abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19076926
Heb al enige tijd problemen met de waterafvoer in mijn keukenwasbak. Als ik veel water wil afvoeren dan trekt ie het niet en loopt heeeeeel langzaam door. Als ik water erij blijf doen dan komt er uiteindelijk zelfs water omhoog in het putje in mijn tuin. Heb onlangs de afvoer al volledig doorgeprikt met zo'n apparaat dat je bij de gamma kunt huren maar niet met het gewenste resultaat.

Wat ook al erg vreemd is, is dat als ik mijn kraan aanzet, dat er lucht ontsnapt door het putje in de tuin , daar borrelt het dan de hele tijd. Op de een of andere manier zit er dan dus lucht in de leiding die niet wegkan en doordat het putje in de tuin niet helemaal goed afsluit kan daar dan de lucht wegvloeien

Vraag me ook af of het normaal is dat de afvoer van de keuken , dezelfde afvoer is als de hemelwater afvoer
pi_19077700
Heb je hetzelfde probleem ook als je bijvoorbeeld de WC doortrekt, of onder de douche staat?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_19079078
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:01 schreef Allan24 het volgende:
Heb je hetzelfde probleem ook als je bijvoorbeeld de WC doortrekt, of onder de douche staat?
Nee, dan niet. Alleen bij de gootsteenafvoer
pi_19079128
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:59 schreef Kabuki_jo het volgende:

[..]

Nee, dan niet. Alleen bij de gootsteenafvoer
dan issie verstopt....gootsteenontstopper erin doen...of zo'n zuiggeval.
óf een watercompressor...met dat ding in je afvoerbuis spuiten, helpt ook wel
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_19079151
Caustic Soda, Kokend water en een veiligheidsbrilletje.... Succes .
pi_19079944
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:01 schreef Mikula het volgende:
Caustic Soda, Kokend water en een veiligheidsbrilletje.... Succes .
Al dat soort dingen al lang geprobeert, het is geen verstopping. Het probleem zit hem volgens mij in het feit dat ie ergens lucht kwijt moet. Dat is volgens mij niet normaal. Maar ja weet al niet of het normaal is dat de gootsteenafvoer op dezelfde buis zit als de hemelwaterafvoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')