Deurkrukken vind ik anders, daar zet je je lippen niet direct omheen.. normaal gepsroken, een of andere fetish daargelaten...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:43 schreef APK het volgende:
Tja, elke deurkruk die je aanraakt kan al eerder aangeraakt zijn door een vrouw met zo'n yoghurt-infectie die haar handen niet gewassen heeft.
Neuh, maar even later ga je zelf naar het toilet en zit je weer aan je eigen doos of Mini-Me en ben je ook besmet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:47 schreef mcintosh het volgende:
Deurkrukken vind ik anders, daar zet je je lippen niet direct omheen.. normaal gepsroken, een of andere fetish daargelaten...
Maar toch blijf ik zo'n Tokkie uit mijn fles zien drinkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sta jij er wel eens bij stil hoe veel afwas het scheelt als je uit de fles drinkt.
Goed voor je weerstand.quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik zo'n Tokkie uit mijn fles zien drinken
Ik neem aan dat je plastic frisdrankflessen bij de supermarkt haalt en dus weer inruilt voor statiegeld..quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:41 schreef mcintosh het volgende:
Dat die cola fles die je aan je mond zet dezelfde kan zijn die een of andere afschuwelijk vieze kerel ook aan zijn mond heeft gezet...
Oke ze worden schoongemaakt (hoop ik) maar toch.... bah, ik drink mijn cola alleen nog maar uit een glas....
Hetzelfde geld trouwens voor een sinas fles hoor, of cassis
Ik drink geen cola meer................zit zoveel troep inquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:41 schreef mcintosh het volgende:
Dat die cola fles die je aan je mond zet dezelfde kan zijn die een of andere afschuwelijk vieze kerel ook aan zijn mond heeft gezet...
Oke ze worden schoongemaakt (hoop ik) maar toch.... bah, ik drink mijn cola alleen nog maar uit een glas....
Hetzelfde geld trouwens voor een sinas fles hoor, of cassis
ik ook niet, me hele fucking glazuurlaag van me tanden is naar de tering door colaquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:28 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Ik drink geen cola meer................zit zoveel troep in![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:17 schreef caponi het volgende:
[..]
ik ook niet, me hele fucking glazuurlaag van me tanden is naar de tering door cola![]()
(niet dat me tanden verrot zijn, maar ze zijn wel een stuk zwakker en aan de randjes van me tanden zijn ze transparant-achtig)
Vast alleen vrouwelijke tieners!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:43 schreef mcintosh het volgende:
Of bedenk je eens wat jonge tieners met zo'n fles allemaal doenDie net hun lichaam ontdekken
Alsof alle tiener mesies lekker zijn....quote:Op woensdag 12 mei 2004 07:35 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Vast alleen vrouwelijke tieners!![]()
![]()
Shit!quote:Op woensdag 12 mei 2004 07:36 schreef hardcore-freak het volgende:
[..]
Alsof alle tiener mesies lekker zijn....![]()
bullshit.quote:Op woensdag 12 mei 2004 07:55 schreef Smasr het volgende:
Cola rulez trouwens het houd rechtgeaarde gamers en coders wakker. Beste uitvinding die ooit is gedaan.
Theekopjes in de V&D wordt je ook niet vrolijk van... denk je lekker thee te halen, zit je op je plaats, wil je net een slok nemen... LIPPENSTIFTquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En inderdaad, bierglazen in een café word je ook niet erg gelukkig van inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |