wordt tijd, dan kunnen ze gaan samenwerken: Claire, Niels en Joyce versus Arthur en Hugo (hoewel, zelfs Hugo loopt binnenkort over naar 't andere kamp...) Arthur raakt nu toch wel echt in de minderheid...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Clairetje gaat morgen tegen Niels haar lieve mondje voorbij praten.
Hoezo? Hij gaat over een tijdje met Kyra, maar hij zal Tuurke niet afvallen. Immers, Hugo wist al lang van de Victorfiles.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:21 schreef babette21 het volgende:
(hoewel, zelfs Hugo loopt binnenkort over naar 't andere kamp...)
ik las ergens zoiets. dat hugo nogmaals bij arthur gaat informeren wat precies zijn aandeel was in't victor-gebeuren... volgens mij gaat huug vrij woest worden als blijjkt dat paps toch niet helemaal onschuldig was (wat hij tot nu toe wel gelooft, want papa is zijn held haha)quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Hij gaat over een tijdje met Kyra, maar hij zal Tuurke niet afvallen. Immers, Hugo wist al lang van de Victorfiles.
Hugo heeft toch zeker de files wel gelezen!? Hoewel ...quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:
ik las ergens zoiets. dat hugo nogmaals bij arthur gaat informeren wat precies zijn aandeel was in't victor-gebeuren... volgens mij gaat huug vrij woest worden als blijjkt dat paps toch niet helemaal onschuldig was (wat hij tot nu toe wel gelooft, want papa is zijn held haha)
You see...?!quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Dinsdag 18 mei
Arthur ziet zich genoodzaakt om Hugo in te lichten over de chantage van Claire. Hugo is woedend en vraagt zich af of de beschuldigingen over Arthurs betrokkenheid bij Victors verdwijning toch waar zijn. Carlo's freefight zorgt voor een hoop spanning, voornamelijk bij JP. Nico nodigt Joost uit te komen eten en... liever nog wat meer.
Ronald van Kalkhoven, eigenaar van het farmaceutische bedrijf Medipharma, had veel geld gestoken in een nieuw onderzoek van Victor. Victor had de ethische bezwaren, die aan dit onderzoek kleven, onderschat en daarom kwam er een einde aan de samenwerking. Victor moest alleen nog wel alle investeringen terugbetalen aan onze Vlaamse vriend. Ondertussen probeerde hij ook nog even Joyce aan Ronald te koppelen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:43 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dan nu - met grote dank aan Iwan - wel eindelijk een foto van meneer Ronald van Kalkhoven (een naam die ik altijd overal tegenkom) maar besef me nu ook dat ik moet bekennen: WIE WAS DIE MAN IN GODSNAAM?!?!?! Het is vast een "oh-ja-die"-personage, maar ik kom nu echt niet verder dan: hij had "iets" met Victor en 't Beatrix te maken... maar wat?!?! Wie weet het (nog)????
Diè Iwan weet ook wel àlles hèquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ronald van Kalkhoven, eigenaar van het farmaceutische bedrijf Medipharma, had veel geld gestoken in een nieuw onderzoek van Victor. Victor had de ethische bezwaren, die aan dit onderzoek kleven, onderschat en daarom kwam er een einde aan de samenwerking. Victor moest alleen nog wel alle investeringen terugbetalen aan onze Vlaamse vriend. Ondertussen probeerde hij ook nog even Joyce aan Ronald te koppelen.
Me neither.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:38 schreef soapie het volgende:
Zegt me nog steeds weinig!!!!
Dan waren ze weinig origineel later met hun Medicapharma.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Medipharma
oh-ja-diequote:Op donderdag 13 mei 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ronald van Kalkhoven, eigenaar van het farmaceutische bedrijf Medipharma, had veel geld gestoken in een nieuw onderzoek van Victor. Victor had de ethische bezwaren, die aan dit onderzoek kleven, onderschat en daarom kwam er een einde aan de samenwerking. Victor moest alleen nog wel alle investeringen terugbetalen aan onze Vlaamse vriend. Ondertussen probeerde hij ook nog even Joyce aan Ronald te koppelen.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Had het soms iets met de ziekte van Merel te maken?
Alle farmaceutische bedrijven schijnen zo te moeten heten. Medipharma hadden ze gejat van Medisch Centrum West, samen met de verhaallijn.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:47 schreef Svensational het volgende:
Dan waren ze weinig origineel later met hun Medicapharma..
Het had geloof ik te maken met dat onderzoek naar de ziekte van Gyman: spasmoditus. In die zelfde tijd hadden Jan en Ed dat auto-ongeluk gehad en begon daarna dat geruzie om de Couwenberg-stichting, waar Aafke voorzitter van werd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Had het soms iets met de ziekte van Merel te maken?
ben ook gtst-kijker, maar snap ff niet wat je bedoeld...quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Alle farmaceutische bedrijven schijnen zo te moeten heten. Medipharma hadden ze gejat van Medisch Centrum West, samen met de verhaallijn.
Het valt ook niet mee om een niet-bestaande naam te verzinnen... De GTST-kijkers weten wel wat ik bedoel.
In GTST werden er per ongeluk bestaande namen van bedrijven genoemd en die namen op moesten worden veranderd door een andere naam na te lippen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:50 schreef babette21 het volgende:
ben ook gtst-kijker, maar snap ff niet wat je bedoeld...![]()
dat spasmoditus-verhaal klopt wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
In GTST werden er per ongeluk bestaande namen van bedrijven genoemd en die namen op moesten worden veranderd door een andere naam na te lippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |