abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19106654
En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: wat is die Bram een lul. Wil iets voor kinderen doen, behalve voor zijn eigen dochter.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:21:18 #102
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19106695
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Clairetje gaat morgen tegen Niels haar lieve mondje voorbij praten.
wordt tijd, dan kunnen ze gaan samenwerken: Claire, Niels en Joyce versus Arthur en Hugo (hoewel, zelfs Hugo loopt binnenkort over naar 't andere kamp...) Arthur raakt nu toch wel echt in de minderheid...
pi_19106871
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:21 schreef babette21 het volgende:

(hoewel, zelfs Hugo loopt binnenkort over naar 't andere kamp...)
Hoezo? Hij gaat over een tijdje met Kyra, maar hij zal Tuurke niet afvallen. Immers, Hugo wist al lang van de Victorfiles.

Maar die Bram: wat een smerige achterbakse lul is hij! Zijn beste collega en kameraad op het werk willen wegjagen door zijn debiele fouten. Wees eens een vent en stap zelf op, (B)ram(p)!
pi_19107075
Joyce heeft last van haar zwangerschapshormonen? Niels werd een beetje boos.
pi_19107391
Aan de reacties hier te zien was het weer erg spannend!
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:47:54 #106
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19107496
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Hoezo? Hij gaat over een tijdje met Kyra, maar hij zal Tuurke niet afvallen. Immers, Hugo wist al lang van de Victorfiles.
ik las ergens zoiets. dat hugo nogmaals bij arthur gaat informeren wat precies zijn aandeel was in't victor-gebeuren... volgens mij gaat huug vrij woest worden als blijjkt dat paps toch niet helemaal onschuldig was (wat hij tot nu toe wel gelooft, want papa is zijn held haha)
pi_19107579
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:

ik las ergens zoiets. dat hugo nogmaals bij arthur gaat informeren wat precies zijn aandeel was in't victor-gebeuren... volgens mij gaat huug vrij woest worden als blijjkt dat paps toch niet helemaal onschuldig was (wat hij tot nu toe wel gelooft, want papa is zijn held haha)
Hugo heeft toch zeker de files wel gelezen!? Hoewel ...

Papa is zijn held? Ja. Dat bleek al toen hij met hem in één huis ging wonen.
pi_19107866
Ik begin stilaan te hopen dat er in ONM een mkz-crisis uitbreekt. Kan Joost met zijn polderhorror stoppen.
pi_19107872
Ben ik hier nog maar alleen?
pi_19108178
Vooruitblik:

Vrijdag 14 mei

Niels vraagt Claire op de vrouw af in hoeverre zij op de hoogte was van de verwikkelingen rond Victors verdwijning. Claire durft niet de volledige waarheid te vertellen. Hugo is verbaasd door Arthurs opstelling in het vergeven van de leerstoel. Hij ging er vanuit dat hij de enige werkelijke kandidaat was. Duuk merkt dat hij het moeilijk vindt zijn rol als donor te handhaven.

Maandag 17 mei

Claire is verbijsterd als ze Arthur onverwachts in haar woning aantreft. Hugo en Kyra zijn onwennig naar elkaar als ze voor het eerst sinds tijden weer samen zijn. Niels kan niet geloven dat hij en Hugo de leerstoel niet hebben bemachtigd. Claire weet heel goed waar Niels dit aan te danken heeft maar houdt, heel wijs, haar mond.

Dinsdag 18 mei

Arthur ziet zich genoodzaakt om Hugo in te lichten over de chantage van Claire. Hugo is woedend en vraagt zich af of de beschuldigingen over Arthurs betrokkenheid bij Victors verdwijning toch waar zijn. Carlo's freefight zorgt voor een hoop spanning, voornamelijk bij JP. Nico nodigt Joost uit te komen eten en... liever nog wat meer.

Woensdag 19 mei

De zorgen van JP over Carlo's freefight blijken terecht: Carlo wordt behoorlijk toegetakeld binnengebracht op de spoedeisende hulp van het Beatrix. Duuk voelt zich intens gelukkig als Joyce min of meer de nacht bij hem doorbrengt. Joyce is zich totaal niet bewust van zijn gevoelens voor haar.

Donderdag 20 mei

Bram voelt zich vreselijk als hij, onder druk van Arthur, genoodzaakt is een van zijn meest gewaardeerde krachten te ontslaan. Arthur zelf is bang dat Claire's chantage nog lang niet ten einde is. Nico probeert Joost ertoe te bewegen eerlijk aan Lizzy op te biechten dat zij en Joost het samen gedaan hebben. Joost voelt hier vooralsnog niets voor.

Vrijdag 21 mei

Claire voelt zich ongemakkelijk door de woorden die Niels over eerlijkheid heeft gesproken. Hij merkt dat er wat met haar aan de hand is, maar Claire wil niet zeggen wat er is. Joost belooft Nico Lizzy in te lichten over hun slippertje. Hugo neemt contact op met Claire. Hij eist dat ze al het bewijsmateriaal wat ze tegen Arthur heeft onmiddellijk zal vernietigen. Joost treuzelt met het inlichten van Lizzy: dit heeft grote gevolgen.
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:31:59 #111
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19108617
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Dinsdag 18 mei

Arthur ziet zich genoodzaakt om Hugo in te lichten over de chantage van Claire. Hugo is woedend en vraagt zich af of de beschuldigingen over Arthurs betrokkenheid bij Victors verdwijning toch waar zijn. Carlo's freefight zorgt voor een hoop spanning, voornamelijk bij JP. Nico nodigt Joost uit te komen eten en... liever nog wat meer.
You see...?!
pi_19108661
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:43 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dan nu - met grote dank aan Iwan - wel eindelijk een foto van meneer Ronald van Kalkhoven (een naam die ik altijd overal tegenkom) maar besef me nu ook dat ik moet bekennen: WIE WAS DIE MAN IN GODSNAAM?!?!?! Het is vast een "oh-ja-die"-personage, maar ik kom nu echt niet verder dan: hij had "iets" met Victor en 't Beatrix te maken... maar wat?!?! Wie weet het (nog)????
Ronald van Kalkhoven, eigenaar van het farmaceutische bedrijf Medipharma, had veel geld gestoken in een nieuw onderzoek van Victor. Victor had de ethische bezwaren, die aan dit onderzoek kleven, onderschat en daarom kwam er een einde aan de samenwerking. Victor moest alleen nog wel alle investeringen terugbetalen aan onze Vlaamse vriend. Ondertussen probeerde hij ook nog even Joyce aan Ronald te koppelen.
pi_19108777
Zegt me nog steeds weinig!!!!
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:38:39 #114
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_19108791
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ronald van Kalkhoven, eigenaar van het farmaceutische bedrijf Medipharma, had veel geld gestoken in een nieuw onderzoek van Victor. Victor had de ethische bezwaren, die aan dit onderzoek kleven, onderschat en daarom kwam er een einde aan de samenwerking. Victor moest alleen nog wel alle investeringen terugbetalen aan onze Vlaamse vriend. Ondertussen probeerde hij ook nog even Joyce aan Ronald te koppelen.
Diè Iwan weet ook wel àlles hè
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
pi_19108993
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:38 schreef soapie het volgende:
Zegt me nog steeds weinig!!!!
Me neither.
pi_19109013
Ethische bezwaren waren nooit Vics sterke kant.
pi_19109018
quote:
Medipharma
Dan waren ze weinig origineel later met hun Medicapharma. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19109038
Had het soms iets met de ziekte van Merel te maken?
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:17:31 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19109871
quote:

[..]

oh-ja-die

nee nu je het zegt gaat er wel weer 'n belletje rinkelen. Medipharma weet ik nog wel, die verhaallijn heeft best wel 'n tijdje geduurd... Dank je wel!!
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:18:37 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19109914
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:

Merel kwam pas in 1997 (en ging weer ff, en kwam in 1998 opnieuw in de serie)...
pi_19110158
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:47 schreef Svensational het volgende:
Dan waren ze weinig origineel later met hun Medicapharma. .
Alle farmaceutische bedrijven schijnen zo te moeten heten. Medipharma hadden ze gejat van Medisch Centrum West, samen met de verhaallijn.

Het valt ook niet mee om een niet-bestaande naam te verzinnen... De GTST-kijkers weten wel wat ik bedoel.
pi_19110379
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het had geloof ik te maken met dat onderzoek naar de ziekte van Gyman: spasmoditus. In die zelfde tijd hadden Jan en Ed dat auto-ongeluk gehad en begon daarna dat geruzie om de Couwenberg-stichting, waar Aafke voorzitter van werd.
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:50:37 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_19110745
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Alle farmaceutische bedrijven schijnen zo te moeten heten. Medipharma hadden ze gejat van Medisch Centrum West, samen met de verhaallijn.

Het valt ook niet mee om een niet-bestaande naam te verzinnen... De GTST-kijkers weten wel wat ik bedoel.
ben ook gtst-kijker, maar snap ff niet wat je bedoeld...

dat spasmoditus-verhaal klopt wel
pi_19110885
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:50 schreef babette21 het volgende:

ben ook gtst-kijker, maar snap ff niet wat je bedoeld...

dat spasmoditus-verhaal klopt wel
In GTST werden er per ongeluk bestaande namen van bedrijven genoemd en die namen op moesten worden veranderd door een andere naam na te lippen.
pi_19111094
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
In GTST werden er per ongeluk bestaande namen van bedrijven genoemd en die namen op moesten worden veranderd door een andere naam na te lippen.
En dat voor iemand die niet naar GTST kijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')