Lieve wilde geen huis maar stoeipakjesquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels en Claire zullen misschien naar het huis dat hij met Lieve wilde kopen vertrekken?
Klopt! Niels wilde een eigen kooi kopen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:06 schreef Wup het volgende:
Lieve wilde geen huis maar stoeipakjes
Nou ik kan me ook niet voorstellen dat Claire heel erg lang genoegen met dat kleine hok waar ze nu zitten dus erg onlogisch klinkt het niet, maar ik heb nul Niels of Claire gezien vandaag?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt! Niels wilde een eigen kooi kopen.
Claire was toch zelf ooit in verwachting. Toen wilde ze blijkbaar wel een broekschijter. Maar ja, dat kind kon van Sid zijn en dat mocht Hugo niet weten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
Claire tussen een zieke Aafke en een krijsende Joyce baby..... ik denk dat Niels de bui al ziet hangen en een leuk pandje voor haar koopt ofzo.
nou ik weet niet hoor,ik heb al medelijden met een kind van Joyce, maar een Clairekoter??quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire was toch zelf ooit in verwachting. Toen wilde ze blijkbaar wel een broekschijter. Maar ja, dat kind kon van Sid zijn en dat mocht Hugo niet weten.
owww wat vals. Maar dan had ze Floor maar niet moeten wegjagen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met Doris is niemand blij. Joyce niet, Ellen op dit moment ook niet en Bram drukt zijn snor.
ja, helemaal mee eens, joost is erg irritantquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
Ik snap niet dat zo een mooie vrouw op Joostvalt. Als er iemand irritant is, dan is dat Joost wel
hihi, nog een...quote:Ennuh 1 ding snap ik niet, waarom loopt Ellen in der nachtjapon door het ziekenhuis
ja, het klopt ook niet, zo naief was Lizzy nooit, de nieuwe Lizzy wordt echt vreselijk miskend door de scriptschrijvers....quote:En is Lizzie nou echt zo dom?? Kon ze nou echt niet zien dat die twee wat aan het doen zijn??
Wat is er zo vals aan? 't Is toch zo!? Niemand neemt echt de tijd voor dat kind.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:05 schreef Wup het volgende:
owww wat vals. Maar dan had ze Floor maar niet moeten wegjagen.
Bram moet naast zn snor ook zn baard plukken.
Wat is het toch een aap zo.
ach ze is toch de hele dag op de creche? en Ellen is volgens mij reuze lief voor Dorisquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is er zo vals aan? 't Is toch zo!? Niemand neemt echt de tijd voor dat kind.
De ligt waarschijnlijk al in het graf.quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:01 schreef Wup het volgende:
voor de fan (s?)
Ik vind het heel jammer dat ze de karakter van Lizzie gaan aanpassen op de nieuwe Lizzie. Of schrijf haar uit of zoek een betere actrice. Maar ga niet een persoon veranderen!!! Dat was met Frank ook zo. Frank was totaal veranderd qua karakter toen die dikke sukkel ervoor in de plaats kwam!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
ja, het klopt ook niet, zo naief was Lizzy nooit, de nieuwe Lizzy wordt echt vreselijk miskend door de scriptschrijvers....
quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:01 schreef Wup het volgende:
voor de fan (s?)
Dat is onmogelijk!! Ze heeft geen dikke buik, ze heeft een zwangere buik!! Moet wel gewoon.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:54 schreef MirSus het volgende:
Kijk naar Lijn4 en zie wat wij al de hele tijd roepen : Dominique is NIET zwanger![]()
![]()
![]()
volgens mij is Nikkie Plessen helemaal geen slechte actrice, ze krijgt niet veel te spelen maar wat ze laat zien is prima.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het heel jammer dat ze de karakter van Lizzie gaan aanpassen op de nieuwe Lizzie. Of schrijf haar uit of zoek een betere actrice. Maar ga niet een persoon veranderen!!! Dat was met Frank ook zo. Frank was totaal veranderd qua karakter toen die dikke sukkel ervoor in de plaats kwam!!
Dominique had bij Lijn4 anders totaal geen buik hoor! Screenshots volgen nog welquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef Dizer het volgende:
Dat is onmogelijk!! Ze heeft geen dikke buik, ze heeft een zwangere buik!! Moet wel gewoon.
Frank Rigter was een veel leukere Frank. Liep nog meer zijn lul achterna. Was nog beter in het verzinnen van smoesjes.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:01 schreef Wup het volgende:
Frank 2 is de stomste recast die ik ooit voorbij heb zien komen. En ik was al niet onder de indruk van Frank 1 (qua karakter)
Frank Rigter was niet leuker, maar paste wel beter bij het karakter van overspelige echtgenoot. Hij is zo vaak vreemd gegaan, hij was de 'Robert Alberts' van OnM. Ik kan me goed voorstellen dat Herman Boerman er geen zin meer in had. Ze hadden hem gewoon naar het buitenland moeten laten vertrekken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frank Rigter was een veel leukere Frank. Liep nog meer zijn lul achterna. Was nog beter in het verzinnen van smoesjes.
Er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:48 schreef Iwan1976 het volgende:
De achternaam van het nieuwe karakter Tonnie is 'de Vries'... toch niet toevallig familie van zuster Irene de Vries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |