Das lief van je. Kan een mod dit topic misschien op slot gooien & wegflikkeren?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:44 schreef r2dGeert het volgende:
je KAN er niet om heen dat we samen op het nerd & geeks feest 2004 waren! hihihi![]()
ik ben mn magic kaarten kwijt!
ik zal mn mond houden![]()
omgquote:Op maandag 24 mei 2004 00:44 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
je KAN er niet om heen dat we samen op het nerd & geeks feest 2004 waren! hihihi![]()
ik ben mn magic kaarten kwijt!
ik zal mn mond houden![]()
Zeg rot op als het je niet bevalt.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Das lief van je. Kan een mod dit topic misschien op slot gooien & wegflikkeren?
Mods zouden "op FOK!" zeggen. Wannabe-kloon.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:40 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, wij, de mods, dachten goh wat wordt het saai in Fok. Toen hebben we ons opgedeeld in twee teams, ieder met een eigen kloon, om zo het subforum wat meer leven in te blazen. Dafjedaf is de ene kloon, en Fuifduif, jij kunt nu ook wel ophouden, ik denk dat het nu wel uit is met de pret...
je generaliseert weer zak strontquote:Op maandag 24 mei 2004 00:47 schreef FuifDuif het volgende:
Magic? Dat is een echt nerdspel toch? Zozo dafjedaf, dus je begeeft je onder de computerfreaks? Goed bezig.
r2dGeert, kun je meer informatie geven?
Jij was toch een kloon van Insoquote:Op maandag 24 mei 2004 00:46 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Das lief van je. Kan een mod dit topic misschien op slot gooien & wegflikkeren?
hahaha, zo te zien heb ik het algemene oordeel over DafjeDaf ten twijfel gelegd!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:47 schreef FuifDuif het volgende:
Magic? Dat is een echt nerdspel toch? Zozo dafjedaf, dus je begeeft je onder de computerfreaks? Goed bezig.
r2dGeert, kun je meer informatie geven?
Flikker zelf op, nutteloze spermaklodder.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:47 schreef FuifDuif het volgende:
Zeg rot op als het je niet bevalt.
fuifnummer, waar is jouw foto?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg rot op als het je niet bevalt.
Oh sorryquote:Op maandag 24 mei 2004 00:50 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
je generaliseert weer zak stront
zei ik dat hardop![]()
nee het type nerd dat dit speelt is niet te omschrijven, het zijn iig geen computerfreaks (9vd10x)
oh, zo ken ik je nietquote:Op maandag 24 mei 2004 00:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Flikker zelf op, nutteloze spermaklodder.
Wie is er hier nutteloos, gewillige?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Flikker zelf op, nutteloze spermaklodder.
Post je het thema van het feest, snapt ie het nog niet.... Zie je nou met wat voor mensen ik te maken krijg? De frustratie, WAAAAH!!!quote:Op maandag 24 mei 2004 00:50 schreef r2dGeert het volgende:
hahaha, zo te zien heb ik het algemene oordeel over DafjeDaf ten twijfel gelegd!
maar ik moet je teleurstellen FuifVogel, het was nep! allemaal nep! Hoewel ik me toch erg vermaakt heb toen
Nee tuurlijk niet, hier op internet heeft ze wel een grote mond. Maar IRL...quote:Op maandag 24 mei 2004 00:51 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
oh, zo ken ik je niet![]()
Kuttrol.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
Wie is er hier nutteloos, gewillige?
god, je moest eens wetenquote:Op maandag 24 mei 2004 00:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, hier op internet heeft ze wel een grote mond. Maar IRL...
Dat jij je met wilde vreemde bezighoud en ervan wakker ligt is een teken van levenloosheidquote:Op maandag 24 mei 2004 00:53 schreef FuifDuif het volgende:
Oh nu snap ik het, r2dGeert was één van de gelukkigen die dafjedaf mochten verwennen die avond? Het was een themafeest.
Ik weet het...quote:Op maandag 24 mei 2004 00:54 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
god, je moest eens weten![]()
Ghehehehhe, ik ook van jouquote:Op maandag 24 mei 2004 00:51 schreef r2dGeert het volgende:
oh, zo ken ik je niet![]()
ga door, ik wordt echt hitsig van dat taalgebruikquote:Op maandag 24 mei 2004 00:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Kuttrol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |