quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:34 schreef sweetgirly het volgende:
Curlz, PS![]()
was even weg Mayhemen subforum
![]()
Welk topic?¿quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:37 schreef sweetgirly het volgende:
Majic jeeee die reactie van jou in r&p,en
![]()
![]()
(vooral waarom het vrouwelijk geslachtsorgaan zo in elkaar zit en dat de man concurreert ofzo tjonge)
Hm ja dat maak ik dus zeg maar dagelijks mee....dan zie je ergens een fantastische mooie blonde godin staan...dan denk je, he, even beetje kletsen (Zonder bijbedoelingen notabene)....quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:31 schreef Mayhem het volgende:
[..]
weheh ja mijn ouwe komt uit Almelo
Ik ga nog wel eens stappen in Hengelo btw.. in New York
Dan zie je zo'n bloedmooie vrouw staan aan de bar spreek je haar aan en dan zegt ze zoiets als :"Hallooooooooooooooo, 'k bin Greeeetaaa uut Almelooooooooo"
Dat geeft net zo'n effect als onder een koude douche springen zeg maar...
Uhmm NEENquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef majic het volgende:
Verhaal over friet
PATAT is het dus.
Tjonge weer zo'n verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:18 schreef majic het volgende:
De wetenschappelijke verklaring van het echte patatverhaal..
Daar noem je ook iets majic, Haarlem is een van de leukste steden in NL!quote:....... een arme Haarlemmer
Meisje, ik heb nog veel meer verhalen....onuitputtelijke bron van kennis op alle vlakkenquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Tjonge weer zo'n verhaal![]()
Geweldig, and patat it is!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:41 schreef majic het volgende:
[..]
Nog erger, ik stond voor een foto opdrachtje bij een motocrosswedstrijd....staat daar een enorme surinaamse nege fotograafr...met zo'n joekel van een neus....kort haar... en ik moest wat vragen aan em. Wat denk je dat er uit komt....Almeloos!! haha! Niks "hee swatje ik ga je segge jonge!" ofzo..nee gewoon boers! ge-wel-dig. Weet niet wat je mee maakt, gegarandeerd...
Ai das k*t idd!quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:40 schreef PrintScreen het volgende:SG
Ik lag er gewoon uit denk
K*ti-net ook
Hm dat is een erg complex, langdradig, slecht uit te leggen en vooral deprimerend verhaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:44 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Daar noem je ook iets majic, Haarlem is een van de leukste steden in NL!
Wrom ben je weg daar, ontwikkelingswerk?¿
Ben ik lief of gewoon naïef?quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:40 schreef CurlZ het volgende:
Welk topic?¿
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:40 schreef Mayhem het volgende:
[..]
SG
Kom eens naar dat forum in mijn sig enzo
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
lol beiden!
Nou nou en dan ook nog gezegend met zo'n naamquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:44 schreef majic het volgende:
Meisje, ik heb nog veel meer verhalen....onuitputtelijke bron van kennis op alle vlakken![]()
Hij was wel te goed eigenlijk gewoon toen ik het zag!quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:48 schreef majic het volgende:
Das wel erg triest sweetgirly, jezelf quoten![]()
Tja vrouwen.......vreselijk zijn zequote:Op woensdag 12 mei 2004 03:46 schreef majic het volgende:
[..]
Hm dat is een erg complex, langdradig, slecht uit te leggen en vooral deprimerend verhaalUiteraard zijn er vrouwen bij betrokken als het deprimerend is, en daarna kan je het wel raden hehe...
Oh ja, ben niet zo snelquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:49 schreef Mayhem het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh ja, ben niet zo snel..onder je sig dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |