Ik rook nog wel gewoonquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:32 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij komt dat zweten door een nicotine tekort. gewoon ff doorzetten, of anders kaugom of pleisters gebruiken.
En jij heb nog een bijwerking ondervonden van het blowen? achteruitgang van concentratie, korte termijn geheugen etc?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:30 schreef kasd0lf het volgende:
ik blow nu bijna 1.5 jaar meer dan een paar keer per dag meestal, en als ik dan een weekje ermee stop om te kijken of dat nog wel lukt dan heb ik meestal geen last ervan. soms wat mindere eetlust.
Niet iedereen heeft last van die cliché probleempjes.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:40 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
En jij heb nog een bijwerking ondervonden van het blowen? achteruitgang van concentratie, korte termijn geheugen etc?
Ik heb het ongelovelijk ondervonden daarom ben ik ook gestopt, Heel veel mensen vonden mij niet meer de Danielson van een paar maand geleden toen ik nog niet veel blowde.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:40 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
En jij heb nog een bijwerking ondervonden van het blowen? achteruitgang van concentratie, korte termijn geheugen etc?
ik vind juist dat het positief werkt. ik heb lichte adhd ( te licht om ritalin oid te gaan gebruiken ), en sinds ik blow is mijn gedrag is veel rustiger en ge-coördineerd geworden. Chaos is mijn hoofd is afgenomen, en ik ben veel meer Mij geworden, dan het kereltje van vroeger ( dat altijd op aandacht van anderen leunde )quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:40 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Die voordelen zijn inderdaad bekend.. Ik zou wel eens willen weten wat voor effect er wordt gemerkt door "gewone" blowers..quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:55 schreef kasd0lf het volgende:
ik vind juist dat het positief werkt. ik heb lichte adhd ( te licht om ritalin oid te gaan gebruiken ), en sinds ik blow is mijn gedrag is veel rustiger en ge-coördineerd geworden. Chaos is mijn hoofd is afgenomen, en ik ben veel meer Mij geworden, dan het kereltje van vroeger ( dat altijd op aandacht van anderen leunde )
mm, verschillende mensen - verschillende effecten denk ik dan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:51 schreef Danielson het volgende:
even paar dingen waar ik last van had:
-Super slechte concentratie
-Mega vergeetachtig
-Klungelig
-"Dommer geworden"
-Geestelijk lang niet zo strerk meer
-Slecht humeur
-Doodmoe
-enz
Ik ben niet tegen blowen maar ik kan je verzekeren dat het NIET goed voor je is!!!
Blowen is inderdaad goed voor mensen met ADHD.. Je loopt met ADHD gewoon een stap harder dan normale mensen en met blowen een stap langzamer..quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:01 schreef kasd0lf het volgende:
de rest van jouw lastpuntjes zijn bij mij alleen maar verbeterd sinds ik ben gaan blowen.
onder invloed is mijn geheugen trouwens niet al te sterk, maar nuchter ijzersterk.
Ik blowde eigenlijk alleen elke dag voor ik naar bed gingquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:01 schreef kasd0lf het volgende:
[..]
mm, verschillende mensen - verschillende effecten denk ik dan.
ik herken twee effecten die jij beschrijft:
klungelig: alleen als ik stoned ben, daarna ben ik juist "smooth"
doodmoe: ben ik heel lang geweest, totdat ik besloot om meer te gaan slapen; 23:00 tot 06:50 nu. Niet stoned gaan slapen scheelt heel veel, je slaapt serieus kut als je stoned bent.
mm, ik ben trouwens niet een doorsnee adhd-er, ik heb het niet zo zwaar + ik bezit ook nog een flinke dosis intelligentie waar ik mee om kan gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:06 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Blowen is inderdaad goed voor mensen met ADHD.. Je loopt met ADHD gewoon een stap harder dan normale mensen en met blowen een stap langzamer..
Nou je het zegt ik heb vanacht weer gedroomtquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef FRANCOIS15 het volgende:
Voordelen van mij zijn :ik kan weer lekker dromen
alle remmingen zijn verdwenen , ik kan weer lekker mezelf zijn
ik heb heb geen spijt van dat ik ben gestopt
Jep. Je hebt er maar een maand last van ofzo. Zweetaanvallen, misselijkheid, angstaanvallen etc etc. En dat allemaal zodat je die vieze rookgeur van anderen ruiktquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:32 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij komt dat zweten door een nicotine tekort. gewoon ff doorzetten, of anders kaugom of pleisters gebruiken.
Ik ben alleen gestopt met blowen, ik rook nog wel gewoon sigaretten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:08 schreef robh het volgende:
[..]
Jep. Je hebt er maar een maand last van ofzo. Zweetaanvallen, misselijkheid, angstaanvallen etc etc. En dat allemaal zodat je die vieze rookgeur van anderen ruikt![]()
![]()
Dat is inderdaad wel een smerige geur.. Je ruikt van het van mijlen ver in de metro..quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:08 schreef robh het volgende:
En dat allemaal zodat je die vieze rookgeur van anderen ruikt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |