abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:27:59 #1
88504 Mr_Jingles
Step forward !!!
pi_19069432
Wie heeft er bezwaar tegen dat er foto's of dat er gefilmd wordt tijdens de sex?

Ikzelf niet, wie wel en waarom????
pi_19069478
Ik. Een relatie is niet voor eeuwig en voor je het weet zie ik mezelf opeens terug als ik aan het rukken ben.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:32:01 #3
88504 Mr_Jingles
Step forward !!!
pi_19069522
Das ook weer zo, maar tot hoe ver moet je gaan ?
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:42:24 #4
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_19069767
Ik ben tegen, want een relatie is persoonlijk. Daar hebben andere niks mee te maken.
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
pi_19069932
Geen bezwaar als de foto's/films maar gelijk gewist worden.
pi_19069978
Gevaarlijk voor als het op een onprettige manier uitgaat.
Lambo of Rekt
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:50:42 #7
84945 Redmer
Zolang het nergens over gaat..
pi_19069990
Zolang je samen bent ok, zodra je uit elkaar samen vernietigen. Helaas wil dat wel eens fout gaan, dus beter een video aansluiten op de TV en dan niet opnemen, dan kan je wel kijken terwijl je met elkaar bezig bent maar staat het nergens vastgelegd. 't is maar een idee!
My mind is glowing!
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:01:36 #8
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19070253
Hmmm ik doe het niet.. het risico dat het online komt is groot..
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_19070808
Ach kom op.

De lol ervan is groter dan de nadelen.

En de kans dat je jezelf tegenkomt is heeeeeel klein.

Mijn vrouw is erotisch model geweest en zelfs die ben ik nog nooit online tegegn gekomen
i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
pi_19072094
Ik wil niet gefilmd worden, ik ben bang dat als ik dat later terug zie, ik me ga schamen en bij de eerst volgende keer seks niet meer ongeremd ben. Daar heb ik absoluut geen zin in, zou het erg zonde vinden.
Foto's zou ik niet erg vinden, in de zin dat mijn vriend erotisch getinte foto's van mij maakt. Ik ben er niet bang voor dat hij die zou misbruiken of wat ook, hooguit voor zijn eigen genot als hij inspiratieloos is bij het aftrekken.
pi_19072387
Ligt eraan door wie
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:24:18 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19072520
Op het moment is het leuk en spannend, maar om terug te kijken is het vaak tenenkrommend gênant.

Daarnaast is het risico inderdaad aanwezig dat, wanneer de relatie op een rottige manier eindigt, dit fimmateriaal tegen je wordt gebruikt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:25:49 #13
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19072553
sta je dan opeens op flabber..

whahaha maar met opnemen om prive terug te kijken en dan te wissen vindt ik wel goed
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19081971
Foto en film maken tijdens de sex, ik ben er helemaal voor.

Het is een ontzettend leuk vorspel om erotische foto's te maken, desnoods gooi je ze na het kijken gelijk weg(digitale cam).

Filmen is ook ontzettend leuk, het kijken van de film vind ik minder
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19082124
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:24 schreef Copycat het volgende:
Op het moment is het leuk en spannend, maar om terug te kijken is het vaak tenenkrommend gênant.

Daarnaast is het risico inderdaad aanwezig dat, wanneer de relatie op een rottige manier eindigt, dit fimmateriaal tegen je wordt gebruikt.
Inderdaad, het lijkt mij helemaal niks om ze terug te zien.
Als ik een mooi lichaam zou hebben misschien wel...
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:51:23 #16
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_19082215
Absoluut niet doen! Stel je voor, je bent later CEO, notaris, presentator of kamerlid. En dan komt zoiets boven. Ik moet er niet aan denken.
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:52:21 #17
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19082247
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:49 schreef _Draven_ het volgende:

[..]

Inderdaad, het lijkt mij helemaal niks om ze terug te zien.
Als ik een mooi lichaam zou hebben misschien wel...
Hoe mooi je lichaam ook is, er worden ook wel eens dingen vastgelegd waar het niet helemaal volgens plan gaat
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_19082348
Mij lijkt het niet echt iets, het kan je later nog blijven achtervolgen als je een keer een relatie veliest.
pi_19082409
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:52 schreef Roadster het volgende:

[..]

Hoe mooi je lichaam ook is, er worden ook wel eens dingen vastgelegd waar het niet helemaal volgens plan gaat
Ja ik denk dat je altijd wel een foto terug zult zien waarvan je denkt: eww gadver ben ik dat???
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:19:15 #20
88504 Mr_Jingles
Step forward !!!
pi_19083181
Oke ik zie dat veel mensen nee zeggen omdat er een risico is dat andere mensen het zouden kunnen zien en je zou kunnen herkennen, schaamte is dus de barriere.

Het lijkt mij wel cool om te doen en kun je later alleen maar lachen, sex mag ook plezierig zijn
hoor, toch ???
pi_19083275
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:57 schreef _Draven_ het volgende:

[..]

Ja ik denk dat je altijd wel een foto terug zult zien waarvan je denkt: eww gadver ben ik dat???
Ik heb hele bergen met foto's waarvan ik denk ohhhhhh my god, ben ik dat, jakkes bah
Maar dat is ook wel weer humor
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19083457
Nee niets voor mij.. Tijden seks houd ik me liever mijn concentratie op andere dingen. Bovendien zie ik er weinig spanning in, en om jezelf terug te zien is ronduit walgelijk.
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:29:27 #23
66359 bitchiej
*blaa* kus voor me skattie :$
pi_19083554
een meisje bij mij uit de buurt heeft gedaan.. nu weet heel de stad hoe zij er naakt uitziet...
pi_19083931
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:29 schreef bitchiej het volgende:
een meisje bij mij uit de buurt heeft gedaan.. nu weet heel de stad hoe zij er naakt uitziet...
Is dat zo moeilijk te bedenken dan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_19084538
Op mijn lichaam berust copyright. Nee dus.
pi_19084572
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Is dat zo moeilijk te bedenken dan?
Nee, maar het gaat om het idee, dat je zoiets doet.
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:00:20 #27
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19084738
Uiteraard wel erg als het zonder goedkeuring gebeurd, dat moge duidelijk zijn.
pi_19084746
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

[ Bericht 39% gewijzigd door heiden6 op 12-05-2004 22:01:06 (dubbel) ]
pi_19084749
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat stond er niet.

Maar goed, ik heb geen idee of ik het wat zou vinden, nog nooit geprobeerd. Ik vind de reacties hier nogal negatief, iederen heeft het over zijn of haar vriend(in) die over een tijdje gefrustreerd jullie privéfoto's gaat rondstrooien. Lijkt me niet fijn om zo over je partner te moeten denken.
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:48:24 #30
88504 Mr_Jingles
Step forward !!!
pi_19086664
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 22:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat stond er niet.

Maar goed, ik heb geen idee of ik het wat zou vinden, nog nooit geprobeerd. Ik vind de reacties hier nogal negatief, iederen heeft het over zijn of haar vriend(in) die over een tijdje gefrustreerd jullie privéfoto's gaat rondstrooien. Lijkt me niet fijn om zo over je partner te moeten denken.

Juist waar is het vertrouwen in je partner? Zorg dat jij ze bewaart

Er zijn veel van die sites waar mensen opgezet worden: hierbij een linkje
Je komt vanalles tegen !!!
www.projectvoyeur.com lachuh !!!
pi_19095369
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:22 schreef thewizzard het volgende:
Mijn vrouw is erotisch model geweest en zelfs die ben ik nog nooit online tegegn gekomen
Tja......
pi_19095399
tegen.. sex is iets speciaals tussen 2 personen en ik vind niet dat de rest daar maar zomaar ff van mee kan genieten..
pi_19095444
Je hoeft toch ook niet je foto's online te zetten?????

Het kan toch gewoon tussen jullie 2 blijven....

Stel, je hebt een digicam, als voorspel ga je strippen en je vriend maakt foto's, jij doet wat leuke standjes om te fotograveren, vriendlief wordt bloedgeil
Daarna kijk je samen de foto's door, je ligt heerlijk in een deuk en je gooit ze weg.

Of je bewaart ze maar dan alleen voor jezelf en voor je vriend...
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:36:26 #34
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19095456
Waarom is het dan meteen van dat is prive en tussen ons en bladiebla? Je kunt toch ook filmen of foto's maken gewoon voor jezelf en je partner? Ja en internet, tja, dan kan ik ook wel steedsgaan controleren of ik niet stiekem word gefilmd met een webcam of telefoon. Ik vertrouw mijn vriend gewoon, ik maak me er absoluut niet druk om wat hij met foto's en filmpjes van mij doet. En in het zeldzame geval dat ze toch op het internet zouden komen, tja, das kut, maar het zijn mooie foto's dus ik zou me er niet voor schamen.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19095530
Idd zeg, met het vertrouwen is het wel heel slecht gesteld....

Als ik zo wantrouwig moest zijn bij mijn partner dan was ik liever alleen...
pi_19095728
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:35 schreef erodome het volgende:
Je hoeft toch ook niet je foto's online te zetten?????

Het kan toch gewoon tussen jullie 2 blijven....

Stel, je hebt een digicam, als voorspel ga je strippen en je vriend maakt foto's, jij doet wat leuke standjes om te fotograveren, vriendlief wordt bloedgeil
Daarna kijk je samen de foto's door, je ligt heerlijk in een deuk en je gooit ze weg.

Of je bewaart ze maar dan alleen voor jezelf en voor je vriend...
Foto's kijken waar je samen op staat te sexen? Die tijd kan je beter gebruiken voor een 2e beurt
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:57:52 #37
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19095959
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:36 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het dan meteen van dat is prive en tussen ons en bladiebla? Je kunt toch ook filmen of foto's maken gewoon voor jezelf en je partner? Ja en internet, tja, dan kan ik ook wel steedsgaan controleren of ik niet stiekem word gefilmd met een webcam of telefoon. Ik vertrouw mijn vriend gewoon, ik maak me er absoluut niet druk om wat hij met foto's en filmpjes van mij doet. En in het zeldzame geval dat ze toch op het internet zouden komen, tja, das kut, maar het zijn mooie foto's dus ik zou me er niet voor schamen.
Het is toch lullig als je een publieke functie hebt.. dan worden dat soort dingen heel breed uitgemeten door de pers
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:42:20 #38
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19096956
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:36 schreef dafjedaf het volgende:
Waarom is het dan meteen van dat is prive en tussen ons en bladiebla?
Inderdaad. Als je je er zorgen over maakt of je vriend/vriendin die foto's op internet plaatst, moet je je misschien eens gaan afvragen of 't met je relatie wel goed zit. Ik heb van meerdere exen foto's en filmpjes, een ervan heeft me behoorlijk besodemieterd, maar zou het niet in m'n hoofd halen die foto's op 't net te plaatsen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 13 mei 2004 @ 17:20:22 #39
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19104144
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:57 schreef _oxygen_ het volgende:
Het is toch lullig als je een publieke functie hebt.. dan worden dat soort dingen heel breed uitgemeten door de pers
Ja, want de koningin poept ook niet
We zijn allemaal mensen en hebben allemaal (nou ja, bijna allemaal) seks. Ik schaam me daar niet voor en een functie waarvoor ik aseksueel moet overkomen wens ik niet te bekleden.
  donderdag 13 mei 2004 @ 17:37:02 #40
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19104560
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:48 schreef _Suzanne_ het volgende:

[..]

Foto's kijken waar je samen op staat te sexen? Die tijd kan je beter gebruiken voor een 2e beurt
Haha... eigenlijk wel

Sommige mensen hebben echter zoveel tijd over dat ze dit soort dingen gaan doen.
pi_19104850
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je je er zorgen over maakt of je vriend/vriendin die foto's op internet plaatst, moet je je misschien eens gaan afvragen of 't met je relatie wel goed zit. Ik heb van meerdere exen foto's en filmpjes, een ervan heeft me behoorlijk besodemieterd, maar zou het niet in m'n hoofd halen die foto's op 't net te plaatsen.
Mee eens, en ook met wat dafjedaf zei. Wat is dat voor een paranoïde houding? Als ik mijn vriendin ervoor aan zou zien dat te doen, ging ik nu bij haar weg. Gelukkig niet.

k ben nu onderhand wel nieuwsgierig geworden hoe dat is om te zien, maar dat terzijde
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:26:29 #42
90450 Jack_Flash
pi_19106860
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:20 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

We zijn allemaal mensen en hebben allemaal (nou ja, bijna allemaal) seks. Ik schaam me daar niet voor en een functie waarvoor ik aseksueel moet overkomen wens ik niet te bekleden.
Dit is wel een hele kromme vergelijking. Natuurlijk heeft iedereen seks en gaat iedereen naar de pot. Maar om daar nou foto's van te maken... Dat is privé. En jij ziet "een functie waarvoor je asexueel moet voorkomen" ook iets te rigide. Als jij later, ik noem wat, directeur van een bedrijf bent wil je ook niet dat je werknemers, klanten en relaties een foto tegenkomen waarop jij staat die net de stront van een piemel aan het likken is.

De enige functie waarbij je (volgens mij) niet aseksueel moet overkomen zit in de sexindustrie. Veel plezier ermee, ik word liever rijk met mijn kleren aan.
pi_19111569
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:37 schreef Roadster het volgende:

[..]

Haha... eigenlijk wel

Sommige mensen hebben echter zoveel tijd over dat ze dit soort dingen gaan doen.
ik zal is vragen of ik wat van hun tijd mag dan..
  donderdag 13 mei 2004 @ 23:44:25 #44
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19112121
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:19 schreef _Suzanne_ het volgende:

[..]

ik zal is vragen of ik wat van hun tijd mag dan..
lol.... vereiste is dan waarschijnlijk dat jij met de camera aan de gang gaat, en dat was toch juist niet de bedoeling?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 02:18:50 #45
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19114401
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:26 schreef Jack_Flash het volgende:
Dit is wel een hele kromme vergelijking. Natuurlijk heeft iedereen seks en gaat iedereen naar de pot. Maar om daar nou foto's van te maken... Dat is privé. En jij ziet "een functie waarvoor je asexueel moet voorkomen" ook iets te rigide. Als jij later, ik noem wat, directeur van een bedrijf bent wil je ook niet dat je werknemers, klanten en relaties een foto tegenkomen waarop jij staat die net de stront van een piemel aan het likken is.

De enige functie waarbij je (volgens mij) niet aseksueel moet overkomen zit in de sexindustrie. Veel plezier ermee, ik word liever rijk met mijn kleren aan.
Tuurlijk is het wel lullig als er een foto boven komt waar je bloot op staat of aan het vrijen bent. Maar ik bedoel er mee dat ik seks een normaal onderdeel van het menselijk leven vind en ik zou er dus niet zo erg mee zitten. Ik doe geen dingen waarvoor ik me zou schamen, achteraf. Ik lik dus ook geen stront van piemels. Goed, ik begrijp wel dat als ik directeur van iets wil worden een foto van een blowjob misschien niet leuk is als bedrijfsmemo. Maar ik wil ook geen directeur worden. Je laatste opmerking over seksindustrie vind ik nogal ongepast. Je hoeft niet voor iedere functie je seksualiteit te verstoppen, absoluut niet.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 02:23:29 #46
82136 Xennia
gekroond
pi_19114432
ik heb het wel eens gefilmd met een ex, later samen naar gekeken en direct gewist en gelukkig maar. toen ik het uitmaakte begon hij heel vreemd te doen en valt me tot op de dag van vandaag (hoewel het al 9 maanden uit is en de relatie maar 3 maanden duurde) nog lastig met mailtjes en smsjes (die ik sinds een half jaar niet eens meer beantwoord). exen zouden wel eens vreemde sprongen kunnen maken
pi_19114615
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 02:23 schreef Xennia het volgende:
ik heb het wel eens gefilmd met een ex, later samen naar gekeken
Op dit soort dagen baal ik dat ik je ooit kennis heb laten maken met Fok .
Er zijn bepaalde dingen die ik niet wíl weten .
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 14 mei 2004 @ 03:02:31 #48
82136 Xennia
gekroond
pi_19114623
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 02:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

maak je niet druk, met jouw geheugen ben je het morgen als je wakker wordt alweer vergeten
  vrijdag 14 mei 2004 @ 03:09:48 #49
13616 majic
Stijl is een keuze
pi_19114646
Zitten we weer ons priveleven op fo.... eh ik zou niks meer zeggen.
Ook toe aan een stijlvolle, unieke icon? Kijk hier voor deel II
  vrijdag 14 mei 2004 @ 03:18:25 #50
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19114672
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:51 schreef Jack_Flash het volgende:
Absoluut niet doen! Stel je voor, je bent later CEO, notaris, presentator of kamerlid. En dan komt zoiets boven. Ik moet er niet aan denken.
ja inderdaad, want zo'n mensen mogen nooit sex hebben...
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19116467
Ik zou het ook zeker niet doen. Of alleen als ik de foto's mocht beheren.

Niet dat ik er zo'n problemen mee zou hebben als iemand ooit foto's van mij met m'n vriendin zag, maar liever niet dan wel.
pi_19116913
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 23:44 schreef Roadster het volgende:

[..]

lol.... vereiste is dan waarschijnlijk dat jij met de camera aan de gang gaat, en dat was toch juist niet de bedoeling?
ach ik wil best op 'play' drukken.. maar dan ben ik ook gelijk weg
pi_19118516
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:19 schreef Mr_Jingles het volgende:
Oke ik zie dat veel mensen nee zeggen omdat er een risico is dat andere mensen het zouden kunnen zien en je zou kunnen herkennen, schaamte is dus de barriere.

Het lijkt mij wel cool om te doen en kun je later alleen maar lachen, sex mag ook plezierig zijn
hoor, toch ???
Ja mag wel lachen in de slaapkamer, als je er maar niet bij wijst.....
Weet niet hoor, denk inderdaad niet dat ik mezelf graag terug zou zien op film.....
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:14:45 #54
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19118650
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:10 schreef _Suzanne_ het volgende:

[..]

ach ik wil best op 'play' drukken.. maar dan ben ik ook gelijk weg
lol... moet ie t in zn uppie kijken, dan is er ook weinig lol aan.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:20:35 #55
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19118844
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 02:59 schreef kastanova het volgende:
LOL
Kasta, wat ben je toch een typisch mannetje.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:18:29 #56
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19120804
Haha ik bloos er niet meer van.. en ben ook wel beetje geinteresseerd wat andere doen.. anders moet je trouwens niet op z'on topic als deze zitten..
pi_19121745
Zou het alleen doen als mijn hoofd niet in beeld komt, zo'n pam film waarin je alleen hardcore footage ziet zou ik geen probleem vinden. Die lul die in die kut gaat kan immers van iedereen zijn.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:56:49 #58
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19121777
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:10 schreef Jo79 het volgende:
Ja mag wel lachen in de slaapkamer, als je er maar niet bij wijst.....
Weet niet hoor, denk inderdaad niet dat ik mezelf graag terug zou zien op film.....
Nou, het is wel vrij apart, heel anders dan naar een pornofilm kijken in ieder geval.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_19121818
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:14 schreef Roadster het volgende:

[..]

lol... moet ie t in zn uppie kijken, dan is er ook weinig lol aan.
nou ik kijk echt niet mee.. ik vind sexfilms echt heel saai
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:27:00 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19122474
Dafjedaf, heb je deze smeekbede van ons aller FuifDuif al gezien?
Dafjedaf, post jij je foto eens?

pi_19122643
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:20 schreef dafjedaf het volgende:
LOL
Kasta, wat ben je toch een typisch mannetje.
Vertel
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:37:21 #62
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_19122705
Het maken van foto's en films werkt prima.

Zou je het moeten laten omdat de futiele kansen bestaan dat 1) die foto's ooit opduiken en 2) je CEO, politicus of whatever wordt?

Een goed politicus weet bovendien zijn voordeel te halen met dergelijke 'grapjes' ("toen ik nog een jonge god was....")
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:45:14 #63
94840 Gamejunky
Dare to explore
pi_19122895
Tsja, in een publieke functie zijn dit soort foto's nooit echt handig. T werkt niet altijd in je voordeel zeg maar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik teveel keren "amateur" fotos voorbij heb zien komen, zou liever niet mezelf willen terug zien. Aan de andere kant kan je natuurlijk evenveel mogelijkehden hebben om de ander ook onliune te plaatsen, dus een beetje vertrouwne in de mens is wel zo op z'n plaats.

Tsja, ik zou het van het meoment af laten hangen, zou eerst beginnen met foto's die je kan weggooien of een digitale camera waar je naderhand de foto's van wist. Gewoon , omeerts ee soort vertrouwdheid op te bouwen
pi_19123116
degenen die er geen problemen mee hebben; post uw foto's dan ?!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:04:56 #65
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_19123388
Als mijn vriendin het echt zou willen zou ik het wel toestaan, ik heb het vertrouwen er wel in dat die foto's niet op onbedoelde bestemmingen terecht komen maar ik denk sowieso al niet dat mijn vriendin daar voor in zou zijn. Voor mij hoeft het eerlijk gezegd ook niet
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
pi_19123791
Ik heb in het verleden ook wel eens foto's gemaakt van een ex dinnetje.. Was gewoon spannend zeg maar Toen het uit ging heb ik die foto's netjes verwijderd onder t motto van : laten we eens een goede daad verrichten
the week is a useless interruption of the weekend
visit my site: http://www.jaytd.nl
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:26:47 #67
94840 Gamejunky
Dare to explore
pi_19124013
Volgens mij zal het allemaal wel meevallen, we worden tenslotte niet allemaal minister hierzo. Maar er zit een risico aan, maja als men ooit je forum ID aan je eigen naam kan koppelen ben je zowieso nog harder de pineut. Wel ff wat anders dan foto's...begrijp ik ook wel.
pi_19124021
quote:
Ach kom op.

Ik ben bang dat dat meer zegt over jouw vrouw dan de risico die je loopt.
SAPPIG!! SAPPIG!! "Shit negro, that's all you had to say!"
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:02:58 #69
90450 Jack_Flash
pi_19125038
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 03:18 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik zeg dat bepaalde mensen geen sex mogen hebben?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:29:52 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19125811
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:53 schreef mkrijt het volgende:
degenen die er geen problemen mee hebben; post uw foto's dan ?!
Puhlease
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:06:04 #71
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19131156
Best leuk mits alles vernietigd wordt nadat de relatie op de klippen is gelopen.
Want heb geen zin in gezeik naderhand of dat het ergens opduikt opeens
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_19141192
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:20 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

dafjedaf jij bent de bom
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19207368
sorry mensen, ik geloof jullie niet....ik moet bewijs zien
hier komt ooit iets nuttigs te staan
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:03:08 #74
94275 ziggy-lee
joepie joepie
pi_19208172
ik vindt het altijd leuk om tijdens de sex foto’s te maken van de kat in de vensterbank
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:10:14 #75
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_19208282
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 01:03 schreef ziggy-lee het volgende:
ik vindt het altijd leuk om tijdens de sex foto’s te maken van de kat in de vensterbank
dan zit er ook iets niet helemaal goed met je sexleven
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:12:24 #76
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19208318
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 02:41 schreef GewoneMan het volgende:
dafjedaf jij bent de bom
*totdat de bom valt, lalala*
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:24:26 #77
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_19208493
Niets mis met foto's en filmpjes... ook al wel een paar keer gedaan en daarna samen terug kijken. Wel een gek gezicht

En daarna ook maar even de zaak wissen, al is dat meer een voorwaarde van mn vrouw.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  dinsdag 18 mei 2004 @ 01:33:56 #78
94275 ziggy-lee
joepie joepie
pi_19208603
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 01:24 schreef MREn het volgende:
Niets mis met foto's en filmpjes... ook al wel een paar keer gedaan en daarna samen terug kijken. Wel een gek gezicht

En daarna ook maar even de zaak wissen, al is dat meer een voorwaarde van mn vrouw.
wat gemeen niet stiekem wat bewaart?
pi_19215315
Ik heb meerdere fotosessies op m'n computer staan. Dit varieert van een stripshow van m'n vriendin tot we echt aan het vrijen zijn (meestal mondeling plezier zeg maar).
Ik bewaar de foto's en zij heeft er geen een. Is gewoon een kwestie van vertrouwen. Heel simpel. Zij vertrouwt mij, net zoals zij weet dat ik nooit vreemd zal gaan. Als je een relatie hebt zonder dit soort vertrouwen, kun je beter single zijn.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:57:01 #80
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_19218277
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 03:18 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar als je eenmaal in zo'n positie zit en dat soort foto's lekken uit dan zie je pas hoe narrowminded mensen eigenlijk zijn.
Vampire Romance O+
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:00:54 #81
88504 Mr_Jingles
Step forward !!!
pi_19273739
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:57 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar als je eenmaal in zo'n positie zit en dat soort foto's lekken uit dan zie je pas hoe narrowminded mensen eigenlijk zijn.
We kunnen concluderen dat wanneer dit soort foto's of filmpjes van jezelf en of je partner op het internet verschijnen dit meer zegt over jezelf, je real you ??? Dus hoe reageerd men hierop, stel iedereen zou het doen en niemand wordt er door gedicrimineerd (zo zie ik het), zou men het dan doen?

Zijn je principes, does and donts dan niet afhankelijk van acceptatie door de massa.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 21:55:34 #82
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_19303173
Ja hoor, why not? Ik heb het volste vertrouwen in mijn vriend

Mn ex heeft het ook een x gedaan en dat rolletje ligt nog steeds op zn kast, of heeft ie weggegooid.. Waarom ik daar zo zeker van ben?? Omdat er ook naaktfoto's van hem opstaan.. Whehehe.. En hij zou ze toch niet durven ontwikkelen
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_19313750
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 12:55 schreef Aneurism het volgende:
Zou het alleen doen als mijn hoofd niet in beeld komt, zo'n pam film waarin je alleen hardcore footage ziet zou ik geen probleem vinden. Die lul die in die kut gaat kan immers van iedereen zijn.
Precies, gewoon je kop er niet opzetten en een neutrale setting kiezen.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:48:25 #84
47630 Irris
Catch a smile!
pi_19394850
Waarom niet.. idd vertrouwen is het belangrijkste en voor eenzame dagen is het bekijken erg aan te raden... laat je weer terug voeren naar ... mmm
Geluk is een richting, geen punt
(¯`·._.·fotoboek ·._.·´¯)
Icon
pi_19395139
Sommige mensen zijn zo dom om op hun webspace dingen te bewaren... :|
pi_19429331
meisje van mijn school staat in 1x online vrij ordinair... eigen schuld misschien beetje? Ze is vreemd gegaan en vriend vond dat niet leuk. Hij is alleen beetje triest aangezien die meid maar 16/17 is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Underdoggy op 26-05-2004 20:33:04 ]
pi_19429570
hoe doen jullie het eigenlijk? Foto's maken onder het sexen

[ Bericht 3% gewijzigd door Underdoggy op 26-05-2004 20:32:16 ]
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:56:00 #88
47630 Irris
Catch a smile!
pi_21944978
Nou ik niet.. mijn vriend wel...
Icon
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:14:56 #89
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_21956635
Ach, publieke functie... Stel: binnenkort duiken op internet de Balkenende Sex Tapes op. Ik hoef het niet direct te zien, maar de man zou toch iets in mijn achting stijgen.
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:00:21 #90
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_21958037
Trouwens, ik heb een paar van dit soort filmpjes van anderen gedownload, opgenomen met een webcam en al dan niet met instemming van beiden op internet beland. Iik vind ze erg schattig. Veel echter dan "professionele" porno. Niet bijster opwindend, maar wel leuk om 's te zien. Eentje speelt zich af op een waterbed, hoor je dat enorm knullige geklots omdat er lucht in zit... het is bijna ontroerend.
pi_21958342
Het lijkt me wel eens leuk om te doen om daarna jezelf eens een keer in actie te zien maar er kleven ook zeker gevaren aan zoals al geopperd in enkele posts. Je weet maar nooit wat er met een filmpje gebeurd als de relatie onverhoopt eens een keer eindigt. Als je geen vaste relatie hebt lijkt het me hoe dan ook niet verstandig je sexleven op photo/video vast te leggen!
pi_21960263
Ik vind t zelf echt super kicke, maar altijd in eigen beheer gehouden..

maar kan me voorstellen als je de verkeerde hebt, dat je zo je foto's in een FWtje terugziet....

Hilton syndroom!?

[ Bericht 3% gewijzigd door SparQ op 16-09-2004 22:37:37 ]
HAHA, Kevin online :)
pi_21966328
Lijkt me geil, maar het idee dat ik dan mezelf terug zou moeten zien en dat ik iets zie dat me niet zou bevallen (teveel vet ofzo)............Dan denk je toch meteen: IEEEEEEEEEEEEE, dat ziet hij ook. En dan zou je voortaan in het donker onder de dekens moeten sexen........
  woensdag 15 september 2004 @ 12:31:59 #94
98810 SHAMPO
Lekk inzeepen!!
pi_21966368
Ikke niet....ga binnenkort ook filmpjes maken!!!
Je toekomst zie je in je zeepbel.
pi_21967266
Ik zou het wel doen, zolang mijn gezicht er maar niet opstaat. Lijkt me best leuk eigenlijk.
  woensdag 15 september 2004 @ 15:31:56 #96
47630 Irris
Catch a smile!
pi_21970251
ja inderdaad EIGEN beheer en VERTROUWEN zijn de belangrijkste dingen bij dit onderwerp!!!!!
Icon
pi_21970959
het filmen/fotograferen vind ik op zich niet zo erg, alleen moet het wel weer gelijk na de sex gewist worden. ook al is het leuk als 'starter' voor de volgende kker. het risico dat die volgende keer nooit komt omdat je uit elkaar bent of dat iemand anders het gebruikt als 'starter' neem ik liever niet
pi_21972820
Ik heb pas mijn eerste sexfilm gemaakt in een hotel in Scheveningen
pi_21985836
quote:
Op woensdag 15 september 2004 12:30 schreef Jo79 het volgende:
Dan denk je toch meteen: IEEEEEEEEEEEEE, dat ziet hij ook.
Dat heeft hij toch allang gezien. En het maakt hem helemaal niets uit, kan ik je melden. Stiekem vindt hij het heel charmant, want zelf is hij ook niet perfect.

En over wissen... niet allemaal!. Lijkt me geweldig als mijn kleinkinderen als ik dood ben mijn dirty movies vinden.
pi_21992514
quote:
Op donderdag 16 september 2004 01:36 schreef Rrroen het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch allang gezien. En het maakt hem helemaal niets uit, kan ik je melden. Stiekem vindt hij het heel charmant, want zelf is hij ook niet perfect.
Dat is ook wel zo.....maar daar kan je je heel goed van den domme over houden als je het zelf niet ziet Heb zeg maar wel wat grote heupen en kont, maar hij zegt ook heel vaak dat hij me supermooi en sexy vind......en dat geloof ik wel, maar dan hoef ik het zelf niet te zien "drillen" op tv. Zou me denk doorschamen....
pi_21992696
Een kameraad van me had destijds een vriendin die toen naakt voor de webcam is gaan zitten... toen ging het uit en nu gaan er verscheiden screenshots over inet :/
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_21992876
Er was toen toch ook eens zo'n gozer, die zn sexfilmpjes niet beveiligd had? die sexfilm met z'n vriendin oid....
  donderdag 16 september 2004 @ 14:06:37 #103
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21992920
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 12:50 schreef Redmer het volgende:
Zolang je samen bent ok, zodra je uit elkaar samen vernietigen. Helaas wil dat wel eens fout gaan, dus beter een video aansluiten op de TV en dan niet opnemen, dan kan je wel kijken terwijl je met elkaar bezig bent maar staat het nergens vastgelegd. 't is maar een idee!
Zet een spiegel naast het bed...
Kunst zonder trein.
pi_21992942
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:25 schreef Kindred_Spirits het volgende:
sta je dan opeens op flabber..

whahaha maar met opnemen om prive terug te kijken en dan te wissen vindt ik wel goed
Dan sta je goed vreemd te kijken. .

[ Bericht 0% gewijzigd door PrivateRyan op 16-09-2004 15:20:48 ]
pi_21993270
sjezus mensen...

wat zijn we allemaal preuts hiero

ten eerste vind ik het leuk/grappig om samen dingen op-te-nemen of foto's te maken. het blijft altijd grappig om het nog eens terug te kijken..

en al zou de hel losbreken (wat jullie bedoelen met foto's films die op internet verspreid worden), wat is er dan helemaal aan de hand dan

iedereen heeft toch zo ongeveer het zelfde lichaam.. als we in de zomer met s'n allen op het strand liggen kan je toch ook bijna alles van iedereen zien?

Jullie maken je er dus druk om dat je vrienden/bekenden/familie je zullen zien. maar schaam je je dan voor je lichaam ofzo

en hoe groot is de kans dat als je bijvoorbeeld op flabber.nl komt te staan dat er bekenden van jou dat tegenkomen? en dan nog.. iedereen sext toch.. en als je je schaamt voor je lichaam dan zou ik maar altijd een dikke winterjas aandoen.. want pas op! straks ziet iemand nog bobbels door je kleding!
  donderdag 16 september 2004 @ 14:56:31 #106
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21994040
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:21 schreef Roellie80 het volgende:
sjezus mensen...

ten eerste vind ik het leuk/grappig om samen dingen op-te-nemen of foto's te maken. het blijft altijd grappig om het nog eens terug te kijken..

en al zou de hel losbreken (wat jullie bedoelen met foto's films die op internet verspreid worden), wat is er dan helemaal aan de hand dan

iedereen heeft toch zo ongeveer het zelfde lichaam.. als we in de zomer met s'n allen op het strand liggen kan je toch ook bijna alles van iedereen zien?

Jullie maken je er dus druk om dat je vrienden/bekenden/familie je zullen zien. maar schaam je je dan voor je lichaam ofzo

en hoe groot is de kans dat als je bijvoorbeeld op flabber.nl komt te staan dat er bekenden van jou dat tegenkomen? en dan nog.. iedereen sext toch.. en als je je schaamt voor je lichaam dan zou ik maar altijd een dikke winterjas aandoen.. want pas op! straks ziet iemand nog bobbels door je kleding!
Het kan "storend" zijn als het in de kantine op je werk wekenlang elke dag opnieuw opgehangen wordt

Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat je allebei materiaal van elkaar hebt zodat je een soort extra verzekering hebt dat dat soort dingen niet gebeuren
Vampire Romance O+
pi_21994467
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:21 schreef Roellie80 het volgende:
sjezus mensen...

Ah, dus jij nodigd de gehele buurt uit om mee te kijken in je slaapkamer, het is immers hetzelfde principe.
pi_21994543
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:16 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ah, dus jij nodigd de gehele buurt uit om mee te kijken in je slaapkamer, het is immers hetzelfde principe.
ik kan me wel voorstellen dat het een soort prive-terrein is, maar mochten mensen het te zien krijgen wat is het probleem dan

mijn leuter ziet er echt niet veel anders uit dan die van jou dacht ik zo
  donderdag 16 september 2004 @ 15:30:17 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21994801
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:19 schreef Roellie80 het volgende:

ik kan me wel voorstellen dat het een soort prive-terrein is, maar mochten mensen het te zien krijgen wat is het probleem dan
Persoonlijk vind ik het niet zo'n prettig idee te weten dat een ex stoer loopt te doen bij vrienden (of op internet) met seksfoto's/filmpjes die wij in intimiteit samen hebben gemaakt. Ben ik waarschijnlijk net iets te weinig voyeuristisch voor ingesteld.

Niet dat ik me schaam voor mijn seksualiteit of mijn lichaam, maar om dat nou met iedereen te willen delen, is ook weer een ander uiterste.
  donderdag 16 september 2004 @ 15:32:52 #110
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_21994862
quote:
Ach kom op.

Erotisch model! PROEST!!!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 16 september 2004 @ 22:47:25 #111
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_22006036
quote:
Op donderdag 16 september 2004 13:50 schreef Jo79 het volgende:
Heb zeg maar wel wat grote heupen en kont, maar hij zegt ook heel vaak dat hij me supermooi en sexy vind......en dat geloof ik wel, maar dan hoef ik het zelf niet te zien "drillen" op tv. Zou me denk doorschamen....
In een geile bui heb je daar niet veel last van, is mijn ervaring. En daarbij... drillen is goed.
  donderdag 23 september 2004 @ 17:25:40 #112
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22155342
vooral filmen is leuk.. je kan gewoon doorgaan.. voor een foto is toch weer een 'stil' moment vereist... Ook zij vind het leuk om te doen, allleen terugkijken is meer lachwekkend dan geil...
tenzij ik alleen er even naar kijk..
  donderdag 23 september 2004 @ 18:18:22 #113
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22156487
Maar ik kan het in ieder geval iedereen aanbevelen!!
pi_22156525
ik zou 't nooit doen zonder medeweten van mn partner... dan zie je dr gewoon als hoer.
  donderdag 23 september 2004 @ 18:20:55 #115
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22156557
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:20 schreef Salvad0R het volgende:
ik zou 't nooit doen zonder medeweten van mn partner... dan zie je dr gewoon als hoer.
Dude? je partner is er toch bij?
pi_22156620
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:20 schreef Caipirinhia het volgende:

[..]

Dude? je partner is er toch bij?
"zonder medeweten van mn partner" zei ik...
Lijkt me nogal logisch dat je partner erbij is als je sex met dr hebt, of mis ik soms iets ofzo?
  donderdag 23 september 2004 @ 18:26:37 #117
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22156678
de vraagstelling van die topic is, filmen en foto's maken tijdens de sex. en dan zeg jij, dat zou ik niet doen als mijn partner er niets van weet. Maar je maakt toch alleen maar foto's of films van jou en je partner dus weet ze het toch atijd? Of je blinkdoekt 'r en dan zeg je stiekem niets dat kan ook natuurlijk
  donderdag 23 september 2004 @ 18:29:24 #118
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_22156739
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:32 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Erotisch model! PROEST!!!
Tja, sommige mensen noemenhun schoonmaakster ook "Interieurverzorgster"
Heel gek, als ik "erotisch model" lees komt het op de een of andere manier in m'n hersenen aan als "pornosloerie"
zzz
pi_22156790
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:26 schreef Caipirinhia het volgende:
de vraagstelling van die topic is, filmen en foto's maken tijdens de sex. en dan zeg jij, dat zou ik niet doen als mijn partner er niets van weet. Maar je maakt toch alleen maar foto's of films van jou en je partner dus weet ze het toch atijd? Of je blinkdoekt 'r en dan zeg je stiekem niets dat kan ook natuurlijk
Aha
Ik zat aan de mogelijkheid te denken, om de camera verdekt op te stellen, en dan sneaky de sex filmen... dat zou ik dus nooit doen.
maarja, zal wel weer aan mijn zieke geest liggen dat ik dat dacht.
  donderdag 23 september 2004 @ 18:35:21 #120
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22156844
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Aha
Ik zat aan de mogelijkheid te denken, om de camera verdekt op te stellen, en dan sneaky de sex filmen... dat zou ik dus nooit doen.
maarja, zal wel weer aan mijn zieke geest liggen dat ik dat dacht.
och, je brengt mij weer op ideeen nee k zou het ook niet kunnen zonder dat zij het weet inderdaad... dat is een kwestie van vertrouwen. Nee, ze zou het altijd weten.. maar zucht.. had ik nou maar eens een goede camera ipv mjn telefoon
pi_22157001
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:35 schreef Caipirinhia het volgende:

[..]

och, je brengt mij weer op ideeen nee k zou het ook niet kunnen zonder dat zij het weet inderdaad... dat is een kwestie van vertrouwen. Nee, ze zou het altijd weten.. maar zucht.. had ik nou maar eens een goede camera ipv mjn telefoon
die zijn tegenwoordig niet zo duur !
ik heb een Sony DSC P52... digicam van 3.2 Megapixels en die kan ook filmpjes opnemen !
Die kost nu iets van... 200 euro ofzo. Niet echt Belachelijk veel iig
  donderdag 23 september 2004 @ 18:55:34 #122
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22157298
ben maar een arm studentje wat op zichzelf woont ooit komt het wel goed
pi_22157361
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:55 schreef Caipirinhia het volgende:
ben maar een arm studentje wat op zichzelf woont ooit komt het wel goed
hehe, ik heb goede hoop
hier op t forum, in Vraag & Aanbod, worden vaak digicams verhandeld.. check daar eens voor leuke aanbiedingen!
Vraag & Aanbod
  donderdag 23 september 2004 @ 18:59:04 #124
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22157378
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

hehe, ik heb goede hoop
hier op t forum, in Vraag & Aanbod, worden vaak digicams verhandeld.. check daar eens voor leuke aanbiedingen!
Vraag & Aanbod
Tnx
  dinsdag 28 september 2004 @ 14:46:36 #125
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22259467
iemand nog tips voor het filmen en foto's maken eigenlijk? Tips, leuke ideeen...
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:05:07 #126
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_22261465
gebruik eens geen statief, maar houd je handycam gewoon in je hand tijdens het vrijen :-)
pi_22261840
Let op het licht, om een beetje mooi te kunnen filmen heb je aardig wat licht nodig binnen, dat is minder prettig, maar als je een film wil die er ook nog een beetje uitziet is dat wel leuk.

En combineer het gebruik van statief, verschillende plaatsen en de cam in je hand houden, zo krijg je van allerlei oogpunten wat en dat maakt meestal wel een leuk geheel...

Maar vooral, heb erg veel lol, wil je echt een redelijk mooie film maken dan zal je er redelijk wat aandacht aan moeten besteden, maar doe je het gewoon voor de leuk, maak je dan niet zo druk om licht e.d., maar zorg gewoon dat je dikke pret hebt.

Evt van te voren nadenken over wat je op film wil zien kan handig zijn als je iets wat mooiers neer wil zetten...
  dinsdag 28 september 2004 @ 16:43:31 #128
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22262476
tnx meer tips blijven welkom natuurlijk
  woensdag 29 september 2004 @ 01:34:18 #129
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_22276739
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 16:20 schreef erodome het volgende:
En combineer het gebruik van statief, verschillende plaatsen en de cam in je hand houden, zo krijg je van allerlei oogpunten wat en dat maakt meestal wel een leuk geheel...
Dat is precies wat ik niet zou doen, omdat je dan vooral met de camera bezig bent, in plaats van met seks. "Schat, even ophouden, het is tijd voor een close up." Killing.

Mijn vriendin en ik zetten de camera meestal op een strategische plek - niet te ver van het bed, niet te dichtbij; niet te hoog, niet te laag - en vergeten 'm daarna. Hooguit draaien we zelf 's 180 graden. Een cinematografisch meesterwerk levert het niet op, maar wel een aardig filmpje van hoe je zelf aan het neuken bent, en daar gaat het om, lijkt mij.
pi_22278766
Het ligt er dus maar net aan wat je wil, je kan er ook een hele avond van maken, het allemaal wat rustiger aan doen met pauzetjes tussendoor.

Dan krijg je een mooiere film.
  woensdag 29 september 2004 @ 10:08:54 #131
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22279537
het probleem is dat ik gewoon nog niet echt een mooie camera heb. Ik heb een webcam, en een heel simpel digitaal cameratje, en een voyeuristische look met mijn camera op mijn telefoon, maar alledrie zijn deze erg afhankelijk van licht, terwijl vrijen met een bouwlamp niet echt mijn voorkeur krijgt...
  donderdag 30 september 2004 @ 00:53:19 #132
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_22300059
quote:
Op woensdag 29 september 2004 10:08 schreef Caipirinhia het volgende:
het probleem is dat ik gewoon nog niet echt een mooie camera heb. Ik heb een webcam, en een heel simpel digitaal cameratje, en een voyeuristische look met mijn camera op mijn telefoon, maar alledrie zijn deze erg afhankelijk van licht, terwijl vrijen met een bouwlamp niet echt mijn voorkeur krijgt...
Ik heb een webcam die ook bij weinig licht goede opnames maakt. Een cam met een CCD-sensor moet je hebben, heb ik me laten vertellen. Zijn niet de goedkoopste, maar altijd nog een stuk minder prijzig dan een digitale videocamera.
  donderdag 30 september 2004 @ 08:19:58 #133
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_22301613
tnx voor de tip, ik ga eens even snuffelen her en der..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')