Hm uitnodiging, wat jij ervan wilt makenquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:47 schreef bolivian het volgende:
Is dat een uitnodiging of wat?
![]()
SG, sinds wanneer ga jij rond 05:00 uur naar bed?quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Met!
Oh ja, en ik zou naar bed gaan, tis inmiddels al 5 uur
Ah zo..ja ik ben eigenlijk wel een fan van tekst-smileys...zonder plaatjes dus. Maarja de plaatjes zijn wel een beetje "in" en ik vind ze stiekem ook wel schattig. Grmbl. Tegen mn principes, maargoedquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh ok
Baukel is iemand die de smileys zo hanteert :-) zoals jij even dus deed
Maaruh een bedrijf dat 'Majic' heet dus.. aha.
Duurt nog wel een uurtje of 16.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:50 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Slaap lekker Megumi![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:53 schreef CurlZ het volgende:
![]()
Slechts één 's' teveel,quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]I know, I know..
I'm a dissaster (of hoe schrijf je ook al weer zoiets)
Ja, vroeg hé eigenlijk!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:53 schreef bolivian het volgende:
SG, sinds wanneer ga jij rond 05:00 uur naar bed?.
U mist een hoofdletter, ga U schamen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:57 schreef majic het volgende:
Onze geboren londenaar, ik merk het al
Ik moet zeggen dat mijn ogen ook behoorlijk vierkantig aan het worden zijn...quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]I know, I know..
I'm a dissaster (of hoe schrijf je ook al weer zoiets)
Das mijn reguliere hoodfletterloze schrijfstijl. Ik probeer eigenlijk alleen een zin te beginnen met een hoofdletter, verder stelselmatig zo weinig mogelijk doen tenzij ik de nadruk Wil Leggen Op Iets.quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
U mist een hoofdletter, ga U schamen!
Ha!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, vroeg hé eigenlijk!
Nee maar even serieus, tis laaaaat enzo..
Ik ga mijn bedje in..kan ik nog 2,5 uurtjes slapenvoordat ik mannen op bezoek krijg
![]()
Trust allemaal!![]()
![]()
![]()
Nu ja, zelfs Curlz gaat ons verlaten!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:59 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn ogen ook behoorlijk vierkantig aan het worden zijn...[afbeelding]
Ik vrees dat ik ook zo ga aftaaien.
ouwe taaie jippie jippy jey???
Nee, nu je het zegtquote:Op woensdag 12 mei 2004 04:55 schreef CurlZ het volgende:
Sweetgirly!
En we heben nog niet eens onze nieuwe 'lesplannen' doogesproken [afbeelding]
Volgende keer maar weer dan...
Goodnight!quote:Op woensdag 12 mei 2004 04:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
.....Ik ga mijn bedje in..kan ik nog 2,5 uurtjes slapen voordat ik mannen op bezoek krijg
Trust allemaal!![]()
![]()
![]()
Ja, naar mijn bed ben ik overgelopen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:00 schreef bolivian het volgende:
Ha!
Sinds wanneer kunnen we jou niet meer wakker maken voor een potje nachtbaggeren?
Sjonge, dit klinkt bijzonder serieus! Je bent toch niet overgelopen, is het wel?
[afbeelding]
JIJ B! jij bent nog de enige reden om nog te blijven voor jezelf...quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nu ja, zelfs Curlz gaat ons verlaten!
Heeft het dan überhaupt nog zin om aanwezig te zijn?
Geen mij één goede reden!
Welterusten, Biebie!quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, naar mijn bed ben ik overgelopen!![]()
Trust Bolivian
quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:05 schreef majic het volgende:
Doeiii ik duik er ook maar in voor het weer te laat wordt en ik een nachtje moet doortrekken...dat sucks. Zeker op mijn leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |