De Pavlovreactie....quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:10 schreef Finchy het volgende:
Als ze niet recentelijk gewassen heeft soms een vissmaak.
Daar dat boeit niet want als je supergeil bent en even lekker doorlikt komen andere sappen tevoorschijn en is het helemaal lekker.
yuk..quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:10 schreef Finchy het volgende:
Daar dat boeit niet want als je supergeil bent en even lekker doorlikt komen andere sappen tevoorschijn en is het helemaal lekker.
klinkt alsof je over de nieuww smaken van boursain praat.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:49 schreef majic het volgende:
Hmz interessant. Dit vroeg ik me ook wel es af....vooral t verschil tussen twee exjes was enorm - beetje zoutig, niet al te lekker maar "tolerabel" (ondanks veel schoonhouden..)....en daarna bij een wat jonger grietje smaakte het erg fijntjes...licht zurig, met een zoet geurtje. _o_ super! Maar eh even ontopic dus, snappen doe ik het niet. Wat ik wel weet is dat het eten iets of wat effect heeft - veel knoflook doet t smaakje geen goed, en veel chokolade weer wel. Veel verder dan dat ben ik niet gekomen ;-)
boursain met chocolaquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:54 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
klinkt alsof je over de nieuww smaken van boursain praat.
Verwen yoghurtquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik geloof niet dat het per vrouw verschilt, maar per vrouw per keer.
Soms smaak ik gewoon bijna naar yoghurt, en soms weer erg zoet. Zal inderdaad wel met eten te maken hebben.
Sick puppyquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:10 schreef Finchy het volgende:
Ow schat, wat ruik je weer lekker wuft...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:39 schreef wingerd het volgende:
Wuft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |