Misschien is die gewoon een dierenvriend.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:52 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ach, SCH. In weer een ander topic neemt "ie het op voor Youssef die homo's voor varkens en malariamuggen uitmaaakt. "dat hoort nou eenmaal bij zijn cultuur", aldus SCH.
Hopeloos!
Hij heeft er anders ook wel weer een handje van om alles wat de PvdA zegt en doet op voorhand als 'goed' te bestempelen. Daarin is hij ook erg consequentquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat SCH achter mijn mening staat in dit geval. Hij is daar heel consequent in als zwarten in de verdrukking komen en als je dan iemand voor racist moet uitmaken, soit, dan is het ook zo.
Ik vraag me eigenlijk af wat Bos tegen zijn vrouw zegt als die begint over het feit dat die wel hypocriet zou kunnen overkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:55 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij heeft er anders ook wel weer een handje van om alles wat de PvdA zegt en doet op voorhand als 'goed' te bestempelen. Daarin is hij ook erg consequent.
Me dunkt dat dit topic hem in erg grote gewetensnood moet brengen, dat kan haast niet anders.
Nou nee, anders vroeg ik toch niet om uitleg? Dom als ik ben?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:45 schreef op_dreef het volgende:
[..]
De quotes zeggen genoeg me dunkt.
Inderdaad. Sterker nog, ik beschouw het gepeupel niet als gepeupel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je acht het gepeupel hoog, dus ook hun opinie.
Misschien. Ik vermoed echter dat hij de hulpverleners van Amnesty nog voor Fascisten uit zou maken als hij ooit op een dorpsplein staat om gestenigd te worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien is die gewoon een dierenvriend.
Als wat dan? Mensen die van de overheid verlangen dat ze alles regelt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:58 schreef OllieA het volgende:
Inderdaad. Sterker nog, ik beschouw het gepeupel niet als gepeupel.
Een man met principes.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:58 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Misschien. Ik vermoed echter dat hij de hulpverleners van Amnesty nog voor Fascisten uit zou maken als hij ooit op een dorpsplein staat om gestenigd te worden.
En ik vraag me juist af of SCH tegen zijn vriend hetzelfde zegtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat Bos tegen zijn vrouw zegt als die begint over het feit dat die wel hypocriet zou kunnen overkomen.
"Mens, ga toch koken!"![]()
"Klaas, is mijn hutspot hallal"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 02:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En ik vraag me juist af of SCH tegen zijn vriend hetzelfde zegt.
Ik ook niet, maar de PvdA overduidelijk wel. Anders had men het ontevreden gemor van het volk wel wat serieuzer genomen en niet decennialang als 'racisme' of 'onderbuikgevoelens' afgeserveerd. Dan had men naar het volk geluisterd, zoals een goede volksvertegenwoordiger dat hoort te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:58 schreef OllieA het volgende:
Inderdaad. Sterker nog, ik beschouw het gepeupel niet als gepeupel.
Zwarte cijfers... zwart op wit, Zwart Beraadquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zwart staat nu eenmaal voor negatief, net zoals de zwarte bladzij in de geschiedenis, het zwarte schaap etc.. Die spreektaal is nu eenmaal ingeburgerd.
Mijn woordenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:16 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, ik snap niet waarom men die verdeling tussen zwarte en witte scholen niet gewoon in stand houdt. Het is toch goed zo?
Laten die kansarme kindertjes mekaar lekker het leven zuur maken op hun verziekte schooltjes. Ze verzieken het immers toch echt zelf.
Dan stoppen wij witte hoogopgeleiden onze kindertjes lekker op een fatsoenlijke schooltje, waar de kindertjes nog wel met respect met elkaar omgaan. Maar pas op: stop een paar agressieve Marokkaantjes op je schattige lieve school, en het fragile evenwicht is verstoord. Met 'een paar' bedoel ik voldoende zodat ze zich in een zogenaamd hanggroepje kunnen organiseren.
Wil de PvdA soms werkelijk dat elke school in Nederland uiteindelijk wordt verziekt door het kansarme, veelal allochtone tuig
Naast de bewuste school staat een "zwarte" school, dus je moet die hypocriete lul niet gaan goed praten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Bos woont in een overwegend blanke volksbuurt. Tuindorp Nieuwendam in Amsterdam-Noord. Het lijkt me dus sterk dat hij een school wil zoeken buiten zijn eigen buurt indien hij zijn kind naar een 'witte' school zou willen hebben. Dat laatste is sowieso niet mogelijk in Amsterdam. Je bent verplicht je kinderen in je eigen buurt naar school te doen, je hebt binnen die buurt wel meestal de keuze tussen verschillende scholen.
Dus de PvdA (o.a.Wouter Bos) discrimineert mensen met een laag IQ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat een bullshit gezeur over die school van Wouter Bos..
Er staan twee scholen naast elkaar, dat is Het Wespennest (Jenaplan, katholiek) en de Buikslotermeerschool (Openbaar).
Wouter Bos stuurt zijn kind dus naar de eerste school, de tweede is lang niet exclusief zwart.
Het merendeel van de kinderen op de Buikslotermeerschool heeft laag opgeleide ouders terwijl die van Het Wespennest hoger opgeleid zijn.
Wouter Bos is hoog opgeleid dus tja, die stuurt zijn kinderen niet naar een school met kinderen van laag opgeleide ouders.
Vijftien jaar geleden was het al precies het zelfde hoor met deze twee scholen, alleen toen waren ze allebei "wit".
En tja, ik zou mijn kinderen niet naar Het Wespennest sturen aangezien de vorige directeur (Jos) daarvan een pedofiel was en graag aan kinderen van zijn school zat terwijl veel leraren dat wisten en niemand de moeite nam om de politie te verwittigen
Veel van die leraren werken daar nog gewoon![]()
Oud kandidaat-Europees commissaris Rocco Buttiglione (Justitie) had privé iets tegen homoseksualitiet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:20 schreef Sater het volgende:
Niet de politicus, maar de ouder bepaalt de schoolkeuze voor het kind.
En het verschil is?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:20 schreef Sater het volgende:
Niet de politicus, maar de ouder bepaalt de schoolkeuze voor het kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |