Je noemt me schorem en je bedoelt het niet persoonlijk?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
Nee, serieus, zou jij willen dat schorem als Fuifduif (niet persoonlijk bedoeld fuifduif) dafjedaf van gezicht weet? Vol vertrouwen, als het uitkomt weten ik en mijn bijl dat jij het was, tnx
oh hoi! het was fijn he, op de bank! toen we die 10 Ampere stroomschakelaar vonden! die miste nog in onze verzameling!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:54 schreef Tagnar het volgende:
*kuch*
r2dGeert, ik wil niet gewelddadig over komen, maarre, zie je die bijl in mijn foto. I'm not afraid to use it
Nee, serieus, zou jij willen dat schorem als Fuifduif (niet persoonlijk bedoeld fuifduif) dafjedaf van gezicht weet? Vol vertrouwen, als het uitkomt weten ik en mijn bijl dat jij het was, tnx
HoerenschijttyfusteringkankerlijendestoepHOER!!!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:54 schreef Sm0keZ het volgende:
ga door, ik wordt echt hitsig van dat taalgebruik
Het was goed dat ik een rok aan had, anders had ik in mn broek gepist van het lachenquote:Op maandag 24 mei 2004 00:56 schreef r2dGeert het volgende:
oh hoi! het was fijn he, op de bank! toen we die 10 Ampere stroomschakelaar vonden! die miste nog in onze verzameling!![]()
Als die god van jou je er van behoedt mij lastig te vallen, zeg ik: HALLELUJAH!!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:59 schreef FuifDuif het volgende:
livEliveD, mijn versierpoging is al mislukt, maar bij nader inzien ben ik er totaal niet rouwig om. Sterker nog, ik denk dat God mij behoed heeft voor een grote misstap.
Je was al gekleed voor de activiteiten bedoel je?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het was goed dat ik een rok aan had, anders had ik in mn broek gepist van het lachen![]()
Ga je het nu bij lelijke vrouwen proberen?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:59 schreef FuifDuif het volgende:
livEliveD, mijn versierpoging is al mislukt, maar bij nader inzien ben ik er totaal niet rouwig om. Sterker nog, ik denk dat God mij behoed heeft voor een grote misstap.
Nee hoor, onzedigen mogen wel belaagd worden.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:00 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als die god van jou je er van behoedt mij lastig te vallen, zeg ik: HALLELUJAH!!
Mijn kat is dood, homo!quote:Op maandag 24 mei 2004 01:00 schreef Sm0keZ het volgende:
hey maar dafjedaf, slik je nog steeds door zodat je kat het niet meer kan oplikken?
Nee hoor. Of denk jij soms dat dafjedaf mooi is? Grin.... hihi....quote:Op maandag 24 mei 2004 01:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ga je het nu bij lelijke vrouwen proberen?
Just asking
het iiiisssss SMOKEZ!!! yaaaay!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ga door, ik wordt echt hitsig van dat taalgebruik
bier?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:02 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
het iiiisssss SMOKEZ!!! yaaaay!![]()
Ik ging als christen, het was hilarisch. Mensen vroegen aan Tagnar of ik me in het dagelijks leven ook zo duf kleeddequote:Op maandag 24 mei 2004 01:00 schreef FuifDuif het volgende:
Je was al gekleed voor de activiteiten bedoel je?
Nou, als je girllover er nou ook nog even bij roept, heb je al 3 mensen anders dan ikzelf die hun mening kunnen geven.quote:Op maandag 24 mei 2004 01:01 schreef FuifDuif het volgende:
Nee hoor. Of denk jij soms dat dafjedaf mooi is? Grin.... hihi....
Mss ken ik haar wel IRLquote:Op maandag 24 mei 2004 01:01 schreef FuifDuif het volgende:
Nee hoor. Of denk jij soms dat dafjedaf mooi is? Grin.... hihi....
WHOOOOO HELL YEAHquote:Op maandag 24 mei 2004 01:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
bier?
Gunst, weer een bekende...quote:Op maandag 24 mei 2004 01:04 schreef livEliveD het volgende:
Mss ken ik haar wel IRL![]()
Mss vind ik haar wel mooi ja. Iemand afbranden die je niet kan krijgen is wel een tikkie triest IMO.
Pas maar op voor die FD. Bij zijn geloof kun je zwanger worden zonder dat je sex hebt gehadquote:Op maandag 24 mei 2004 01:03 schreef dafjedaf het volgende:
Nou, als je girllover er nou ook nog even bij roept, heb je al 3 mensen anders dan ikzelf die hun mening kunnen geven.
Hoeoeoeoei.....quote:Op maandag 24 mei 2004 01:07 schreef livEliveD het volgende:
Pas maar op voor die FD. Bij zijn geloof kun je zwanger worden zonder dat je sex hebt gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |