quote:
antwoord op Deverwey, gsm-sjop vekoopt heel veel nieuwe gsm's, en 100% zeker dat deze splinternieuw in ongeopende doos zat toen ik hem daar kocht,, dus de kans dat deze 2de hands was is 1000% uit gesloten. antwoord op focus driver hij bevalt mij meer dan perfect,, maar mijn nieuw auto heeft een carkit type 91 en heb nu dus een 6310i overgenomen van mijn broer,, die weer op zijn beurd mijn 6610 heeft gekregen, vandaar
Dit hele verhaal klopt toch gewoon niet?
Die charo en Case_PC zijn kloontjes van elkaar, dus dat is zoweizo al fishy...
Maar hij zegt hier :
Hij was zeker nieuw, maar dat heb je maar van me aan te nemen (nogal geloofwaardig van iemand die met zijn eigen kloons zijn prijs op zit te drijven en reacties van anderen bagatelliseert).
Daarnaast beweert hij dus dat hij een 6610 koopt op 8 mei en 4 dagen later 't ding wil verkopen omdat hij te dom is om op te letten of het ding aan te sluitein is op zijn carkit. Ik kan me niet voorstellen dat hij die auto tussen 8 mei en 12 mei heeft gekocht, dus lijkt me sterk verhaal.
Dan zegt hij dat hij de gsm van zijn broer heeft overgenomen en zijn nieuwe gsm aan zijn broer heeft gegeven. Ok, prima verhaal, maar als hij zijn 6610 aan zijn broer heeft gegeven, waar komt deze dan vandaan?
Gaat hij er 2 kopen ? Lijkt me niet....
Heeft hij wel een 6310 van zijn broer en klopt 't verhaal van de carkit wel... .?
Ik geloof er in ieder geval geen zak van en zou nooit wat van hem kopen....
Een gewaarschuwd mens...