Al in de zesde post.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik wens dat het hele nederlandse elftal en alle overige voetbalsclubs in NL en de rest van de wereld (profs en amateurs) allemaal een levenslange blessure krijgen. Bah, echt... wat komt dat voetbal mij vierkantig de sjtrot uit. Iedereen altijd over dat voetbal. Overal voetbal voetbal voetbal.
Ik haat voetbal!
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik wens dat het hele nederlandse elftal en alle overige voetbalsclubs in NL en de rest van de wereld (profs en amateurs) allemaal een levenslange blessure krijgen. Bah, echt... wat komt dat voetbal mij vierkantig de sjtrot uit. Iedereen altijd over dat voetbal. Overal voetbal voetbal voetbal.
Ik haat voetbal!
Je kunt natuurlijk ook vbl en ek2000 disabelen in je topiclijst....quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat hij zegt!Voetbal
Kan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:36 schreef abraham het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook vbl en ek2000 disabelen in je topiclijst....
en hier komen de anti-sport kneusjes weer ( waarschijnlijk vinden ze F1 helemaal geweldig!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kan.
Doe ik niet.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kan.
Doe ik niet.
He ik vind de F1 geweldig, net zoveel als het voetbal.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en hier komen de anti-sport kneusjes weer ( waarschijnlijk vinden ze F1 helemaal geweldig!!)
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat hij zegt!Voetbal
pleur dan op.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik haat voetbal!
PLeur zelf op. Er wordt gevraagd wie van het nederlandse elftal een blessure moet krijgen en daar geef ik netjes antwoord op PLUS een onderbouwing. Nee jij hebt lekkere argumenten. Idioot!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:49 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[..]
pleur dan op.![]()
Melchiot mag weg samen met Seedorf
dat kan best.... maar jij gaat dan niet in een voetbaltopic voetbal zitten afzeiken.......quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
He ik vind de F1 geweldig, net zoveel als het voetbal.
Ben ik nou een anti-sport kneus?![]()
wat was je onderbouwing dan? iedereen altijd over voetbal, overal voetbal voetbal voetbal. oja. okee goede onderbouwing.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:51 schreef CaptainM het volgende:
[..]
PLeur zelf op. Er wordt gevraagd wie van het nederlandse elftal een blessure moet krijgen en daar geef ik netjes antwoord op PLUS een onderbouwing. Nee jij hebt lekkere argumenten. Idioot!
Kneus.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:51 schreef CaptainM het volgende:
[..]
PLeur zelf op. Er wordt gevraagd wie van het nederlandse elftal een blessure moet krijgen en daar geef ik netjes antwoord op PLUS een onderbouwing. Nee jij hebt lekkere argumenten. Idioot!
F1 is geen sport.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:46 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
He ik vind de F1 geweldig, net zoveel als het voetbal.
Ben ik nou een anti-sport kneus?![]()
zeker!quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:14 schreef robh het volgende:
Gezellig, dat EK forum![]()
geen ajax-liefhebberquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Van der Vaart.En dan gelijk voor het hele siezoen
Sneijder en Heitinga ook graag.
OMG! zit die drol van een ricksen bij de selectie dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Melchiot en Ricksen, beiden hebben we niet nodig.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:51 schreef Glatze het volgende:
Advocaat
Kluivert en de Boer hebben niks laten zien 2 siezoenen lang .quote:Op donderdag 13 mei 2004 02:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ricksen wordt al niet geslecteerd.
Ook Kluivert , Waterreus en De Boer hebben niets te zoeken op het EK.
En dan Ronald Waterreus Koeman op goal zetten?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:57 schreef kasper het volgende:
Van der Sar.
Een chronische oorontsteking ofzo.
Nou, ik zag van de week, bij een terugblik programma van Studio Sport, Kluivert als ballenjongen bij de overgespeelde kwalificatiewedstrijd Nederland-Malta, en dat deed hij best goed.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:49 schreef Blueman het volgende:
Kluivert maar thuislaten!
Dan kunnen ze op hem richten bedoel je dus!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:58 schreef kasper het volgende:
[..]
Nou, ik zag van de week, bij een terugblik programma van Studio Sport, Kluivert als ballenjongen bij de overgespeelde kwalificatiewedstrijd Nederland-Malta, en dat deed hij best goed.
Misschien kan hij achter het doel gaan staan wanneer het op penalties nemen uitdraait?
Niemand. Nou ja, misschien mensen die zulke vragen stellen. Heel licht dan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:18 schreef robh het volgende:
Welke speler van Oranje moet zsm een blessure krijgen zodat hij niet meekan naar Portugal?
Ik hoop dat de hamstrings van Melchiot het begeven. Wat een drama van een voetballer is het ook![]()
Wie wensen jullie een spierscheuring toe?
Het is altijd voebal he, geen voetbalquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik haat voetbal!
Kijk eens naar zijn gemiddelde. Hij had er aardig wat wedstrijdjes voor nodig.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Hij is niet voor niets topscorer van Oranje Aller Tijden!
In ieder geval minder wedstrijdjes dan die mooi Bergkamp van julliequote:Op maandag 17 mei 2004 23:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn gemiddelde. Hij had er aardig wat wedstrijdjes voor nodig.
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:44 schreef Repeat het volgende:
mjah al die ouwe mogen er van mij uit. ....., en haal bergkamp terug
scio, maar bergkamp is een uitzonderingquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:36 schreef kasper het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
eensquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:34 schreef Cart_man het volgende:
Waar moet ik beginnen.
Schop (of schiet) eerst van der Vaart maar af.
Die ouwe lul? Whahahahaha!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:42 schreef Cart_man het volgende:
Gelukkig maar.
Zometeen zorgt hij er nog voor dat Oranje de tweede ronde haalt
quote:Als we het EK winnen zal dat weer 100% dankzij ajax zijn, zoals altijd
Ja, als we spelers van kutjeknor of herakles hadden opgesteld, hadden we meer kans gehad bedoel je?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:10 schreef Moehaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik wat gemist de laatste 35 jaar ??
Hoe vaak zijn we kampioen geworden dan .. volgens mij niet meer dan 1, en dat had verdraait weinig met die amsterdamse mooiweerpraatjes te maken ...
In plaats van 'dankzij ga ik er gemakshalve maar even van uit dat je 'ondanks' bedoelt ..
Belangrijkste speler van het komende EK: Arjen Robben ---> F.C. GRONINGENquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:14 schreef kamagurka het volgende:
Noem de belangrijke spelers maar op over de laatste 35 jaar en bedenk van welke club die oha. afkomstig waren
Mwah. Overschatte dribbelaar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Belangrijkste speler van het komende EK: Arjen Robben ---> F.C. GRONINGEN![]()
Meer PSV'ers dan Ajacieden in de selectie. Als we het EK winnen zal dat door de Barįa-spelers komenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als we het EK winnen zal dat weer 100% dankzij ajax zijn, zoals altijd
Hmmm. Doe mij dan maar alle feyenoorders afschieten. o wacht! er gaan helemaal GEEN feyenoorders mee.. whahahahah!quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:41 schreef Cart_man het volgende:
Een topic naar mijn hart dus.
Schop alle ajacieden in het NL's elftal kapot, who cares.
En oud-Ajacieden?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Meer PSV'ers dan Ajacieden in de selectie.
Ik kan er niet mee zitten hoor joodje.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:08 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Hmmm. Doe mij dan maar alle feyenoorders afschieten. o wacht! er gaan helemaal GEEN feyenoorders mee.. whahahahah!
het zijn toch oud-ajacieden?quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:09 schreef RednaZ het volgende:
[..]
En oud-Ajacieden?
Er zijn meer sporten dan voetbal. Sporten die leuker zijn om naar te kijken (zelden), leuker om zelf te doen, en waar we op competitieniveau gewoon beter in zijn dan voetbal. (hockey, tennis, zwemmen, judo en schaatsen om er een paar te noemen). Iets van eenderde (of meer) van het NOS-Sport budget wort opgeslokt door maar één sport die dodelijk saai is om naar te kijken door het toneelspel van spelers. Die overgewaardeerde miljonairs mogen lekker aan de blessure en het jonge talent moet maar wat meer gedrild worden: "Wedstrijd verloren? das dan 10 rondjes om het veld voordat je naar de kleedkamer gaat, 25 rondjes extra voor een over of naast geschoten strafschop." zoiets.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en hier komen de anti-sport kneusjes weer ( waarschijnlijk vinden ze F1 helemaal geweldig!!)
Melchiot heeft zich de laatste jaren juist heel sterk ontwikkeld. Ik vind dus juist dat hij in de basis hoort.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:18 schreef robh het volgende:
Welke speler van Oranje moet zsm een blessure krijgen zodat hij niet meekan naar Portugal?
Ik hoop dat de hamstrings van Melchiot het begeven. Wat een drama van een voetballer is het ook![]()
Wie wensen jullie een spierscheuring toe?
Kneus,quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:07 schreef Moehaha het volgende:
# Kluivert (verkrachter, moordenaar)
Hij heb wel gelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kneus,.
Het elftal wat anders de EK '88 won bestond volgens mij voor het grootste deel uit PSV-spelers. Van Breukelen, Van Tiggelen, Van Aerle, Koeman, Vanenburg speelden allemaal bij de Eindhovenaren. Volgens mij waren de enige Ajacieden Muhren enquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:14 schreef kamagurka het volgende:
Flikker op voetbalnOOb! Iedereen die iets van voetbal snapt weet dat het merendeels ajacieden zijn die het 11-tal de benodigde vleugels geven goed te presteren op een toernooi. Noem de belangrijke spelers maar op over de laatste 35 jaar en bedenk van welke club die oha. afkomstig waren
die gaan geen eens meequote:Op woensdag 12 mei 2004 12:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Melchiot en Ricksen, beiden hebben we niet nodig.
Ow, dus als je vrijgesproken wordt voor verkrachting ben je alsnog een verkrachter?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij heb wel gelijk.
Kluivert presteert goed wanneer het moet.. Een EK bijv.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:11 schreef Sport_Life het volgende:
v. Nistelrooy.
nee uuh?? Kluivert.
Hij wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, dus als je vrijgesproken wordt voor verkrachting ben je alsnog een verkrachter?.
Ook die halve finale tegen Italy?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kluivert presteert goed wanneer het moet.. Een EK bijv.
Nistelrooy daarintegen heeft nog niets laten zien..
Echt weer zo1 partick kluivert -hater.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij wel.
Beetje respect voor anderen, die er wel lol in hebben. Blijf dan gewoon ver van dit forum en Portugal (Als je je echt zo ergert een tip: ga op vakantie buiten Europa tijdens het EK)quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:32 schreef CaptainM het volgende:
Ik haat voetbal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |