nou, ik vind dit joch ook maar bah met die plukjesquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:16 schreef soapie het volgende:
Weer zo'n ongeschoren kop!!! Gadver.....
Effe kijken dan maar!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:51 schreef Svensational het volgende:
Het tournament is voorbij, en het nieuwe is alweer geopend
Helemaal mee eens... Gilles moet terug komen!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:47 schreef Wup het volgende:
Ik vind dat Gilles terug moet komen om nog iets van het Joyce lijntje te maken
Joyce & Duuk is gewoon echt niets leuk.
en ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze Maiko Kemper inhuren voor een rolletje van 3 uitzendingen.
ai, dat wist ik niet, ik ben vrij snel afgehaakt bij Westenwind.....quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan het me helaas wel voorstellen dat ze Maiko Kemper maar voor 3 afleveringen laten komen, omdat ze datzelfde geintje ook bij Westenwind hebben geflikt.
Zegt me niks!!!! Foto??!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:43 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dan nu - met grote dank aan Iwan - wel eindelijk een foto van meneer Ronald van Kalkhoven (een naam die ik altijd overal tegenkom) maar besef me nu ook dat ik moet bekennen: WIE WAS DIE MAN IN GODSNAAM?!?!?! Het is vast een "oh-ja-die"-personage, maar ik kom nu echt niet verder dan: hij had "iets" met Victor en 't Beatrix te maken... maar wat?!?! Wie weet het (nog)????
Zelfs ik, de ONMfan bij uitstek, ken 'm niet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:43 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dan nu - met grote dank aan Iwan - wel eindelijk een foto van meneer Ronald van Kalkhoven (een naam die ik altijd overal tegenkom) maar besef me nu ook dat ik moet bekennen: WIE WAS DIE MAN IN GODSNAAM?!?!?! Het is vast een "oh-ja-die"-personage, maar ik kom nu echt niet verder dan: hij had "iets" met Victor en 't Beatrix te maken... maar wat?!?! Wie weet het (nog)????
tja, dit was alweer 'n paar maandjes later dus lijkt me sterk... het had vast wel iets met Victor's enorme ambitie te maken... maar wat?!quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mij staat het volgende bij: Victor wilde Daphne een abortusmiddel toedienen. Misschien heeft Victor zich door deze heer laten informeren?
Ik gokte alleen maar.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
tja, dit was alweer 'n paar maandjes later dus lijkt me sterk... het had vast wel iets met Victor's enorme ambitie te maken... maar wat?!
Die kijkt niet eens naar ONM. Hij kon dik een jaar geleden de namen van Daan Starrenburg en Kyra Isarin geeneens fatsoenlijk uitspreken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
Sinds wanneer speelt Henk Jan Smits in ONM?!??!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |