ja een BH lijkt me niet echt een overbodige luxe......quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom trekt Ellen dat strikje niet los? Alles hangt er toch al zowat uit.
De regisseur had 't vast druk met andere dingenquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
in die scene met Duuk had Joyce dat sjaaltje eerst helemaal niet om...
1 seconde later ineens wel...
nou, dat zwangerschapslijntje zal hem wel aansprekenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:11 schreef MirSus het volgende:
De regisseur had 't vast druk met andere dingen![]()
Haha, grapjasquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
[..]
nou, dat zwangerschapslijntje zal hem wel aanspreken
Daarom word het ook een griezel (horror) filmquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:22 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
die nico is zo eng dat ik spontaan weg zou rennen als k haar zou zien..
lelijk is niemand, maar eng...pff nico is toch wel een vd engste dames die ik ooit heb gezien..
Zou ze dan ontslagen zijn, omdat ze zwanger is... net als Hunter Tylo (B&B: Taylor Hayes) bij Melrose Place...quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
nou, dat zwangerschapslijntje zal hem wel aanspreken
onzin, Nico maakt die hele verhaallijn van Joost tenminste nog een beetje dragelijk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:22 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
lelijk is niemand, maar eng...pff nico is toch wel een vd engste dames die ik ooit heb gezien..
mag dat?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou ze dan ontslagen zijn, omdat ze zwanger is... net als Hunter Tylo (B&B: Taylor Hayes) bij Melrose Place...
Nee, dat mag niet maar het gebeurd wel regelmatig.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
mag dat?
Ze is echt zwanger. Dat ziet een blind paard nog........quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:28 schreef MirSus het volgende:
LOL
Als jullie nou nog eventjes zo een tijd doorgaan over die zwangerschap, dan is ze vanzelf wel een keertje écht zwanger!![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is echt zwanger. Dat ziet een blind paard nog........
Hoe komt ze dan aan die vette pens? Vreet ze dan als een beer?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:45 schreef MirSus het volgende:
![]()
Yep, en daarom heeft ze nog tot aan half juli opnames bij ONM, gaat daarna gelíjk de 2e Kameleon-film opnemen en begint daar achteraan met de Kameleon-musical!!!![]()
![]()
Wat Joost niet in de gaten heeft is dat Nico als jongen werd geboren.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:22 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Ja en Ellen toch ook wel maar dan 3x stoerder!quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:09 schreef Wup het volgende:
die Joost film is zooooooo onzinig lang gerekt en ik heb er van begin af aan al de balen van.
Nou anders wij wel!!!
Tara en Carlo acteerden weer beroerd, vorige week hadden ze hun scenes in hele kleine stukjes geknipt en in een leuke uitzending geplakt, toen viel het allemaal nog wel mee, maar vandaag was het weer niet om aan te zien. Nou dat is inderdaad zo, daar is een acteer cursus geen overbodige luxe!!
Joyce & Duuk hoef ik ook niet maar hadden ze gelukkig heel kort gehouden.
Saai maar kan spannend worden...
Ellen is echt ongeloofwaardig geduldig met die zoutzak, dat zien we nu ook al weken achter elkaar zo doormodderen. Ellen moet nu toch eens flinkt kwaad gaan worden en hem idd anders uit het raam gooien!!!!
Alleen JP en Bettina waren een beetje grappig vandaag, als de humor van JP moet komen zegt dat wel genoeg over de aflevering.......
Ja Bettina was eindelijk weer op dreef!
ik wil tot aan de zomerstop alleen nog maar Arthur & Claire zien.
Ellen heeft echt geen leuke rol meer. Ze moet met anderen verhaallijntjes krijgen, niet met Bram, dat wordt niks meer, tenzij ze hem dumpt en dan wel heel snel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:14 schreef MirSus het volgende:
Ja en Ellen toch ook wel maar dan 3x stoerder!![]()
Precies!!! Helemaal mee eens! Ze mag wel een beetje meer kwaad worden en ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:18 schreef Wup het volgende:
[..]
Ellen heeft echt geen leuke rol meer. Ze moet met anderen verhaallijntjes krijgen, niet met Bram, dat wordt niks meer, tenzij ze hem dumpt en dan wel heel snel.
met Claire heeft ze vaak wel leuke scenes, maar nooit verhaallijntjes.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:23 schreef MirSus het volgende:
Precies!!! Helemaal mee eens! Ze mag wel een beetje meer kwaad worden en ook
wel eens wat meer naar Claire kijken idd!![]()
is dat zo?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:31 schreef MirSus het volgende:
Maar wat hoorde we nou, gaan Niels en Claire verhuizen??
Maar waarom... zometeen gaan Aafke en Duuk toch weg dus ik het huis groot zat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |