kom, we gaan met z'n allen RTL5 mailen, of ze vanaf season 1 willen gaan uitzendenquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:18 schreef Steve-O het volgende:
seizoen 5
kunnen ze niet bij 1 beginnen.
Kijk eens op www.elcheapo.nl of op (ik blijf het zeggen) Ebay..quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:11 schreef fr0x het volgende:
Weet iemand waar je de dvd boxen kan kopen van OZ? idd vervelend dat het herhalingen zijn.
fr0xzzz
....de drie minuten dattie nog zou leven...quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij was zeker cool deze aflevering. Ik had het wel cool gevonden als die vrachtwagenchauffeur veroordeeld werd en in Oz geplaatst werd. Hij zou bijna elke groep tegen zich hebben.![]()
Ze hebben gewoon volgens volgorde gedaan. Vorige week was de laatste echte uitzending.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:50 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kut rtl 5 weer. Zit ik weer vol verwachting voor de tv, komt er weer een oude aflevering. Waarom zenden ze uberhaupt die serie nog uit als ze hem zo vaak verneuken door de volgorde door elkaar te gooien.
www.dvdboxoffice.com seizoen 1 t/m 3 zijn nu te koop, alleen regio 1, alleen box 3 heeft ondertitels in het engels.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:11 schreef fr0x het volgende:
Weet iemand waar je de dvd boxen kan kopen van OZ? idd vervelend dat het herhalingen zijn.
fr0xzzz
Als jij een mail opstelt en hier even plaatst samen met het mail adres waar ie heen moet, stuur ik em graag op met (digitale) handtekeningquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:40 schreef caponi het volgende:
[..]
kom, we gaan met z'n allen RTL5 mailen, of ze vanaf season 1 willen gaan uitzenden
of we maken een petitie-site en bieden de "handtekeningen" aan RTL aan![]()
Maare dus der zijn meer afleveringen na die laatste van 100 min??quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon volgens volgorde gedaan. Vorige week was de laatste echte uitzending.
De 100 minuten durende finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |