Want.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
10863, ik heb een probleem,.
You, lucky bastard!¡quote:Op woensdag 12 mei 2004 05:57 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je pest me,.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:07 schreef bolivian het volgende:
Curlz, zeg tegen die 'makker' van z4e dat je een betere vent bent tegengekomen!
Je weet het wellicht zelf nog niet, maar wij zijn echt 'gemaakt' voor elkander!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:07 schreef bolivian het volgende:
Curlz, zeg tegen die 'makker' van z4e dat je een betere vent bent tegengekomen!
Je weet het wellicht zelf nog niet, maar wij zijn echt 'gemaakt' voor elkander!
Hij en ik komen er wel uit samen,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:09 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wie is je 'buddy'?
En als ik mijn mega-gevoelig email afheb, ben ik weer in staat om normaal te discussiëren,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
You're in denial,.
waar was dat genoegen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:11 schreef CurlZ het volgende:
En dan nu..........
BED!¡
![]()
![]()
![]()
ps:![]()
enne oja, het was me een waar genoegen[afbeelding]
Dat moet idd lukken, ben bezig om een ontzettend lieve dame dwars te zitten omdat ze naar de US of A gaat... Ik voel mezelf een expert maar uiteindelijk ben ik gewoon jalours,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:11 schreef CurlZ het volgende:
En dan nu..........
BED!¡
![]()
![]()
![]()
ps:![]()
enne oja, het was me een waar genoegen[afbeelding]
Het genoegen berust in het feit dat ik nog wakker ben,quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:14 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
waar was dat genoegen?
Ik neem nu Benny Benassi's 'Live Is Gonna Save Us' wel heel erg serieus, {.quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het genoegen berust in het feit dat ik nog wakker ben,.
Ai dat is een gevaarlijke bezigheid B jalouziequote:Op woensdag 12 mei 2004 06:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat moet idd lukken, ben bezig om een ontzettend lieve dame dwars te zitten omdat ze naar de US of A gaat... Ik voel mezelf een expert maar uiteindelijk ben ik gewoon jalours,.
Curlz, U bent een expert op dit gebied?quote:Op woensdag 12 mei 2004 06:24 schreef CurlZ het volgende:
[..]
Ai dat is een gevaarlijke bezigheid B jalouzie![]()
Ook wel energieverspilling genoemd![]()
Later komen wij hier op terug, ik ben kaput!¡
Niet zo raar wanneer je 22 uur op bent, waar ben ik in GodsHereJezusnaam toch allemaal mee bezig...[afbeelding]
Nee, is gewoon makkelijk om voor een ander te pratenquote:Op woensdag 12 mei 2004 06:26 schreef bolivian het volgende:
[..]
Curlz, U bent een expert op dit gebied?
dit was dan ook een volledig spontane actie 22 uur ik ben ook geen 16 meer!¡quote:En nee, 22 uur ga ik niet redden, het houdt bij mij op bij de 16 uur,.
quote:Ik vind het wel lief dat je er nog bent,!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |