Ik kijk naar RTL Boulevard.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:En dat voor iemand die niet naar GTST kijkt.
hoezo toegetakeld en ziekenhuis... hij moet toch doodgemept?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Maandag 17 mei
De zorgen van JP over Carlo's freefight blijken terecht: Carlo wordt behoorlijk toegetakeld binnengebracht op de spoedeisende hulp van het Beatrix.
Claire & Joyce in hetzelfde kamp zie ik nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:21 schreef babette21 het volgende:
wordt tijd, dan kunnen ze gaan samenwerken: Claire, Niels en Joyce versus Arthur en Hugo (hoewel, zelfs Hugo loopt binnenkort over naar 't andere kamp...) Arthur raakt nu toch wel echt in de minderheid...
het is wel een rat ja, en dan een beetje tegen Arthur doen alsof hij het allemaal heel vreselijk vindt, ondertussen heeft hij zelf een stomme fout gemaakt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar die Bram: wat een smerige achterbakse lul is hij! Zijn beste collega en kameraad op het werk willen wegjagen door zijn debiele fouten. Wees eens een vent en stap zelf op, (B)ram(p)!
Sterven kan ook in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:40 schreef Wup het volgende:
hoezo toegetakeld en ziekenhuis... hij moet toch doodgemept?
Waar blijf je dan met je caps?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:24 schreef Wup het volgende:
ow en mooi gefilmd weer, Arthur met die beelden van Hugo & Claire achter zich.....
die worden gereserveerd voor hogere doeleindenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar blijf je dan met je caps?
Doe's liev tegen me....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:37 schreef Wup het volgende:
die worden gereserveerd voor hogere doeleinden
tsss, wat weet die leugenaar nou van eerlijkheid........quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Vrijdag 21 mei
Claire voelt zich ongemakkelijk door de woorden die Niels over eerlijkheid heeft gesproken.
kunnen we die discussie nou staken alsjeblieft, het is inmiddels bekend waarom het gebeurt, jammer voor de mensjes hier maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: nou die KMPlogo's er nog uit halen....
Er stond tussen ( ) nog wat onder ...., met eenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:14 schreef Wup het volgende:
kunnen we die discussie nou staken alsjeblieft, het is inmiddels bekend waarom het gebeurt, jammer voor de mensjes hier maar het is niet anders.
ach, gaat dat nog een hele week duren?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Donderdag 20 mei
Bram voelt zich vreselijk als hij, onder druk van Arthur, genoodzaakt is een van zijn meest gewaardeerde krachten te ontslaan.
Komt zijn zoon wraak nemen op Bram?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:13 schreef Wup het volgende:
Het is zijn eigen stomme fout en het is ook nog eens zijn eigen idee om de Vries eruit te gooien.
nah klinkt leuk, dan gaat Bram alsnog dat raam uit , maar wraak nemen voor een ontslag?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Komt zijn zoon wraak nemen op Bram?
Fikkie #2
Zelfmoord klinkt erg aannemelijk. En dan komt zijn zoon Tonnie wraak nemen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:48 schreef Wup het volgende:
nah klinkt leuk, dan gaat Bram alsnog dat raam uit , maar wraak nemen voor een ontslag?
of misschien zuipt die Jaap zich wel dood van ellende of een of andere andere zelfmoord dan zou het nog kunnen.
Mijn goedkeuring heeft zoonlief
ik ken hem niet maar hij moet wel nog even scheren voor ie in ONM mag verschijnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Zelfmoord klinkt erg aannemelijk. En dan komt zijn zoon Tonnie wraak nemen.
Als de acteerprestaties van Idols Eric niet bevallen gaat hij zo weer terug de bajes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |