Patat heeft gewonnen..hierbij draag ik de lint over aan 'patat' ..gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:22 schreef r2dGeert het volgende:
jeeeh!![]()
whooo, en het noorden overheerst wederom! yayquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:25 schreef Finchy het volgende:
Patat in je gat.
Friet op je tiet.
Jaja...joeheequote:Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef r2dGeert het volgende:
whooo, en het noorden overheerst wederom! yay![]()
hey, ik vind het niet echt opwindend als je dat zegtquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jaja...joehee(die smiley..tjeee
, 1e x dat ik hem gebruik)..
Ik doe ook even mee ...patat
![]()
te laatquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:33 schreef Nouk het volgende:
Patat.
Ander woord in je gedachten misschien??quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:32 schreef r2dGeert het volgende:
hey, ik vind het niet echt opwindend als je dat zegt
![]()
![]()
Geweldigquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:39 schreef m-niki het volgende:
hehe cool topic!
ben opgegroeid in overijssel en daar bestelden we dus patat elke zaterdag in de patatzaak "Frits Patat" oh zo! En toen verhuisde ik naar Nijmegen en daar bestelde ik braaf patat en die meneer van de snackbar (Turk overigens) bleef mij waterig aankijken, totdat ik eindelijk op het woord 'friet' gekomen was!
Nog steeds moet ik afkicken, vind patatje oorlog trouwens beter klinken dan frietje oorlog..mijns inziens is het een topografische kwestie, net als carnaval (laten we het daar maar niet over hebben he)
't Is eigenlijk fritkot:quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier heet het geen frietkraam maar patatzaak
Nee, friet klinkt lekker wou je zeggen..zelfs die oma-reclame associeert er tiet mee!quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:37 schreef wizarddragon het volgende:
Friet voor de mensen beneden de rivieren. Patat voor mensen boven de rivieren. Ik vind patat eigenlijk niet zo klinken. Zo van "Doe mij maar een paa-tat" klinkt eerder van "Geef mij een klap".
Mayhemquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:52 schreef Mayhem het volgende:
SG
Ik ga ook voor de patatquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:54 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mayhem
jij gaat ook voor de patat hé![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |