Van zn kies heeft ie toch al geen lastquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:47 schreef EgoTrippin het volgende:
Met je blote voet zo hard mogelijk tegen een muur aan schoppen, heb je gegarandeerd geen last meer van je kies.
Herstel, veel bierquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:48 schreef gfree het volgende:
Bier
van me kies heb ik idd geen last meer, maar dan zou oik nog alleen de pijn verplaatsen...schiet ook nie echt op....quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:47 schreef EgoTrippin het volgende:
Met je blote voet zo hard mogelijk tegen een muur aan schoppen, heb je gegarandeerd geen last meer van je kies.
Graag, maar dat mag nie...het bloed nog en dan word me bloed te dun....verlies ik te veel bloed....quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:48 schreef gfree het volgende:
[..]
Herstel, veel bier
sex dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:51 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Graag, maar dat mag nie...het bloed nog en dan word me bloed te dun....verlies ik te veel bloed....![]()
zal me date ff vragen...goed idee!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:52 schreef gfree het volgende:
[..]
sex dan?
Niet naar een kaakchirurg toegaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:45 schreef J.J.McKay het volgende:
Iemand een tipje om de pijn wat te verzachten?
HAD DAAR WAT EERDER MEE GEKOMEN...nu ist te laatquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:55 schreef Vieske het volgende:
[..]
Niet naar een kaakchirurg toegaan.
Graag gedaan.
gewoon 'doorbijten'quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:56 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
HAD DAAR WAT EERDER MEE GEKOMEN...nu ist te laat![]()
Rattenkruid?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:00 schreef ErikT het volgende:
Mmm, daar heb je toch zo'n kruid voor dat tandartsen vroeger ook gebruikten? Hoe heet dat nou ook al weer? Zo'n zwart puntje is t altijd...
Kruidnagel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:00 schreef ErikT het volgende:
Mmm, daar heb je toch zo'n kruid voor dat tandartsen vroeger ook gebruikten? Hoe heet dat nou ook al weer? Zo'n zwart puntje is t altijd...
Rattengif?quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:01 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Rattenkruid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |