Het zou jou ook eens ontgaan zeker?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:39 schreef babette21 het volgende:die was mij ook al opgevallen idd!!
Die moet terugkomen, met haar geile plakkerige stem.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:03 schreef soapie het volgende:
Trouwens ik zag bij het nieuwe tournament de naam van Nora van Diemen staan, waar is die eigenlijk gebleven. Ineens met de noorderzon vertrokken????
Je kan het ook niet laten he.....quote:Op zondag 16 mei 2004 15:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die moet terugkomen, met haar geile plakkerige stem.
Uhhhhhh, omdat ze nog steeds van niks weten????quote:Op zondag 16 mei 2004 18:57 schreef babette21 het volgende:
EN WAAROM KOMEN BABS EN MARGOT NIET FF LANGS BIJ HUN ZIEKE MAMA?!?!?!?
volgens mij weten ze nog steeds van niks.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:57 schreef babette21 het volgende:
Krijgt Aafke weer 'n aanval?!? Als t zo daargaat vrees ik dat ze de zomerstop niet eens haalt...
EN WAAROM KOMEN BABS EN MARGOT NIET FF LANGS BIJ HUN ZIEKE MAMA?!?!?!?
nah, ik denk eigenlijk niet dat Aafke echt zo ziek is maar meer dat ze het zichzelf aanpraat, ze deed steeds al zo aanstellerig afgelopen week.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:01 schreef babette21 het volgende:
Jaja ik weet het... maar da's toch beláchelijk!!!!! Als mijn mams nu 't loodje legt en ik krijg te horen: je meis, sorry maar ze was al een tijdje ziek hoor....
Eigenlijk is de Aafke best wel 'n selfish bitch....
ik weet het, ik gruwel van Margot 2..... ik geloof als enige hier.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:02 schreef babette21 het volgende:
Margot is wél welkom![]()
![]()
hé we zijn 't een keer niet eens haha
ik vond margot ookquote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet het, ik gruwel van Margot 2..... ik geloof als enige hier.
maar ik had wel weer zoiets van goh..... toen je het erg vond om op Lotus te moeten stemmen
Take me for what I am.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:21 schreef soapie het volgende:
Je kan het ook niet laten he.....
nou, dan laten we toch gewoon Margot 1 weer terugkomen!!quote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
ik weet het, ik gruwel van Margot 2..... ik geloof als enige hier.
Verklaar je nader.....quote:maar ik had wel weer zoiets van goh..... toen je het erg vond om op Lotus te moeten stemmen
Zo zal Margot vast ook over jou denken!quote:Op zondag 16 mei 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
ik vond margot ook.
yep sinds vorige week zijn ze helemaal top, hadden ze eerder zo moeten doenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:59 schreef Svensational het volgende:
Die vooruitblik was weer mooi gemaakt, ze worden steeds beter.
ow kijk dan zal ik niet klagen, tenminste.. niet op voorhand ...quote:Op zondag 16 mei 2004 19:08 schreef babette21 het volgende:
nou, dan laten we toch gewoon Margot 1 weer terugkomen!!
zie ONM Tournament: Beste bijrolquote:Verklaar je nader.....
quote:dat ik ooit nog eens op Lotus zou stemmen....geeft wel aan wat ik van Lise vond, haha!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |