abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:05:07 #126
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_22261465
gebruik eens geen statief, maar houd je handycam gewoon in je hand tijdens het vrijen :-)
pi_22261840
Let op het licht, om een beetje mooi te kunnen filmen heb je aardig wat licht nodig binnen, dat is minder prettig, maar als je een film wil die er ook nog een beetje uitziet is dat wel leuk.

En combineer het gebruik van statief, verschillende plaatsen en de cam in je hand houden, zo krijg je van allerlei oogpunten wat en dat maakt meestal wel een leuk geheel...

Maar vooral, heb erg veel lol, wil je echt een redelijk mooie film maken dan zal je er redelijk wat aandacht aan moeten besteden, maar doe je het gewoon voor de leuk, maak je dan niet zo druk om licht e.d., maar zorg gewoon dat je dikke pret hebt.

Evt van te voren nadenken over wat je op film wil zien kan handig zijn als je iets wat mooiers neer wil zetten...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:43:31 #128
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22262476
tnx meer tips blijven welkom natuurlijk
  woensdag 29 september 2004 @ 01:34:18 #129
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_22276739
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:20 schreef erodome het volgende:
En combineer het gebruik van statief, verschillende plaatsen en de cam in je hand houden, zo krijg je van allerlei oogpunten wat en dat maakt meestal wel een leuk geheel...
Dat is precies wat ik niet zou doen, omdat je dan vooral met de camera bezig bent, in plaats van met seks. "Schat, even ophouden, het is tijd voor een close up." Killing.

Mijn vriendin en ik zetten de camera meestal op een strategische plek - niet te ver van het bed, niet te dichtbij; niet te hoog, niet te laag - en vergeten 'm daarna. Hooguit draaien we zelf 's 180 graden. Een cinematografisch meesterwerk levert het niet op, maar wel een aardig filmpje van hoe je zelf aan het neuken bent, en daar gaat het om, lijkt mij.
pi_22278766
Het ligt er dus maar net aan wat je wil, je kan er ook een hele avond van maken, het allemaal wat rustiger aan doen met pauzetjes tussendoor.

Dan krijg je een mooiere film.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 29 september 2004 @ 10:08:54 #131
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22279537
het probleem is dat ik gewoon nog niet echt een mooie camera heb. Ik heb een webcam, en een heel simpel digitaal cameratje, en een voyeuristische look met mijn camera op mijn telefoon, maar alledrie zijn deze erg afhankelijk van licht, terwijl vrijen met een bouwlamp niet echt mijn voorkeur krijgt...
  donderdag 30 september 2004 @ 00:53:19 #132
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_22300059
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:08 schreef Caipirinhia het volgende:
het probleem is dat ik gewoon nog niet echt een mooie camera heb. Ik heb een webcam, en een heel simpel digitaal cameratje, en een voyeuristische look met mijn camera op mijn telefoon, maar alledrie zijn deze erg afhankelijk van licht, terwijl vrijen met een bouwlamp niet echt mijn voorkeur krijgt...
Ik heb een webcam die ook bij weinig licht goede opnames maakt. Een cam met een CCD-sensor moet je hebben, heb ik me laten vertellen. Zijn niet de goedkoopste, maar altijd nog een stuk minder prijzig dan een digitale videocamera.
  donderdag 30 september 2004 @ 08:19:58 #133
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22301613
tnx voor de tip, ik ga eens even snuffelen her en der..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')