abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19062904
Dat die cola fles die je aan je mond zet dezelfde kan zijn die een of andere afschuwelijk vieze kerel ook aan zijn mond heeft gezet...

Oke ze worden schoongemaakt (hoop ik) maar toch.... bah, ik drink mijn cola alleen nog maar uit een glas....

Hetzelfde geld trouwens voor een sinas fles hoor, of cassis
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_19062914
Ik sta daar niet bij stil
Ik drink btw altijd uit glas
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19062923
Of bedenk je eens wat jonge tieners met zo'n fles allemaal doen Die net hun lichaam ontdekken
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:43:36 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_19062934
Tja, elke deurkruk die je aanraakt kan al eerder aangeraakt zijn door een vrouw met zo'n yoghurt-infectie die haar handen niet gewassen heeft.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_19062966
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:43 schreef APK het volgende:
Tja, elke deurkruk die je aanraakt kan al eerder aangeraakt zijn door een vrouw met zo'n yoghurt-infectie die haar handen niet gewassen heeft.
Deurkrukken vind ik anders, daar zet je je lippen niet direct omheen.. normaal gepsroken, een of andere fetish daargelaten...
pi_19062970
Denk eens aan al het water dat je drinkt dat al miljoenen jaren over de aarde zwerft en misschien al honderden keren uitgepist is en weer gezuiverd.
pi_19062974
Hm ja, toch maar eens vaker in een glas doen dan.
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:49:32 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_19062992
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:47 schreef mcintosh het volgende:

Deurkrukken vind ik anders, daar zet je je lippen niet direct omheen.. normaal gepsroken, een of andere fetish daargelaten...
Neuh, maar even later ga je zelf naar het toilet en zit je weer aan je eigen doos of Mini-Me en ben je ook besmet.

Glazen in cafe's zijn ook leuk, worden erg goed gewassen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:51:34 #9
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_19063012
Sta jij er wel eens bij stil hoe veel afwas het scheelt als je uit de fles drinkt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_19063059
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sta jij er wel eens bij stil hoe veel afwas het scheelt als je uit de fles drinkt.
Maar toch blijf ik zo'n Tokkie uit mijn fles zien drinken
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:58:55 #11
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_19063098
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:55 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Maar toch blijf ik zo'n Tokkie uit mijn fles zien drinken
Goed voor je weerstand.

En inderdaad, bierglazen in een café word je ook niet erg gelukkig van inderdaad. Niet dat ik regelmatig in een café zit waar Tokkies komen, maar goed.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_19063128
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:41 schreef mcintosh het volgende:
Dat die cola fles die je aan je mond zet dezelfde kan zijn die een of andere afschuwelijk vieze kerel ook aan zijn mond heeft gezet...

Oke ze worden schoongemaakt (hoop ik) maar toch.... bah, ik drink mijn cola alleen nog maar uit een glas....

Ik neem aan dat je plastic frisdrankflessen bij de supermarkt haalt en dus weer inruilt voor statiegeld..
Sta JIJ er dan wel eens bij stil dat er mensen misschien de fles als asbak gebruikten en hier dus peuken in hebben gelegen of dat iemand zo gauw de wc niet kon vinden en dus zijn behoefte maar in de fles deed.

Als ik jou was zou ik nooit meer drank uit statiegeldflessen nuttigen.
  woensdag 12 mei 2004 @ 02:04:35 #13
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_19063153
en de lucht die je nu inademt is nog een boer geweest van mij
pi_19063297
Proost..... ik zet de fles nog eens
aan m'n mond en neem nog
een slok cola...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_19063321
Uit de fles drinken is ook best wel bad manners vind ik hoor !
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 12 mei 2004 @ 02:28:46 #16
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19063367
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:41 schreef mcintosh het volgende:

Ik drink geen cola meer................zit zoveel troep in
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  woensdag 12 mei 2004 @ 03:17:03 #17
61926 caponi
Alphonse Capone
pi_19063662
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 02:28 schreef Gianluca het volgende:

[..]

Ik drink geen cola meer................zit zoveel troep in
ik ook niet, me hele fucking glazuurlaag van me tanden is naar de tering door cola

(niet dat me tanden verrot zijn, maar ze zijn wel een stuk zwakker en aan de randjes van me tanden zijn ze transparant-achtig)
pi_19064363
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 03:17 schreef caponi het volgende:

[..]

ik ook niet, me hele fucking glazuurlaag van me tanden is naar de tering door cola

(niet dat me tanden verrot zijn, maar ze zijn wel een stuk zwakker en aan de randjes van me tanden zijn ze transparant-achtig)
pi_19064542
same here... allemaal de schuld van cola!
"Never eat yellow snow"
pi_19064557
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:43 schreef mcintosh het volgende:
Of bedenk je eens wat jonge tieners met zo'n fles allemaal doen Die net hun lichaam ontdekken
Vast alleen vrouwelijke tieners!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_19064561
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 07:35 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Vast alleen vrouwelijke tieners!
Alsof alle tiener mesies lekker zijn....
"Never eat yellow snow"
pi_19064572
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 07:36 schreef hardcore-freak het volgende:

[..]

Alsof alle tiener mesies lekker zijn....
Shit!
Oke, alleen nog maar uit een glas.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_19064637
Bullshit, die flessen worden goed gereinigd. En wat denk je van drinkwater. Wel eens een gootsteen gezien? Of waar sommige mensen de gootsteen voor gebruiken?

Cola rulez trouwens het houd rechtgeaarde gamers en coders wakker. Beste uitvinding die ooit is gedaan.

Nee dan idd dan drinken uit glazen in een discotheek, dat is pas smerig. Je ziet het meteen, je krijgt een biertje en 10 seconden later is het schuim weg dan weet je alweer genoeg.
pi_19064746
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 07:55 schreef Smasr het volgende:
Cola rulez trouwens het houd rechtgeaarde gamers en coders wakker. Beste uitvinding die ooit is gedaan.
bullshit.
pi_19064900
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
En inderdaad, bierglazen in een café word je ook niet erg gelukkig van inderdaad.
Theekopjes in de V&D wordt je ook niet vrolijk van... denk je lekker thee te halen, zit je op je plaats, wil je net een slok nemen... LIPPENSTIFT bah.... echt ranzig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')