Momenteel zijn er slechts drie interessante personen:quote:Op maandag 17 mei 2004 18:15 schreef babette21 het volgende:
Als Chris zelf niet grappig is, dan is hij wel 'n goeie aangever. Alleen de manier waarop iedereen hem belachelijk maakt is al komisch.... Vind 'm wel oké, van mij mag ie nog wel ff blijven
Ik ben er benieuwd naar welk verhaal Tuur nu weer gaat ophangen.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:01 schreef Riann het volgende:
Vreselijke waarheid![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben er benieuwd naar welk verhaal wanneer Tuur zich nu weer gaat ophangen.
Toch wel gewoon de waarheid mag ik hopenquote:Op maandag 17 mei 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben er benieuwd naar welk verhaal Tuur nu weer gaat ophangen.
Soon, I hope.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben er benieuwd naar welk verhaal wanneer Tuur zich nu weer gaat ophangen.
En daarom reageert er geen hond?quote:Op maandag 17 mei 2004 22:01 schreef Wup het volgende:
Hulde, top uitzending
meer meer meer hiervan.
voor de mensjes die op een terras zaten.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
En daarom reageert er geen hond?
Thx Wup! Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:51 schreef Wup het volgende:
voor de mensjes die op een terras zaten..... aan het werk waren
[afbeelding]
Geweldigquote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:51 schreef Wup het volgende:
[..]
voor de mensjes die op een terras zaten.....
[afbeelding]
nee, ik weet het niet, maar ik vond het een geweldige uitzending.
het enige minpuntje vond ik Kyra, verder was alles perfect.
er werd goed geacteerd, mooi gefilmd, er was spanning, humor...
Ik hoop dat Hugo Arthur als een rotte mispel vertrapt. Hij vraagt erom!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:47 schreef Wup het volgende:
wat ook leuk zou zijn...
Hugo wordt eindelijk eens goed woest op Arthur.
hij zet die chantagepraktijken van Claire voort terwijl Arthur denkt dat Claire erachter nog steeds achter zit...
dan pakt Hugo ze allebei terug...
maar dat is natuurlijk teveel gevraagd van zo een watje....
ik denk dat je je inderdaad iets teveel verheugt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kijk uit naar volgende week vrijdag:
Hugo is verbijsterd, als Arthur zijn masker laat vallen en hem vertelt over zijn persoonlijke geschiedenis met de familie Couwenberg. Voor Hugo stort de wereld in.
Wat zou het schokkende nieuws zijn waardoor Hugo's wereld instort?
Is Hugo een zoon van Ed Couwenberg?
... of overdrijft VM weer eens?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kijk uit naar volgende week vrijdag:
Hugo is verbijsterd, als Arthur zijn masker laat vallen en hem vertelt over zijn persoonlijke geschiedenis met de familie Couwenberg. Voor Hugo stort de wereld in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |