatten dan en naar de volgende stad rijden ![]() | |
BMWM3 | donderdag 13 mei 2004 @ 17:09 |
quote:Hij komt heus in Okober 2004 uit ![]() | |
Here_Jezus | donderdag 13 mei 2004 @ 17:10 |
quote:Auto in de woestijn ![]() | |
Here_Jezus | donderdag 13 mei 2004 @ 17:11 |
quote:Ja op ps2 met die ruk besturing ![]() Pcversie komt in mei pas ![]() | |
capibar | donderdag 13 mei 2004 @ 17:14 |
ik kan niet wachten tot deze uitkomt, vice city was echt top ![]() | |
HomerJ | donderdag 13 mei 2004 @ 17:14 |
Idd. die PS-2 versie vind ik echt ruk ![]() Ik wacht op de PC versie | |
capibar | donderdag 13 mei 2004 @ 17:15 |
quote:ik ook omdat ik geen ps2 heb ![]() | |
Evil_Jur | donderdag 13 mei 2004 @ 17:28 |
quote:Misschien ben ik gewoon te gewend geraakt aan de ps2 versies van GTA, maar toen ik de PC versie uit probeerde vond ik dát juist ruk. Vooral het besturen van de voertuigen met een toetsenbord is een ramp. Geef mij maar fijn de ps2 versie, ondanks de wat mindere gfx. | |
BMWM3 | donderdag 13 mei 2004 @ 17:31 |
quote:Ik weet het, Nog 365 dagen ![]() Waarom heeft Rockstar niet een contract getekend bij een PC gedoe? PS2 wordt toch weer vervangen door een PS3 | |
Kindred_Spirits | donderdag 13 mei 2004 @ 17:35 |
PS-2 is met ideale bestuing! | |
Kindred_Spirits | donderdag 13 mei 2004 @ 17:37 |
whahaha op een fietsje fietsen lijkt me heerlijk in GTA | |
Kindred_Spirits | donderdag 13 mei 2004 @ 17:40 |
![]() Here's a pretty cool boat mod. It turns the Squalo into an airboat, meaning it moves by pushing the air. It's a pretty good model, and a cool concept. | |
StickUpKid | donderdag 13 mei 2004 @ 17:52 |
Echt, als ik nog terugdenk aan GTA1. Echt geweldig, zelf je autotjes ontwerpen. Gewoon maar roekeloos dwars door de stad rijden, heerlijk! Een vriend van mijn heeft nog meegeholpen met de ontwikkeling van GTA2, wat voor extra functies erbij moesten en wat eraf moest. Zouden ze dat nu weer doen? | |
Karrakas | donderdag 13 mei 2004 @ 17:53 |
Is dat hersenloze GTA nou nog te koop :/ | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 17:53 |
quote:pompstation overvallen ![]() | |
Evil_Jur | donderdag 13 mei 2004 @ 17:54 |
quote:Duw dat maar in het Vice city Topic... | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 17:56 |
quote:Je bent te gewend geraakt, ik vond er niks aan ontbreken. Won alle races met gemak, en ik speel nooit racegames. En iedereen die ik ken die GTA3/VC hebben gespeeld wonnen ook altijd dik. En ach, zelfs als die PS2 besturing iets beter is, veel kan het niet zijn en qua schieten is het wel 10x slechter en dat is imo net iets belangrijker in GTA ![]() Mja ieder z'n meug hoor, ik zal wel geduldig wachten op de PC versie. Lekker mods installeren wanneer je klaar bent met de ongetwijfeld geweldige standaard game ![]() ![]() ![]() | |
Evil_Jur | donderdag 13 mei 2004 @ 17:56 |
quote:Als je je aanmeldt en aangenomen wordt als betatester misschien. Maar tegenwoordig is dat een stuk moelijker dan in de tijd van GTA 2 | |
Evil_Jur | donderdag 13 mei 2004 @ 17:58 |
quote:Ondanks dat het de best verkopende game(reeks) is die ooit heeft bestaan, durven ze het kennelijk nog wel aan om ermee door te gaan... | |
Karrakas | donderdag 13 mei 2004 @ 18:31 |
quote:M.a.w. er lopen TEveel hersenloze mensen rond. | |
BMWM3 | donderdag 13 mei 2004 @ 18:36 |
Grand Theft Auto: Vice CIty is nu te koop voor ¤31,75. Zag ik vandaag in de winkels! | |
capibar | donderdag 13 mei 2004 @ 19:57 |
quote:wtf doe je hier dan ![]() | |
capibar | donderdag 13 mei 2004 @ 19:58 |
quote:je kan gta1 nu gratis downloaden. (niet van direct connect, maar van de rockstar website ![]() | |
Evil_Jur | donderdag 13 mei 2004 @ 20:31 |
quote:Wat vind jij er hersenloos aan? Heb jij ooit de tijd genomen om de subtiele humor in dit spel te waarderen. En je te verwonderen over de diepgaande uitgebreide gameplay? Dit spel is zeker niet hersenloos, integendeel. | |
Steve-O | donderdag 13 mei 2004 @ 21:00 |
het spel zal zich begin jaren 90 gaan afspelen zoals je hieraan kan zien ![]() ![]() | |
Karrakas | donderdag 13 mei 2004 @ 21:06 |
quote:Diepgaande gameplay? ![]() ![]() ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 21:32 |
Whahaha en jij hebt Call of Duty ![]() Rofl! Nee dat heeft diepgaande gameplay ![]() Als GTA hersenloos is, wat is CoD dan wel niet? ![]() | |
Guerra | donderdag 13 mei 2004 @ 21:48 |
Nog dik een jaar wachten voor dat hij eindelijk misschien op de Xbox komt. ![]() Maar straks koopt MS Rockstar over, en dan, en dan en dan ![]() ![]() | |
Retuobak | donderdag 13 mei 2004 @ 22:45 |
Ja want Take2 laat haar grootste cashcow gaan. :| | |
BMWM3 | donderdag 13 mei 2004 @ 23:15 |
quote:We kunnen eerst nog even met Need For SPeed Underground II enjoyen. Dan komt pas het echte ![]() | |
yup | donderdag 13 mei 2004 @ 23:30 |
Als het in de jaren '90 is hoop ik dat je foute BMW's en Mercedessen kan rijden ![]() | |
Georges | donderdag 13 mei 2004 @ 23:43 |
quote:Idd, Vice en de rest roeleert. Opzouten als het je niet bevalt. | |
BMWM3 | donderdag 13 mei 2004 @ 23:46 |
Wie heeft er zin met mij mee te gaan naar de makers van GTA:SA ![]() Zal wel gaaf zijn ![]() | |
menesis | donderdag 13 mei 2004 @ 23:53 |
De discussie PS2-PC kun je denk ik beter in een nieuw topic starten! Wel beetje vaag van die freet-meter.... Je moest al zoveel halen voordat je aan een missie begon (armour, wapens, soms op verschillende plekken (granaatje hier, snipertje daar)) en nu moet je ook nog eens naar de pizzahut om je freet-meter vol te krijgen! K hoop dat dat ding geen grote rol gaat spelen. | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 00:01 |
NIEUWE SCREENS!!!!!!! GGGRRRRRRRRRRRRRRRR Ze zijn weggehaald bij de bron!!!!!!! bron: http://www.gtagaming.com/sanandreas/screenshots Ziet er wel ok uit, maar bijna niets is helemaal af als ik het zo zie! quote:Niet te koop! Rockstar hoeft niet meer van GTA1 te leven en het is daarom op één van hun sites GRATIS te downloaden! (half jaar geleden tenminste..) GTA1 is trouwens niet hersenloos. Dat zijn de mensen die dat zeggen! ![]() [ Bericht 36% gewijzigd door menesis op 14-05-2004 19:28:05 ] | |
Georges | vrijdag 14 mei 2004 @ 00:12 |
Meer nieuws van gtagaming:http://www.gtagaming.com/ Game Informer has a 10-page San Andreas preview showing now at E3. Every point here is all confirmed and official from the early release of Game Informer. The magazine has 12 screenshots. Screenshots - One pic shows the inside of a house, with rendered interior environments. There is furniture inside the house. - One shows a helicopter with its searchlights on a runaway criminal. - The others show how the main character can get fat, its a pic of him (fat) crossing the street with a donut shop in the background. - One shows two other characters that are apart of the main character's crew. - One shows a gang carjacking. Three guys with doo rag masks are carjacking other guys. - One shows a four person drive-by. - One with two men sneaking around the back of a house about to rob it. They are crouching and carrying guns. - Another one shows a california type pimped out car. - The last one shows the background of LA with a smog sky. - The rest are the three we have already seen. General - The game is more serious than the others, but the elements of comedy are still there. - A full staff of reasearch personnel at Rockstar have been studying Las Vegas, San Diego, and Los Angeles for months to ensure that they truly capture the feelings of these cities. Location - The game will not take place in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas. It will take place IN ALL THREE as well as the countryside in between. - Los Angeles will be called Los Santos, San Francisco will be called San Fieero, and Las Vegas will be called Las Venturra. - Each city is about the same size as Vice City. - Not all cities will be open at the start of the game. - The entire game will be about four to six times as large as Vice City. - San Fierro (San Francisco) will have hills. This city is more driving based. - You can drive from LA, through the countryside, up a mountain, into San Fran, and onto Las Vegas. - Driving through the desert won’t be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see. - There will be a lot more buildings with open interiors. Graphics - The graphics engine has been tweaked. Smog will be present in LA, and real-time reflections on cars, windows, and mirrors, as well as new techniques like radial lighting, which allows for more realistic shadowing, and soft-shadow lighting for interior levels will be present. - Everything in the game now has independent models for day and night to give better lighting and shadowing. - The game will have ragdoll physics, or “impact animation” in Rockstar’s words. Vehicles - As for vehicles, there will be pimped-out lowriders, and 90’s versions of some GTA3/VC cars will return. - There will be bicycles. Story - Characters from the past will return. Gameplay - In the Las Vegas city, you will be able to buy and build a casino - and then run it. - You can then gamble your money in the casino. - Your character can dual wield pistols and potentially other weapons. - You need to eat to retain your stamina. If you eat too much fast food, you become fat and pedestrians mock you for being fat. You also run slower. To remedy this, you can go to a gym to exercise. - You can now rob homes. The robberies will require skill and planning, however. - You can recruit gang members and use them to do four person drive-by’s. (seen here) Weapons - The choice of weapons will match the time in which the era of the early 90's. Artificial Intelligence - Enemy/pedestrian AI will be greatly revamped and they will think more logically. You can't beat someone to death in broad daylight and not have people notice and react. - Your enemies will be smarter, which will make robbing houses take a lot of skill. Music - There will be a rap station, but there will be a variety of other stations as always. | |
Kindred_Spirits | vrijdag 14 mei 2004 @ 03:40 |
omg wat een geweldige screenshots dit wordt zo'n superspel! | |
Christiaan | vrijdag 14 mei 2004 @ 08:11 |
Ongeloofelijk vet, vooral die huizen beroven en driveby | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 08:29 |
quote:Noem één spel waar zoveel verschillende subgames en subdoelen inzitten? | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 08:30 |
Leuke pics! Ik krijg er steeds meer zin in. En het feit dat je ook over het platteland en de woestijn kunt reizen is erg cool. En een berg! Heuvels miste ik al in Vice City. Ik heb verder sterke geruchten gehoord dat je karakter iigeen beetje kan zwemmen, goed idee dat veel frustratie zal vermijden. [ Bericht 75% gewijzigd door Evil_Jur op 14-05-2004 08:39:17 ] | |
StickUpKid | vrijdag 14 mei 2004 @ 09:13 |
T begint een beetje op de Sims te lijken --> naar de gym??? ik wil mensen dood slaan en beroven! Volgens mij hebben ze vooral gewerkt aan de grootte van het spelveld, drie steden kost veel ruimte en hebben ze de rest een beetje hetzelfde gelaten (zelfde karakters, auto's etc) | |
Heintje | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:03 |
Hopelijk zijn er langs die verbindings wegen dan ook kleine dorpjes. Die je een eigen sherff hebben. En die reageerd per dorp weer anders. Al die extra's zijn wel leuk. Als de story line maar goed blijft. Maar daar heb ik wel vertrouwen in. | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:06 |
Ik hoop alleen dat je karkater niet te stereotyp zwarte gangster is. Dan zou ik me teveel ergeren op de hoofdpersoon om het verhaal te kunnen waarderen. | |
capibar | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:21 |
quote:dat heb ik al verteld ![]() | |
Guerra | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:32 |
quote:Wat moet ik me hiervan voorstellen? Dat zomaar een Ken Rosenberg kan opduiken? | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:49 |
Yep, alleen dan 6 á 7 jaar ouder ![]() | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:51 |
lazlow ruled! En misschien zelfs Crimelord himself Tommy Vercetti ![]() | |
Guerra | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:54 |
Vet! Mensen die Vice moeten uitspelen: NIET LEZEN SPOILER | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 10:58 |
![]() ![]() Irritant personage. Tommy Vercetti was veel grappiger ![]() | |
Miwe | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:01 |
quote:Nou, idd. Wat was ik blij dat ik die irritante Lance eindelijk mocht afschieten! ![]() Het was niet alleen een irritant personagen, hij verneukte ook de hele tijd missies door niet goed mee te lopen (blijven hangen in een hoekje enzo). Hopelijk hebben ze dat flink verbeterd in SA. | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:18 |
Heee; r klopt een screen niet meer! Ik weet zeker dat ik ook een shot van heuvels erbij had staan, maar nu staat dat screenshot met die twee makkers er twee keer bij! (op gtagaming krijg je ook die, als je op de thumb van de heuvels klikt!) | |
capibar | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:23 |
quote:dat hebben ze hem gewoon verkeerd gelinkt. | |
Georges | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:35 |
Ik hoop wel dat Tommy terugkomt, maar dat zal zeer waarschijnlijk niet. | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:40 |
quote:En waarom niet? Als crimelord lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hij belangen heeft aan de westcoast. Mja en als ie niet terugkomt, zat andere lui die wel terug kunnen komen. Van Big Mitch Baker tot Avery Carrington. Zoveel toffe personages in Vice City en ook wel in GTA III ![]() | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:41 |
"Ragdoll physics, aka "Impact Animation" similar to that seen in recent PC titles like Far Cry, Half Life 2 and Max Payne 2." >> Wat bedoelen ze daarmee? ![]() BTW: ik denk dat Candy Suxx het nu wel gemaakt naar de studios van 'Los Santos'! (Hollywood!) | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:43 |
Gewoon dat wanneer je poppetje geraakt wordt hij zeg maar meegeeft, realistisch. Beetje moeilijk uit te leggen wanneer je het nog nooit gezien hebt. Ik zou gewoon even wat filmpjes van HL2 kijken, dan zie je het snel genoeg bij mannetjes die vallen, op een trap liggen etc. | |
Georges | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:44 |
quote:Just what is Ragdoll Physics? Well, previously videogames had to have "canned" death animations. When you killed bad guys, they would go through their animation and fall to the floor. Often their head would be sticking out through the wall, or they would be half-floating over a stairway -- not at all realistic. That's where Ragdoll Physics come in. Unreal Tournament 2003 and Rainbow Six 3 both use this technique, where the actual physics of a falling body are simulated so that they fall correctly to the ground. | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 11:48 |
hehe; dan wordt het nog zwaar voor de PS2 als ik met een apache bij de grond ga hoveren en R1 ingedrukt hou op een drukke plek!! Ik hoop dat ie dat een beetje trekt... | |
HomerJ | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:09 |
Wie gaat er mee naar Sony's hoofdkantoor, om de directeur te slaan? ![]() | |
capibar | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:11 |
quote:ik vond de ragdoll in maxpayne 2 niet erg goed ![]() als ze ragdoll erin stoppen moeten ze het wel goed doen. | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:11 |
Zoals in Far Cry of HL2 dus ![]() | |
BMWM3 | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:13 |
quote:Ik! ![]() | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 13:26 |
quote:Lijkt me idd onwaarschijnlijk, Ray liotta heeft al gezegd dat ie vice city alleen voor het geld had gedaan. Hij lijkt me niet echt zin te hebben in nog en ronde. | |
Steve-O | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:17 |
Ben benieuwd wie er allemaal mee doen aan de stemmen ![]() | |
SHERMAN | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:29 |
Zouden ze die auto's ook nog opnieuw maken? | |
StickUpKid | vrijdag 14 mei 2004 @ 14:59 |
Zo te zien op de screenshots niet echt nieuwe auto's. Misschien wel een paar nieuwe modellen maar wel min of meer hetzelfde als in Vice | |
SHERMAN | vrijdag 14 mei 2004 @ 15:28 |
quote:Ik vreesde dat al tezien ja. Ik word die bakken een beetje zat om eerlijk te zijn en om nou weer al die auto's te gaan vervangen ![]() ![]() | |
USS-Spectre | vrijdag 14 mei 2004 @ 15:42 |
Donald Love komt misschien wel terug... Die zat in GTA3 en in Vice... | |
Dacide | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:05 |
who the fuck is donals love? ![]() | |
HAL9000S | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:08 |
tvp | |
BMWM3 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:12 |
Volgens mij kwam Vercetti wel terug hoor. Je krijgt namelijk dan van hem ook missies ![]() | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:17 |
quote:Die mediabaas (Love Media) in GTA III En die leerling van Avery Carrington met bril op in Vice City ![]() | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:22 |
quote:Dan zou ik het plot nog maar eens nalezen als je dat denkt. | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:24 |
quote:Het plot van Vice City gaat ook voornamelijk om de Mafia, toch krijg je missies van Cubanen en Haitianen. Ik zie niet in waarom je niet in bijv. Las Vegas missies zou kunnen krijgen van Vercetti. | |
Steve-O | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:25 |
quote:Dat spel is nog geeneens helemaal af ![]() hoe ken je dan al gaan oordelen over die modellen ![]() | |
SHERMAN | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:32 |
quote:Kijk is naar die pics ![]() Ik vind GTA 3 en VC echt helemaal geweldig hoor ![]() Hulde voor de GTA reeks ![]() ![]() ![]() Ik hoop alleen dat ze die auo's gaan vervangen want ik ben deze zo zat ![]() | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:35 |
Wie zegt dat dat niet alsnog gaat gebeuren? Het spel komt pas eind dit jaar uit hoor, niet over een week :/ Screenshots zijn dus nog pre-alpha. | |
SHERMAN | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:37 |
quote:Ik zeg toch dat ik het hoop ![]() Op die screens staan alleen in mijn ogen nog oude modellen | |
Georges | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:39 |
Gezien de grootte van het spel vraag ik me af of het, als het op de pc wordt uitgebracht, wel op cd-roms wordt gedaan of misschien eerder op dvd. Vice was al 2 cd's, zou deze dan 4 of 5 worden of 2 dvd's? | |
livEliveD | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:42 |
quote:Ut2004 was ook 6 cd's. Daarnaast moet het ook nog te happen zijn voor de consoles dus mss valt de grote mee. DVD's is sowieso niks mis mee toch? Hopelijk wordt ie even bruut als vice city. Die game heeft echt studiepunten gekost. | |
Georges | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:44 |
Op zich niks mis mee als het op dvd gedaan zou worden, alleen heb ik nog geen dvd speler. ![]() | |
livEliveD | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:48 |
quote:25 euro neerleggen en dat probleem is ook weer verholpen ![]() Ken je nagaan wat het kost als die game uitkomt | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:50 |
quote:Zoals ik al zei betwijfel ik of ray liotta nog wel wil terugkomen, zeker niet voor een kleinere rol. Maar het zou zeker wel leuk zijn. | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:55 |
quote:Nou, de release is al over 5 maanden en dat betekent dat ze over ongeveer 4.5 maand goud gaan. Lijkt mij dat ze dan toch al bijna zoniet helemaal klaar zijn met de alpha fase, ook omdat de engine al bestond en ze al meer dan 2 jaar aan deze titel bezig zijn. | |
BMWM3 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:57 |
quote:UT2004 bevatte ook 6CD's. Ik de de special uitvoering. 1 DVD dus ![]() | |
BMWM3 | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:57 |
quote:Ik heb er nog 1tje gratis hiero liggen ![]() | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 16:58 |
Ik denk zowiezo niet meer dan één DVD!!!!! Wordt anders een beetje lastig: rijd je de ene stad in; DVD #2 required! Vervolgens ben je iets vergeten te halen in de andere stad... DVD#1 required!! Gelukkig is die DVD van Vice City (ps2 dan) nog lang niet vol (iets van 2 Gb als ik me niet vergis). MGS2 is minstens 7 Gb = ook 1 dvd... | |
Miss_mini | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:01 |
Candy Suxx... het beste personage van Vice City... die tussenfilmpje in die pornostudie met die haar!!!! | |
Retuobak | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:10 |
quote:Zo moeilijk zijn models niet te maken, en daar valt ook niet al teveel aan te bugfixen. Is snel genoeg gebeurd. Ik denk dat het wel mee zal vallen, wel wat recycled, maar niet alles denk ik. Mja Candy Suxxx kan krap denk ik (1986/begin 90's) Maar zou idd wel leuk zijn ![]() | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:24 |
Ík denk dat de auto's die we nu op de screens hebben gezien er gewoon in blijven zitten. En voor de rest blijven veel auto's natuurlijk verwant zo niet hetzelfde, het amerikaanse wagenpark is in realiteit tussen '86 en begin '90 ook niet extreem veranderd. De echte nieuwe voertuigen zullen vooral een paar unieke zijn. Verder verwacht ik niet veel radicaal andere standaard auto's. Het zullen er iig meer zijn dan in de voorgaande delen! | |
Miss_mini | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:30 |
als je kijk hoe geweldig veel er nu al te doen is in VICE CITY (de stad dan) en dit spel 3 x zogroot wordt... geweldig... ik ken de hele stad uit mn kop (vice city) hopelijk lukt dat ook met san andreas... | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 17:54 |
Ik verwacht wel wat verandering mbt dingen in de lucht/water.... Paar echte 'jetliners' zou echt cool zijn! of een jetski! (ze moeten gewoon alles met 'jet' erin in het spel stoppen ![]() | |
GeFrenzy2 | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:00 |
quote:Risico is dan wel dat je vaker van die laadschermen krijgt zoals bij VC (als je over een brug rijdt naar het andere eiland). | |
Steve-O | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:07 |
quote:Lees mijn reactie is knurft spel is toch niet af ![]() dat zijn waarschijnlijk screens van 1 of andere alpha versie ![]() | |
SHERMAN | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:20 |
quote:Luister is knurft, ik bedoel toch ook dat er nog oude op die screens staan, en dat ik hoop dat er andere auto's in komen. Als jij het zegt dan zal het best een alpha ![]() Maar we kunnen zo nog wel even doorgaan en dat is zonde van het topic. no hard feelings? ![]() | |
Miss_mini | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:27 |
een foutje in GTA VICE CITY was als je op het vliegveld wacht.. kom er om de zoveel tijd een 747 landen ... ga je er met je auto voor staan... rijd ie gewoon door je heen zeg maar.. gewoon een soort ghost is dat vliegtuig... | |
SpleeffY | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:32 |
quote:Is dat niet expres gedaan? Dat dacht ik altijd ![]() | |
Miss_mini | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:34 |
waarom. ik vindt dat een waarde afbrekende eigenschap... dat want de kleine "geparkeerde" vliegtuigen kun je wel tegenaan botsen.. dus zou je stellen dat de vliegende ook " massief" zijn... niet dus | |
Roi | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:35 |
quote:Bij de meeste winkels is ie ook nog boxed te koop voor 5euries ![]() | |
speedfreakssj | vrijdag 14 mei 2004 @ 18:57 |
quote:Dat was wel een nadeel ja. kom je aanscheuren met 250 KM/H en dan denk je, oh, vliegtuigje daar ga ik toch doorheen. BAM. weer terug voor nieuwe motor (takke eind lopen) en health. | |
menesis | vrijdag 14 mei 2004 @ 19:32 |
AAAAAAAAARRRRRRRGHhhhhhh; de screens zijn weggehaald bij de source!! ze staan niet meer op gtagaming.com en ik had ze daarheen gelinkt! (trouwens; dat mag toch? of moet je ze op je eigen server zetten?) Over die vliegtuigen; ik denk dat ze door je heen vliegen, omdat de impact te groot zou zijn voor een gewone botsing; zouden ze voor alle vehicles etc misschien aparte start-en-landende-vliegtuig-botsingen moeten scripten ![]() De botsingen met de ondergrondse van gta3 leken al nergens op, laat staan als het een vliegtuig zou zijn... | |
speedfreakssj | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:51 |
botsingen met de metro? hoe doe je dat dan? | |
Evil_Jur | vrijdag 14 mei 2004 @ 22:56 |
quote:Met een auto de metrotunnel in rijden, is best lachen. | |
Kindred_Spirits | vrijdag 14 mei 2004 @ 23:15 |
ja inderdaad.. GT3 zat toch vol best veel bugs.. teminste de pc versie (heb alleen die gespeeld) | |
StickUpKid | zaterdag 15 mei 2004 @ 00:15 |
quote:Jetset? Tante jet? quote:Dat was soms wel klote ja, zeker nadat je erg vaak over de brug was gereden. | |
capibar | zaterdag 15 mei 2004 @ 00:30 |
quote:ik vind het wel tof dat de radio gewoon door blijft spelen. | |
BMWM3 | zaterdag 15 mei 2004 @ 00:50 |
Wat ze ook moeten doen, is dat je kan zwemmen. En niet dat als je in het water val, dat je opeens wasted bent. | |
capibar | zaterdag 15 mei 2004 @ 00:55 |
quote:dat zouden ze toch in san andreas stoppen ![]() | |
The.PhantoM | zaterdag 15 mei 2004 @ 11:46 |
wat ook irri is in lc en vc dat de auto's snel verdwijnen, zodra je je omdraait en dan weer terug kijkt zijn de auto's die je daarnet zag alweer verdwenen. Ook als je ergens je auto parkeert is ie na een tijdje weg. Ik hoop dat ze dat veranderen in SA. Lijkt me ook leuk als je in SA kan meeliften in auto's. Vind het namelijk een beetje raar dat je een taxi moet jatten ![]() | |
menesis | zaterdag 15 mei 2004 @ 13:52 |
Naja; taxi jatten vin ik niet zo erg; al die autos rijden veel te langzaam! Kun je beter zelf even dat pedaal indrukken ![]() wat ook jammer is van Vice (dus wat ze moeten verbeteren!) is dat er maar een aantal verschillende soorten autos tegelijk in het spel kunnen zijn (6 modellen ofzo); als je bijv eenmaal in een lambo/ferrari rijdt zie je ze opeens overal! beetje nep.... | |
StickUpKid | zaterdag 15 mei 2004 @ 14:05 |
ja, das zekers minder leuk (en moeten ze dus idd veranderen), want als je dan GEEN ferrari of lambo had moest je eerst flink zoeken! (of naar je garage) | |
Keromane69 | zaterdag 15 mei 2004 @ 14:29 |
Wat ook verbeterd kan worden is de remweg van het overige verkeer. Als je voor een auto springt staat ie meteen stil, terwijl je als je zelf rijdt wel realistisch remgedrag hebt. | |
Keromane69 | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:21 |
"San Andreas will be a state, not a city" Onderstaande zijn copies van een magazine dat nog moet uitkomen, een games blad dat de primeur zal hebben van GTA SA. Het is op een fansite even online geweest en direct er weer van af geplukt. Het blad was alleen beschikbaar voor een select groepje journalisten. Een aantal dingen zijn al bekend, maar toch. Denk aan je bloeddruk. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Screenshots - One pic shows the inside of a house, with rendered interior environments. There is furniture inside the house. - One shows a helicopter with its searchlights on a runaway criminal. - The others show how the main character can get fat, its a pic of him (fat) crossing the street with a donut shop in the background. - One shows two other characters that are apart of the main character's crew. - One shows a gang carjacking. Three guys with doo rag masks are carjacking other guys. - One with two men sneaking around the back of a house about to rob it. They are crouching and carrying guns. - Another one shows a california type pimped out car. - The last one shows the background of LA with a smog sky. - The rest are the three we have already seen. General - The game is more serious than the others, but the elements of comedy are still there. - A full staff of reasearch personnel at Rockstar have been studying Las Vegas, San Diego, and Los Angeles for months to ensure that they truly capture the feelings of these cities. Location - The game will not take place in Los Angeles, San Francisco, or Las Vegas. It will take place IN ALL THREE as well as the countryside in between. - Los Angeles will be called Los Santos, San Francisco will be called San Fieero, and Las Vegas will be called Las Venturra. - Each city is about the same size as Vice City. - Not all cities will be open at the start of the game. - The entire game will be about four to six times as large as Vice City. - San Fierro (San Francisco) will have hills. This city is more driving based. - You can drive from LA, through the countryside, up a mountain, into San Fran, and onto Las Vegas. - Driving through the desert won't be empty and plain with a couple cacti...it will be vibrant and alive with weird things to see. - There will be a lot more buildings with open interiors. Graphics - The graphics engine has been tweaked. Smog will be present in LA, and real-time reflections on cars, windows, and mirrors, as well as new techniques like radial lighting, which allows for more realistic shadowing, and soft-shadow lighting for interior levels will be present. - Everything in the game now has independent models for day and night to give better lighting and shadowing. - The game will have ragdoll physics, or "impact animation" in Rockstar's words. Vehicles - As for vehicles, there will be pimped-out lowriders, and 90's versions of some GTA3/VC cars will return. - There will be bicycles. Story - Characters from the past will return. Gameplay - In the Las Vegas city, you will be able to buy and build a casino - and then run it. - You can then gamble your money in the casino. - Your character can dual wield pistols and potentially other weapons. - You need to eat to retain your stamina. If you eat too much fast food, you become fat and pedestrians mock you for being fat. You also run slower. To remedy this, you can go to a gym to exercise. - You can now rob homes. The robberies will require skill and planning, however. - You can recruit gang members and use them to do four person drive-by's. (seen here) Weapons - The choice of weapons will match the time in which the era of the early 90's. Artificial Intelligence - Enemy/pedestrian AI will be greatly revamped and they will think more logically. You can't beat someone to death in broad daylight and not have people notice and react. - Your enemies will be smarter, which will make robbing houses take a lot of skill. Music - There will be a rap station, but there will be a variety of other stations as always. Lees ook dit enorme in depth artikel: copy of Game Informer Exclusive | |
Evil_Jur | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:36 |
quote:Sorry jongen, maar dit is allemaal al gepost. Echter omdat die links nu dood zijn is dit wel handig. | |
Keromane69 | zaterdag 15 mei 2004 @ 15:40 |
In deze thread? Ik heb alleen flarden gezien. Never mind, GTA SA op google heeft iedereen al eens gedaan en was voldoende. | |
Keromane69 | zondag 16 mei 2004 @ 04:56 |
De info zou al gepost zijn. Maar met alle respect, ik ben door topics heen gegaan, maar ben dit spul niet tegen gekomen. De screenshots niet en het in depth interview (zie link) niet. Als ik nu iets over het hoofd zie hoor ik het graag, ik ben erg geinteresseerd in GTA-SA . TIA GTA-SA schijnt echt revolutionair te zijn. [ Bericht 12% gewijzigd door Keromane69 op 16-05-2004 05:02:11 ] | |
Evil_Jur | zondag 16 mei 2004 @ 15:00 |
Je hebt gelijk dat het er nu niet meer staat. Menesis had de screens gepost maar na een tijdje waren ze weg bij de bron. Georges had er ook over gepost. Het artikel had ik echter nog niet gezien, bedankt. | |
GeFrenzy2 | zondag 16 mei 2004 @ 15:16 |
Het wordt een beetje te gortig met dat je naar de gym moet gaan om te voorkomen dat je vet wordt. Daar heeft de GTA serie nooit om gedraaid - het leuke daaraan was juist dat je een enorme vrijheid had zonder enige consequenties - zodra je dingen gaat verplichten in de levensstijl van de hoofdpersoon gaat dat ten koste van het speelplezier. Maar goed - ik zie wel hoe Rockstar dit gaat uitwerken... | |
DaFan | zondag 16 mei 2004 @ 15:33 |
Het lijkt me juist wel gaaf. Maar zodra het erg lineair wordt (je loopt erin, en dan 2 uur gametijd later kom je er uit) is er natuurlijk geen zak meer aan. Maar het feit dat je kan trainen om sneller te kunnen rennen of iets dergelijks maakt het wel de moeite waard om te trainen. Die 4-person driveby's zien er trouwens erg cool uit ![]() | |
Miwe | zondag 16 mei 2004 @ 15:37 |
quote:Het moet idd wel een soort van tellsell-ab-pro-plus training van maximaal 5min per week ofzo zijn. ![]() Misschien kan je ook wel ergens een compex oid jatten, zodat je vanzelf kan trainen zonder naar de gym te gaan. ![]() | |
DaFan | zondag 16 mei 2004 @ 15:39 |
quote:Ik zat eerder te denken aan verschillende toestellen ofzo ![]() ![]() | |
Retuobak | zondag 16 mei 2004 @ 15:43 |
Of gewoon zo'n ding uit VC op de radio. Zo'n electrische deken die je vet weghaalde ofzo ![]() | |
Miwe | zondag 16 mei 2004 @ 15:46 |
quote:En die kan je dan ook telefonisch bestellen. En dan moet je een halve dag thuisblijven als ze em komen bezorgen. ![]() | |
DaFan | zondag 16 mei 2004 @ 15:47 |
quote:Nu word je gewoon belachelijk ![]() Er staat toch dat je naar de 'gym' toe kan. ![]() (ja dat is 'buiten'). | |
Miwe | zondag 16 mei 2004 @ 15:51 |
quote:Sorry. Mijn fantasie sloeg even op hol ![]() | |
Aurelium | zondag 16 mei 2004 @ 15:55 |
Lijkt me echt vet als je kan gaan trainen. Zo'n kleerkast maken van je character die een smeris met een slag door de stoep heen slaat ![]() | |
Keromane69 | zondag 16 mei 2004 @ 16:25 |
Gezien de ontwikkelingen van de spellen vraag ik me af hoe lang het nog gaat duren voordat GTA compatible wordt met bijv. Sims... ![]() | |
Pun | zondag 16 mei 2004 @ 16:59 |
quote:Het zat al gedeeltelijk in VC, hoe meer je te voet aflegde, des te verder kon je sprinten zonder moe te worden en rustig aan te hoeven lopen. Ik vind het wel een interesante ontwikkeling, zolang het niet uren gaat kosten de hele tijd, hehe. | |
Aurelium | zondag 16 mei 2004 @ 18:58 |
quote:Klopt maar ik had altijd het idee dat die stats weer werden gereset als je het spel opnieuw opstart | |
Evil_Jur | zondag 16 mei 2004 @ 19:09 |
Ben benieuwd hoe de toestroom van info over de game zal zijn de komende maanden. Nu is het wachten op de eerste bewegende beelden, hopelijk niet te lang. | |
HomerJ | zondag 16 mei 2004 @ 19:34 |
Ik wil hem NU op de PC ![]() | |
Seal_force | zondag 16 mei 2004 @ 20:19 |
Kan je eigenlijk via internet nu wel tegen elkaar? Of moet het weer via een ander programma>? | |
Pun | zondag 16 mei 2004 @ 20:22 |
quote:Bij mij niet, bij mij werd het steeds beter hoe meer ik speelde, natuurlijk toen ik 100% completion of een of andere goal had gehaald kon je oneindig lang sprinten, wat ook wel handig was ![]() | |
Evil_Jur | zondag 16 mei 2004 @ 20:26 |
quote:Dan heb je het over de PC versie, daar is verder niets over bekend. Ik denk trouwens nietdat de PS2 versie online gaat. | |
Keromane69 | zondag 16 mei 2004 @ 20:57 |
Medio oktober komt ie op PS2, volgend jaar mei pas op PC. De introductie/preview van GTA SA zal in de juni-uitgave van Game Informer zijn, maar die wereldprimeur was dus al uitgelekt : ( Game Informer World Exclusive GTA San Andreas ) Er is in het interview niet gesproken over een online/multiplay versie. Of online gamen in GTA SA alleen met een mod zal gaan kunnen..? Het lijkt erop dat Rockstar het GTA concept eerst helemaal wil uitbouwen in single-player modus, en dat bij een opvolger van SA pas multiplay functionaliteit is ingebouwd. Wellicht zal de multiplay modus wel even iets verder gaan dan een beetje rondcrossen en schieten. Ik denk dan aan een enorme virtuele en interactieve wereld waar je als gamer een eigen 'account' hebt met virtueel geld, status, eigendommen, uiterlijk etc. Dat je met je clan een buurt kunt 'runnen' of kan proberen hogerop te klimmen door rivalen geld/bezittingen afhandig te maken. Of je kunt weddenschappen afsluiten en bijv. illegale races organiseren. In een enorme omgeving die misschien zelfs vanuit het spel naar je hand te zetten is: modden en map-edit in spelvorm zeg maar. Nou ja, het blijft gissen. Wat betreft de opvolger van GTA SA moeten we denk ik wachten tot 2007 of 2008. Ik ben wel bang voor m'n vrije tijd eigenlijk. ![]() | |
DaFan | zondag 16 mei 2004 @ 21:30 |
Oe oe Keromane69....wat een heerlijk scenario wat je daar schetst (op de jaartallen na).![]() | |
Pun | zondag 16 mei 2004 @ 21:51 |
yeppers, mmgta, can't wait ![]() | |
menesis | zondag 16 mei 2004 @ 22:29 |
Het zou mij eigenlijk vrij logisch lijken (anders gezegd: slim van Sony) dat de opvolger tegelijk met de PS3 uitkomt. 2005. * hoopt het tenminste ![]() EDIT: hier nog een screen van de dead-links(stond nog in mn internet cache ![]() ![]() Eentje ben ik helaas 'kwijtgeraak't'. Heb nog wel de thumb: ![]() Misschien heeft iemand anders m nog in t groot? [ Bericht 48% gewijzigd door menesis op 16-05-2004 22:36:21 ] | |
Keromane69 | zondag 16 mei 2004 @ 22:44 |
De mensen van Rockstar blinken uit. Ik heb zelden spellen gezien waaraan zo'n zorg wordt besteed als GTA. Het feit dat je niet continu wordt geconfronteerd met updates vanwege bugs en verkeerde game-balance wil al heel wat zeggen m.b.t. interne organisatie en projectaanpak. Rockstar borduurt niet verder op eenzelfde gegeven, het uitmelken van een concept, maar men is continu aan het vernieuwen. Ik heb het vermoeden dat Rockstar parallel aan verschillende versies werkt. In de GTA fabriek werd wellikcht al gewerkt aan San Andreas toen GTA III nog moest uitkomen. Men probeert stiekum concepten uit, legt alvast de infrastructuur neer. Kijk bijv. naar de MTA mod, die makers hebben GTA niet hoeven herschrijven o.i.d. De multiplay functionaliteit was in basis al aanwezig. De stekkertjes zaten er al, zeg maar. Ik heb er geen heel dikke duim voor nodig om te gissen wat de volgende stappen zijn. Rockstar maakt het in haar projectaanpak mogelijk dat het alle kanten op kan en men kijkt goed naar haar klanten. Aan creativiteit ontbreekt het niet bij deze mensen en je ziet in de hele GTA reeks dat men met veel plezier eraan werkt. Map-editting en modding is een parallel universum geworden in games-land. Sommige titels zijn juist door mods heel succesvol geworden en bij flink wat titels worden tegenwoordig editors bijgeleverd. Vroeg of laat komt een developer op het idee om dit in de gameplay in te bouwen. Bij The Sims II zie je dit al een beetje, je kunt nu al een editor downloaden om je eigen Sims te ontwerpen. Het is niet zozeer meer iets 'extra's' maar maakt wezenlijk onderdeel uit van de gaming experience: je eigen figuurtjes die in een virtuele wereld hun levens slijten. Nou ja, voor GTA zullen er ook wel weer editors komen, maar ik denk dat flink wat editing in-game wordt ingebouwd. Vergelijk het qua concetp een beetje met Simcity: daar edit je in feite op een speelse manier het speelveld, in-game. GTA-ideeen zijn er genoeg. Wat ik al eerder schreef, als gamer je eigen 'account' en specs, een virtueel leven als gangsta of mob. Maar misschien biedt de engine de mogelijkheid om ook andere beroepen te gaan kiezen. Allerlei sim-spellen die door elkaar heen gaan lopen. Een grote virtuele wereld waar je kunt spelen wat je wilt. Nou ja, kijk eens goed naar GTA-VC... Hier kun je ook al centen verdienen met in een ambulance rond te rijden of pizza's te bezorgen. De stekkertjes liggen er al... | |
Retuobak | zondag 16 mei 2004 @ 23:11 |
Of het is zoals met Freelancer. Men developed iets, begint aan reteveel geweldige features (waaronder bijv. multiplay) Maar wanneer men richting de release merkt dat het niet gaat lukken gaan ze er niet mee door waardoor restjes achterblijven in de code. Al klinkt jouw theorie ook aannemelijk. En in de toekomst zie ik zeker de GTA franchise die van uberpopulaire games als Counterstrike voorbij streven doordat de game goed speelt op zowel de PC als de Console (Wat zeker niet het geval is met Counter-strike) Die dingen waren overigens heel gezond voor de FL modding community ![]() | |
Keromane69 | zondag 16 mei 2004 @ 23:26 |
PS Gamemag.nl beweert dat SA online gespeeld kan gaan worden.. http://www.gamemag.nl/nieuws/item.php?id=3528 | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 06:20 |
Yoo...![]() ![]() Bron: http://www.fseportal.com , hier staat ook het artikel nog eens online. Zie 'San Andreas', links. | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 07:08 |
Edit, ik had hier een plattegrondje van SA, maar die was fake. Maar wel mooi gedaan. Zie hier het originele plaatje. Nou ja, *enorme* poster. San Andreas [ Bericht 39% gewijzigd door Keromane69 op 17-05-2004 07:18:41 ] | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 09:45 |
HMz; ik denk niet dat Rockstar ten tijde van GTA3 al bezig was met GTA: SA... Toen ze aan gta3 begonnnen hadden ze geen idee of het een succes werd of niet! | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 10:21 |
Een andere site heeft ze nog wel online (alleen met hun dikke stempel erdoor!!!! GRRR) De laatste die miste: ![]() Zooo, nu zijn alle screens weer compleet! | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 12:40 |
Thnx! | |
livEliveD | maandag 17 mei 2004 @ 12:41 |
Coole screenies. Vooral dat je meer in gebouwen kan vind ik wel tof. En volgens de info wel 3 steden. Zal me daar een bulk van een spel worden. Als we die hidden packages nog maar kunnen vinden. | |
GeFrenzy2 | maandag 17 mei 2004 @ 12:45 |
Dat worden een hoop CD's ben ik bang ![]() | |
Kindred_Spirits | maandag 17 mei 2004 @ 12:47 |
of één ps2 cd... | |
The.PhantoM | maandag 17 mei 2004 @ 12:50 |
quote:ik ben alleen benieuwd wat rockstar gaat doen na SA. Want de reeks is dan eigenlijk afgelopen. Wat jij/of iemand anders al eerder zei, ze kunnen nog een MP addon uitbrengen maar dan houdt het wel een beetje op. En hun 'uitmelkgehalte' is gewoon laag en ik verwacht dat ook niet dat ze dat in de toekomst gaan doen. BTW, the sims, dat is pas uitmelken.... En toch blijven al die kindjes weer dat spel kopen omdat je nu weer een hondje kan uitlaten, en de volgende keer kan je op vakantie ![]() | |
The.PhantoM | maandag 17 mei 2004 @ 12:52 |
quote:ik denk dat je SA wel op dvd kan kopen hoor... | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 12:53 |
Misschien kunnen ze volgende keer iets doen met Moskou? weer ns wat anders dan al die palmboompjes etc ![]() quote: ![]() | |
DaFan | maandag 17 mei 2004 @ 12:55 |
quote:Anders zouden ze niet hidden zijn ![]() ![]() | |
The.PhantoM | maandag 17 mei 2004 @ 13:01 |
quote:lol ![]() ![]() | |
BMWM3 | maandag 17 mei 2004 @ 13:03 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
capibar | maandag 17 mei 2004 @ 13:20 |
quote:rockstar maakt ook nog andere spellen hoor. | |
Kindred_Spirits | maandag 17 mei 2004 @ 13:22 |
en anders ga je toch een potje kaarten... | |
The.PhantoM | maandag 17 mei 2004 @ 13:44 |
quote:i know, maar het lijkt me opzich wel raar als ze niet iets verder doen met GTA... | |
BMWM3 | maandag 17 mei 2004 @ 13:50 |
quote:Doen ze wel ![]() | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 14:15 |
Een jaar geleden zou er ook sprake zijn geweest van een GTA-film ofzo.... iemand enig idee? GTA: San Andreas: the movie? | |
Evil_Jur | maandag 17 mei 2004 @ 14:20 |
Nooit serieus sprake van geweest, lijkt me ook niet dat grote filmmakers zich daaraan gaan wagen, zo uniek zijn de verhalen niet. | |
febster | maandag 17 mei 2004 @ 14:58 |
quote:Die noemen ze oa Scarface ![]() | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 15:08 |
In het interview met Rockstar wordt gesproken over een casino dat je kunt kopen en bouwen. Natuurlijk, met 'bouwen' kan bedoeld worden dat je geld moet verdienen en vervolgens verschillende 'levels' kunt kopen, oftewel dat je casino groter wordt naar mate je status toeneemt. Eerst wat gokkasten, daarna een blackjacktafel erbij, en weer later een roulette tafel bijv. In feite zag je zulke geintjes -op heel kleine schaal- al in VC: in het grote landhuis zie je naar mate het spel vordert troep verschijnen in de vorm van vuilniszakken, boodschappentassen, vieze vaat... Maar misschien wijst 'build' op meer dan dat. Rockstar heeft namelijk exclusieve overeenkomsten met Sony en er zijn aanwijzingen dat GTA SA voor PS2 ook samen met een PS2-harddisk als bundel te koop zal zijn. Misschien dat dit verband houdt met editting/modding mogelijkheden in de gameplay. Marketingtechnisch zou dit een slimme zet zijn, zeker als de PC release dan ook nog even wordt uitgesteld. Je hebt kaal een 'standaard' spel dat op zich al enorm veel meer is dan GTA-VC. Maar als je een harddisk erbij koopt komen er nieuwe features beschikbaar. Zoals -puur speculatie- de mogelijkheid om je eigen property tegen de vlakte te gooien en je eigen gebouwen/textures neer te zetten, totaan een maken van eigen missies die vrij eenvoudig in multiplay mode te delen zijn met anderen. Gissen, gissen, gissen... De engine laat het iig allemaal toe. Nu al, alhoewel het nu nog vrij omslachtig is om maps/gameplay aan te passen. Natuurlijk, grafisch kan het altijd weer net wat beter, de AI kan weer wat beter, er kunnen nieuwe puzzeltjes worden bedacht. Echte innovatie moet je toch zoeken in flexibiliteit mbt de game zelf. Wanneer je de gaming community de mogelijkheid biedt zelf eenvoudig uitbreidingen te maken, in-game, zoals bijv. een garage waar je je droomauto kunt bouwen/tweaken, een architectenbureau waar je je gebouwen kunt ontwerpen, een fashion shop waar je kleding kunt ontwerpen, etc etc, dan ben je er in feite. San Andreas was de laatste stad in GTA-1. Misschien is GTA-SA de laatste GTA-versie in de reeks. Updates in de vorm van beter AI, grafische engine etc. zullen altijd mogelijk blijven, maar GTA-SA zoals ie verschijnt over een half jaar kan wel eens de geconsolideerde basis zijn van alle toekomstige uitbreidingen. Maar ja, misschien ook wel niet, en rennen we in 2008 naar de winkel om GTA Universalis te kopen. ![]() Nog iets anders, GTA is grotendeels gebaseerd op films. GTA-VC is bijv. sterk gebaseerd op Scareface met Al Pacino. Je komt spots van de film letterlijk tegen in het spel, net zoals dialogen en situaties. Een vette knipoog die er in GTA-III al in zat (veel verwijzingen naar Godfather trilogy). Kortom, het heeft geen zin om een bioscoopfilm te maken. Bekijk de misdaadklassiekers, dan kom je alles al tegen. | |
Kindred_Spirits | maandag 17 mei 2004 @ 15:42 |
jips.. ik had trouwens ook eens gelezen dat de inspiratie om met een motorzaag mensen te vermoorden uit de scar-face badkamer scene is gekomen | |
BMWM3 | maandag 17 mei 2004 @ 16:04 |
Trailer GTA Lego City ![]() | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 16:30 |
quote:Wat ik ook probeer..... "FORBIDDEN"... ![]() Hee maare; had ik toch gelijk he; dat er een film zou komen ![]() | |
BMWM3 | maandag 17 mei 2004 @ 16:33 |
quote:Rechtermuisknop -> Opslaan als? | |
livEliveD | maandag 17 mei 2004 @ 16:35 |
quote:Idd kom niet bij de link Over het uitmelken: Ze kunnen alles uitmelken tot en met 100 delen als ze willen. Daar heb je niet zo heel veel creativiteit voor nodig. Maar ik vind het nog geen uitmelken maar meer ![]() | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 16:38 |
Je moet zeker member zijn? | |
livEliveD | maandag 17 mei 2004 @ 16:41 |
Ja wss. Heeft iemand ff een upload accountje ofzo? Of ie het mailbaar? | |
BMWM3 | maandag 17 mei 2004 @ 16:41 |
hij is 3 mb groot | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 17:21 |
Op zich is de naam GTA Lego City niet eens zo gek. Misschien. Misschien... ;-) | |
livEliveD | maandag 17 mei 2004 @ 17:25 |
Ik vond die Sin City altijd wel ok klinken | |
SpleeffY | maandag 17 mei 2004 @ 17:39 |
Ik ben nu ook lid, maar kan het filmpje nog steeds niet downloaden ![]() | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 17:48 |
Ik denk dat 'Sin City' een beetje ruzie met Maxis had opgeleverd. | |
BMWM3 | maandag 17 mei 2004 @ 17:52 |
quote:Hij is offline nu ![]() | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 17:59 |
quote:Misschien heb je hem nog in je cache staan? of eenofandere temp map? zoek iig even op je computer naar "gta_lego_city.avi" hopelijk krijgen we m nog een keer te zien! ![]() | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 18:19 |
G00GLE ftp://ftp.ngi.it/Fun_Stuff/Movie/GTALego/gta_lego_city.avi Kewl ![]() | |
Georges | maandag 17 mei 2004 @ 18:23 |
quote:Werkt niet bij mij. | |
PieuX | maandag 17 mei 2004 @ 18:37 |
quote:ftp://ftp.iinet.net.au/games/movies/gta_lego_city.zip misschien dat je bij deze meer geluk hebt ![]() | |
menesis | maandag 17 mei 2004 @ 18:57 |
Whwwaaahaaa! Nice movie! ![]() | |
Keromane69 | maandag 17 mei 2004 @ 19:02 |
quote:Je had al een andere link gekregen, maar werkte ie ook niet bij 'save as'? Hier geen problemen. Multimedia bestanden openen door erop te klikken gaat bij mij ook niet altijd lekker. Dan start met een hoop geratel Mediaplayer op, gaat ie heel lang 'zoeken' en komt dan tot de conclusie dat er wel iets heel ernstigs aan de hand moet wezen. | |
Georges | maandag 17 mei 2004 @ 19:09 |
quote:Die werkte wel idd, geinig filmpje. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Georges op 17-05-2004 19:27:43 ] | |
BMWM3 | maandag 17 mei 2004 @ 19:20 |
Gaaf hè ![]() Echt super gedaan ![]() | |
Hellrazor | maandag 17 mei 2004 @ 21:01 |
quote:febster mijn avatar ![]() | |
livEliveD | maandag 17 mei 2004 @ 21:06 |
Wow dat lego filmpje is cool. Echt leuk gemaakt. Zullen aardig wat uren werk inzitten. ![]() | |
Gstyles | dinsdag 18 mei 2004 @ 20:32 |
owwwwwwww kan niet wachten op dit spel. | |
Keromane69 | donderdag 20 mei 2004 @ 18:23 |
Waarschijnlijk gaan er deze dagen meer screenshots opduiken. Dat blad waarvan het artikel was uitgelekt komt rond deze tijd officieel uit. Verwacht wordt op een aantal fansites dat Rockstar dan meer tipjes van de sluier oplicht. Ze schijnen het vaker te doen op deze manier, om de hype aan te zwengelen (alsof dat nodig is) ![]() ![]() ![]() [ Bericht 15% gewijzigd door Keromane69 op 20-05-2004 18:30:19 ] | |
BMWM3 | donderdag 20 mei 2004 @ 18:29 |
hehe inderdaad. BMWM3 wacht met smart op de nieuwe screenshots ![]() | |
Keromane69 | donderdag 20 mei 2004 @ 18:36 |
ssst... http://www.gtasa.org/scans.php (Scans van printed artikelen) --- Iets over de storyline: Most rumours resolve around the setting: LA-esque San Andreas during a massive riot. Tommy Vercetti isn't set to reappear as the main character in the game, but instead plays as the fat mob boss who tells you what to do. Your character (unnamed) has to work out a way to get rid of the power-mad Vercetti and take control of the San Andreas underworld. --- Nog meer article scans: http://www.gtaarea.com/index.php?page=507 --- En wie nu alvast iets 'nieuws' wil: er is een prachtige mod: GTA:LC . Een versmelting van GTA3 en Vice City. Misschien al bekend, anders hier even kijken: http://www.gtaarea.com/index.php?page=579 ![]() [ Bericht 37% gewijzigd door Keromane69 op 20-05-2004 18:55:09 ] | |
Christiaan | donderdag 20 mei 2004 @ 20:42 |
Koel, heb alleen op PS2 ![]() | |
Georges | donderdag 20 mei 2004 @ 21:29 |
quote:Dat van die rumours is wel oud nieuws hoor. Klopt ook niet veel van. Die mod, is dat nou GTA 3, maar dan met helikopters en motoren? Zijn er verder nog verbeteringen of verschillen? | |
Evil_Jur | donderdag 20 mei 2004 @ 22:10 |
quote:Dit gerucht is dus al onderuit gehaald. | |
Keromane69 | vrijdag 21 mei 2004 @ 01:56 |
Ah ok, het stond op een van die sites die verder redelijk actueel was. Nou ja. Met GTA:LC haal je Liberty City in de VC engine. Dus inderdaad kun je met heli's rondvliegen, maar grafisch zou het ook net iets beter zijn. Zelf nog niet geprobeerd, maar in de MTA-draad had iemand geschreven dat het er goed uitzag. | |
menesis | vrijdag 21 mei 2004 @ 14:51 |
Een tijd voordat GTA Vice City uitkwam verscheen er opeens een site: www.kentpaul.com Is er toevallig nu ook zo' n site dat iemand weet? ![]() | |
Evil_Jur | vrijdag 21 mei 2004 @ 15:00 |
quote:Nog niet maar dat zal niet lang meer duren, voor gta 3 was het de liberty tree | |
Keromane69 | vrijdag 21 mei 2004 @ 23:02 |
Dooie mus, maar hier wat sfeerfoto's.![]() Harbor Freeway, Compton CA. Onmiskenbaar hoort dit bij een ride naar LA. ![]() Richting Longbeach ![]() Compton, vlakbij LA Straatje in Las Vegas Joo-Joo, look at da fonts! de man waarvan beweerd wordt dat ie z'n stem heeft geleend aan de main character (plaatje plakken lukt niet, zie link onder) Lowriders kunnen niet ontbreken natuurlijk... ![]() ..en vette gangsta rap klinkt uit de speakers. Dus wie weet gaat GTA:SA op die Delta Lloyd reclame lijken... ![]() Paar bronnen: http://www.layitlow.com http://hiphop.blog.excite.it http://www.google.com (PS Compton CA werd in Gamespot genoemd als karakteristiek voor een van de screenshots) | |
GeFrenzy2 | vrijdag 21 mei 2004 @ 23:15 |
Jaaa die Delta Lloyd reclame...juist! ![]() | |
Georges | zaterdag 22 mei 2004 @ 00:31 |
quote:Het is wel een beetje een dooie mus, maar wel ok dat je de moeite neemt. ![]() We moeten nog een jaar wachten ongeveer (voor de pc versie), ik zie mezelf geen PS2 kopen voor 1 spel. ![]() Al zal het ongetwijfeld de game van het jaar worden. ![]() | |
Keromane69 | zaterdag 22 mei 2004 @ 12:46 |
Wat denk je, gaan we ook typische Tarantino elementen terugzien in de gameplay (Reservoir dogs, Pulp fiction)? GTA heeft immers elke keer weer een flinke knipoog gegeven richting de filmwereld. Ook steeds duidelijker (Ocean Beach is bijv. letterlijk overgenomen uit Scarface). Verder, ik ben echt benieuwd of multiplay in het spel zit. Als Rockstar zegt dat ze hebben geprobeerd de stoutste verwachtingen omtrent SA te overtreffen, en dat ze intussen al heel trots zijn op het resultaat, dan kan ik niets anders concluderen dat je een gameplay gaat zien zoals ik al eens eerder aanstipte. Dus met gangs, met hierarchie, met mogelijkheid vrienden en vijanden te maken, woningen/bedrijven op te kopen cq te bouwen -in de verte beetje in de geest van C&C waarbij gebouwen een functie hebben en (in)direct geld kunnen genereren, maar ook architectuur a la The Sims misschien?-. Een situatie waarbij je snel in elkaars vaarwater terecht kan komen. Elkaars winkels overvallen, gangmembers elimineren, transporten/drugdeals overvallen, je bemoeien met vetes tussen andere gangs, bommen plaatsen, politie omkopen, gebouwen opblazen... Verder uit de dikke duim: je hebt gedeeltelijk personen online maar je hebt ook AI figuren. Na gelang je reputatie en banksaldo duiken er meer op, die op eigen houtje de boel bewaken. Tenzij je hen opdracht geeft zich kalm te houden danwel door aan te geven met wie je een truce (wapenstilstand) hebt. Naar mate je meer geld hebt ben je ook meer geld kwijt, je mensen moeten immers ook eten. En zo kom je in een vicueus cirkeltje. Een spiraal van geweld omdat je meer geld nodig hebt. Misschien legt Rockstar dus de basis voor een totale engine waarop thema's gebouwd kunnen worden. Official realeases die gebaseerd zijn op cinema/historische thema's, totale conversies incl. missie gameplay, waarbij telkens een indrukwekkende cast mensen de voices inspreken en met uitgekiende gelicenseerde muziek, maar ook een engine waar de modding community mee uit de voeten kan (of) door ingame missies te 'bedenken', gewoon op de straat zeg maar. Maar daar heb ik het al over gehad. Een hele mond vol, maar ik kan me niets anders voorstellen. Rockstar is telkens vernieuwend gebleken in overtreffende trap. Het feit dat er eigenlijk geen volwaardige GTA klonen zijn spreekt boekdelen. GTA staat sinds de eerste versie garant voor games in games. Het gaat alleen steeds verder. Vrijheid. Met de juiste engine -en die is in feite al aanwezig sinds GTA-III- is bovenstaande prima te realiseren. Sigh... Intussen wacht ik met spanning op nieuwe screenshots. Ik weet nog hoe ik de eerste GTA:VC screenshots onder ogen kreeg. Prachtig waren ze. Maar het was niets vergeleken bij het uiteindelijke spel. Afwachten dus... Ik zou het heerlijk vinden als 'modding' actief onderdeel gaat uitmaken van de gameplay. Je hebt dan een spel in handen wat echt eke keer anders is qua omgeving en missies. Iets wat echt nooit meer gaat vervelen. Nieuwe thema releases doen er dan nog een schepje bovenop: totale conversies zodat je je naar wens ook kunt wanen in het Chicago van de jaren 20, Moskou van eind jaren 90, Wyoming 1860, Berlijn 1942, Mars 2541, etc. Uitgebalanceerd en wel, met muziek, dialogen, een verhaallijn, muziek... Omgevingen waar je op je beurt ook kunt 'modden', omgeving naar je hand zetten, multiplay missies 'creeeren' door je keuzes ten opzichte van opponenten... Ja ok, ik hou erover op. ![]() | |
HomerJ | zaterdag 22 mei 2004 @ 13:02 |
quote:Tip: Probeer Timesplitters 2 is ![]() | |
rotskibo | zaterdag 22 mei 2004 @ 13:14 |
Wel mooi dat het in Los Angeles, Las Vegas en San Francisco afspeelt, ga er volgende zomer heen. Kan lekker in de stemming komen zo. | |
Keromane69 | zaterdag 22 mei 2004 @ 16:54 |
Voor meer dooie mussen annex sfeerpics, zie deze links: http://www.photo.net/photo/pcd0222 http://www.theunitedstate(...)rnia/los-angeles.htm http://www.vegas-online.de/bildergalerie.htm http://www.monnikhof.com/nl_2001.htm http://simongurney.co.uk/america/california.htm http://www.visit-san-francisco.com http://www.djurvall.burken.nu/Usa/index2.php | |
Keromane69 | zaterdag 22 mei 2004 @ 18:33 |
Sorry voor het topic spammen, maar misschien is dit een iets grotere dooie mus. Of kleiner, hoe je het bekijkt. Rockstar is een grote studio, maar ze zullen niet iedere keer het wiel opnieuw uitvinden. Technieken van de ene titel die bruikbaar zijn in de andere zullen wellicht worden overgenomen. Voila. De meesten kennen de game misschien al, maar wie hem niet kent: Midnight Club II. Een racespel van Rockstar. Op de site zijn mooie screenshots te zien die zo uit GTA SA zouden kunnen komen. Dat is niet alles, MC-II speelt zich gedeeltelijk af in L.A. Misschien is dit een leuk voorproefje van wat wat je ongeveer kunt gaan verwachten qua techniek. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.rockstargames.com/midnightclub2/mc2_home.html Er is naast de screenshots ook prachtige QT-filmpjes. Verder kun je de demo downloaden (180Mb) PS. Volgens Gamesasylum.com is MC-II gebouwd op de GTA engine die voor het spel verbeterd is... Artikel [ Bericht 3% gewijzigd door Keromane69 op 22-05-2004 18:47:44 ] | |
SHERMAN | zaterdag 22 mei 2004 @ 18:52 |
die glans ![]() | |
Retuobak | zaterdag 22 mei 2004 @ 18:54 |
quote:Is overdreven. Het ziet er allemaal zo nieuw uit, zou overigens wel vet zijn als auto's na verloop van tijd wat minder glanzend zouden worden en bij respray weer wel ![]() Dat lijkt me wel geinig detail. | |
bugeye | zaterdag 22 mei 2004 @ 18:59 |
Wanneer komt dat spel uit eigenlijk? Niet dat ik ongeduldig ben, Ik wacht wel tot ik Vice City heb uitgespeeld, ben er nog niet helemaal aan toe. zelfde met GTA3 , maar die vond ik veel moeilijker | |
SHERMAN | zaterdag 22 mei 2004 @ 18:59 |
quote:Een grote autodealer in een stad, met enkele auto's met wat glans, en dan ook wat goedkopere auto's. En als je dan langs het strand rijdt met glansbak dat ie dan helemaal onder het zand komt ![]() ![]() Die blauwe motor is ![]() | |
SHERMAN | zaterdag 22 mei 2004 @ 19:00 |
quote:Voor de PS2; oktober PC; lente 2005 dacht ik | |
Keromane69 | zaterdag 22 mei 2004 @ 19:01 |
Hier de link voor demo download als je hem niet kon vinden: http://www.hot4download.com/Games/Midnight_Club_II_demo.htm Hij staat hier te downloaden. Ik ben benieuwd naar die vernieuwde GTA engine. Update: Hmmf, dit spel is al een tijdje uit. Nou ja.. het ziet er mooi uit. | |
Keromane69 | zaterdag 22 mei 2004 @ 21:02 |
Midnightclub II Ik heb de demo even gespeeld. Topper, als je van GTA houdt. De stad waarin je rondrijdt is veel groter dan vice city, de verhoudingen kloppen ook beter dan in GTA. Het is geen 1 op 1 copy van LA, maar groot genoeg om een tijdje zoet te zijn. Het overige verkeer rijdt stukken realistischer dan in GTA-VC. Herkenbare punten, typische neighbourhoods, van alles kun je platrijden. Je kunt racen, je kunt cruisen. Geen politie, behalve een heli die je volgt met zoeklichten als je het te bont maakt. In de demo zijn twee auto's en een motor waaruit je kunt kiezen. Verder kun je kiezen voor dusk of midnight. Online gamen zou ook een optie zijn, maar ik krijg geen connectie met de gamespy server, zegt ie. GTA liefhebbers die dit spel niet kennen: lekker even downloaden. Gewoon voor het idee. Waan je een héél klein beetje in SA, alvast. Het spel heeft absoluut dé GTA-feeling. Als we qua stadsomvang en weggedrag hetzelfde gaan zien in GTA-SA, naast al dat andere lekkers dat is beloofd, dan wordt het een topper. | |
Rahl | zaterdag 22 mei 2004 @ 21:08 |
quote:Klinkt extreem goed ![]() ![]() | |
Georges | zaterdag 22 mei 2004 @ 22:17 |
quote:Inderdaad, heb de demo ook ff gespeeld. Ziet er goed uit. Aanrader om alvast in de stemming te komen, maar aangezien het zeer waarschijnlijk is dat ze dezelfde engine gaan gebruiken als in Vice, denk ik niet dat het er zo goed uit zal zien als Midnightclub II. | |
-CRASH- | zaterdag 22 mei 2004 @ 22:29 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Ojaa.... en GTA-VC-MTA doet het nu ook weer uitstekend. [ Bericht 2% gewijzigd door -CRASH- op 22-05-2004 22:40:34 ] | |
BMWM3 | zaterdag 22 mei 2004 @ 22:35 |
Midnight CLub 2? Die is allang uit hoor ![]() Back ontopic naar GTA! | |
Georges | zaterdag 22 mei 2004 @ 22:56 |
Scarface is nu op. Echt wel apart om te zien hoe zeer Vice gebaseerd is op deze film. | |
Retuobak | zondag 23 mei 2004 @ 00:11 |
Ik had vlak voor VC te gaan spelen Scarface gezien. De overeenkomsten zijn idd talrijk. Van het interieur van de nachtclub tot je mansion tot de laatste missie. | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 00:22 |
quote:Dus het spel GTAVC is dus gebaseerd op een film ![]() | |
Retuobak | zondag 23 mei 2004 @ 00:24 |
De referenties zijn talrijk. Maar er is natuurlijk toch wel een behoorlijk zelfbedacht deel hoor, het grootste deel. Schijnt overigens dat er ook behoorlijk wat van Miami Vice in zit. | |
Hollandia2 | zondag 23 mei 2004 @ 00:31 |
quote:amen | |
bugeye | zondag 23 mei 2004 @ 00:32 |
quote:duh, waarom heet het dan Vice City? | |
Hollandia2 | zondag 23 mei 2004 @ 00:39 |
quote:Ik weet niet of het al in dit topic vermeld is, maar in Washington Beach is een appartement te vinden waar je in kunt gaan (appartment 3c). Daar tref je aan: een kamer, een badkamer met chainsaw en de muren besmeurd met bloed. Dit is dus iig een referentie naar de scene in scarface waarbij een vriend van tony vermoord wordt bij een misgelopen drugstransactie. (ps2 versie) | |
Keromane69 | zondag 23 mei 2004 @ 01:17 |
wow dat wist ik niet!! bedankt voor de tip joh! 3c. Over MC-2: klopt dat ie al een tijdje uit is. Maar de game is gebouwd op de GTA engine. Dat is duidelijk te merken. Nu kun je je afvragen wat bij de engine hoort en wat niet... kijk, het verkeer in MC-2 rijdt realistischer. Dat is een kwestie van variabelen aanpassen, eventueel nog wat gedragstabelletjes bijvoegen. Dat soort dingen. Ook heeft MC2 een veel grotere map, bredere straten, etc. Maar de engine zelf is gewoon hetzelfde. Hooguit 'verbeterd' door met variabelen te spelen. Kortom, heel goed mogelijk dat je in SA te maken krijgt met steden ter grootte van LA wat je in de demo kunt spelen, of nog groter. Dat autootjes geen ''speelgoedauto's'' meer zijn maar qua formaat aanvoelen als realistische voertuigen. Dat straten lengte en breedte hebben zoals je dat in werkelijkheid ook hebt (en min of meer in de demo), dat de steden wat meer natuurgetrouw zijn nagebootst, etc etc. MC-2 is alweer een jaartje uit. Maar daar ging het me eigenlijk ook niet om. De game -en gelukkig is er een mooie demo- laat zien wat er nog meer mogelijk is met die GTA engine. En dat biedt perspectieven. Letterlijk. PS Ik had bij het spelen wel moeite om niet uit te stappen en rond te gaan lopen. ![]() ![]() | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 01:53 |
quote:Welk gebouw bedoel je... Heb je een screenshot? | |
Georges | zondag 23 mei 2004 @ 02:00 |
quote:Vlakbij de Pole Position Club is een gebouw waar een helicopter op staat. Dat gebouw is het. Laag gebouw. | |
Keromane69 | zondag 23 mei 2004 @ 02:03 |
OT, maar wel op de site van Rockstar en erg leuk: http://www.rockstargames.com/upload/ en klik in het flash scherm op 'short subject film' rechts. Quicktime. De moeite waard. | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 02:04 |
quote:Morgen maar is even naar kijken. Nog nooit over gehoord.! | |
-CRASH- | zondag 23 mei 2004 @ 03:52 |
quote: ![]() | |
Keromane69 | zondag 23 mei 2004 @ 04:36 |
Ik heb ook even op GTAforums.com gespammed, neem gerust 2 uur de tijd: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=134458 Anyway, op GTAforums zijn veel mensen actief. Dus voor rumours etc. moet je daar af en toe kijken. Iets wat ik vandaag oppikte: De enorme letters in de bergen 'Hollywood' zou 'Lovewood' kunnen wezen in het spel. | |
-CRASH- | zondag 23 mei 2004 @ 06:03 |
quote:Ik heb gewoon HOLLYWOOD zien staan in de bergen. Alles over de GTA series [ Bericht 8% gewijzigd door -CRASH- op 23-05-2004 07:21:29 ] | |
De_Warme_bakker | zondag 23 mei 2004 @ 12:51 |
chille OP, chill spel, gelukkig in het bezit van een PS2, kan dus mijn PCvrienden weer aftroeven en uitnodigen voor een rondleiding... dag is weer goe d:) | |
Keromane69 | zondag 23 mei 2004 @ 16:02 |
Weer een gescanned artikel, een analyse. Geen nieuws of nieuwe screenshots helaas: http://www.gtascraper.com(...)an%20Andreas%20Media | |
GeFrenzy2 | zondag 23 mei 2004 @ 16:12 |
quote:Start bij het Ocean View Hospital. Rijd dan richting de Pay 'n Spray die daar in de buurt zit en neem de eerst afslag na die Pay 'n Spray links. Het appartement zit dan in die straat aan je linkerhand, bij de zwarte deur. | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 16:13 |
quote:Ow. Wil je een screenshot maken van het gebouw? iemand zei dat hij dicht bij de Malibu zat | |
GeFrenzy2 | zondag 23 mei 2004 @ 16:35 |
Zit'ie niet ![]() | |
Georges | zondag 23 mei 2004 @ 16:36 |
Hij is echt heel makkelijk te vinden, vlakbij de Pole Position, laag gebouw met een helikopter er boven. ![]() | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 16:50 |
quote:Ik kan hem echt niet vinden ![]() | |
GeFrenzy2 | zondag 23 mei 2004 @ 16:56 |
Volg die routebeschrijving dan eens...Ocean View Hospital zit bij die lange brug en dat kleine winkelcentrum. Aan de andere kant van de stad dan waar de Malibu zit dus. | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 17:37 |
quote:Ja ok, dat snap ik. En welk gebouw is het dan? ![]() | |
DaFan | zondag 23 mei 2004 @ 17:51 |
quote:Een roze geloof ik en je kan er bovenop komen met de snelle motor. | |
Hollandia2 | zondag 23 mei 2004 @ 18:02 |
quote:Het is dat gebouw waarop een sparrow staat, waarmee je de ocean beach chopper checkpoint-missie kunt doen. Je kent vice city nou toch onderhand wel..... Kijk anders ff bij www.gta-junkies.com en dan bij de map van vice city en dan bij side-missions. Het appartement op zich is verder niet zo veel aan hoor btw..... | |
Georges | zondag 23 mei 2004 @ 18:03 |
![]() Misschien dat het nu makkelijker is. | |
Georges | zondag 23 mei 2004 @ 18:05 |
![]() Als je goed kijkt zie je de helikopter ook staan. | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 18:15 |
Ahh tnx. Gevonden ![]() Best wel lachen. Ik ga rondneuzen of er nog meer gebouwen zijn waar je naar binnen kan ![]() | |
Evil_Jur | zondag 23 mei 2004 @ 18:19 |
quote:Op de art zie je ....EWOOD staan, dus het zal best lovewood kunnen zijn maar hollywood niet. | |
Hollandia2 | zondag 23 mei 2004 @ 18:39 |
quote:Op een helipad naast de brug van downtown naar prawn island ( het is een helipad van een nieuwszender) kun je in een ander gebouw springen. Je springt dus 'door' de muur van het gebouw in een kamer. In deze kamer zit een paasei ![]() ![]() In het zuiden van ocean beach in de straat waar de pole position club is (de straat die van het noorden naar zuiden loopt) kun je afbeeldingen zien van karakters van gta III als je naar een muur kijkt van een gebouw in die straat. (je ziet o.a kenji van kenji's casino (yakuza) ) | |
BMWM3 | zondag 23 mei 2004 @ 18:45 |
quote:Ik ga weer even neuzen ![]() Hoop nu dat ik hem wat sneller kan vinden... Screenshots zijn welkom ![]() | |
Evil_Jur | zondag 23 mei 2004 @ 19:26 |
Dit is niet het Vice City topic mensen | |
-CRASH- | zondag 23 mei 2004 @ 23:27 |
quote:Sta ik voor een stoplicht te wachten ... draait ie zich om, en geeft een middelvinger ![]() Ik vind dat de demo veel op Midtown Madness lijkt. Daar rij je ook in LA rond ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door -CRASH- op 23-05-2004 23:42:21 ] | |
E-male | maandag 24 mei 2004 @ 16:45 |
-gerucht- komen er echt in san andreas 3 eilanden alledrie de grootte van vice city!? | |
DaFan | maandag 24 mei 2004 @ 17:10 |
quote:Ja. Lees de topics maar s door. Het spel wordt 4-6 keer zo groot als VC. | |
capibar | maandag 24 mei 2004 @ 17:12 |
quote:geen eilanden toch? het was toch in een soort woestijn ![]() | |
DaFan | maandag 24 mei 2004 @ 17:17 |
quote:Ja je weet het niet...maarja: Stad-platteland-stad-woestijn-stad. Het moet op een of andere manier toch afgesloten worden. En er zal zeker weten water zijn (SF). | |
BMWM3 | maandag 24 mei 2004 @ 17:48 |
Even iets anders. Wie opent het volgende deel ![]() ![]() | |
Kindred_Spirits | maandag 24 mei 2004 @ 17:58 |
quote:niet zeiken gewoon doen, is toch lekker, beetje aandachtsgeilheid | |
Evil_Jur | maandag 24 mei 2004 @ 18:06 |
quote:Een mooie scheur (san andreas breuk) of iets dergelijks zou ook een goede manier zijn. Maar wat zal de start-stad zijn? Las Vegas, LA of San Fransisco? Ik hoop de laatste want die is het meest uniek en heeft denk ik de leukste omgeving. | |
BMWM3 | maandag 24 mei 2004 @ 18:16 |
Het Grote Grand Theft Auto: San Andreas Topic - Deel III ![]() |