je icoon?quote:
Dat valt nu dus nog te bezien. Het is nog niemand gelukt voor zover ik hier lees om van free naar ready om te zetten wegens verandering in tarieven. Anyway, ik houd dit draadje in de gatequote:Op donderdag 13 mei 2004 17:08 schreef Marvin het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn heNee, omzetten naar Ready is een beëindiging van je contract en kan dus alleen als je contract (bijna) afgelopen is, houd rekening met 2 maanden opzegtermijn (oeps, weer "geheime, interne info".. NOT!). Alleen nu door de tariefswijziging kan het tussentijds.
leuk bedacht maar dat feest gaat niet door. het contract is vast al veranderdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:07 schreef ngbom het volgende:
Ook zou ik graag van TS of iemand anders willen weten of het mogelijk is om nog onder oude AV een abbo af te sluiten. Om vervolgensmega-verontwaardigd
kennis te nemen van de nieuwe AV en op grond van de wijziging je abbo weer op te zeggen.
Als dit kan ga ik dit toch wel een keertje of 10 doen met een dikke cashback....
Nu ik er iets langer over nadenk: ik zie geen reden waarom het niet kan, tenzij Orange nu al klanten andere contracten laat tekenen...
* Jornjur krijgt eurotekens in zijn ogen![]()
![]()
lezenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:45 schreef MC het volgende:
en is er al meer duidlijkheid over het aanschaffen van een nieuw abonement en dan vervolgens op kunnen zeggen wanneer de nieuwe tarieven er zijn?
anders sluit ik een nieuw abonement af
Yup, in de brief duidelijk vermelden dat je wilt opzeggen n.a.v. de tariefwijziging enquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:57 schreef Wytze het volgende:
Vorig jaar Mei mijn Orange Abbo afgesloten (Ergens rondd e 15e geloof ik)
In Februari wilde ik andere telefoon was mijn SPV zat en tekende bij voor een jaar zodat ik een nieuwe kon nemen. Kan ik nu mijn abbo alsnog opzeggen ? met die brief?
* Adelante snapt er even helemaal niets meer van
yupquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:57 schreef Wytze het volgende:
Vorig jaar Mei mijn Orange Abbo afgesloten (Ergens rondd e 15e geloof ik)
In Februari wilde ik andere telefoon was mijn SPV zat en tekende bij voor een jaar zodat ik een nieuwe kon nemen. Kan ik nu mijn abbo alsnog opzeggen ? met die brief?
* Jornjur snapt er even helemaal niets meer van
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:01 schreef rawdemin het volgende:
Voor wie er geintresseerd is.
Ik ben zojuist bij de belcompany geweest en daar het "probleem" even voorgelegt.
De vriendelijke meneer achter de balie wist totaal niet waar ik het overhad, en belde naar
de dealerlijn van Orange. Daar werd verteld dat een klant gewoon kan opzeggen. Mits er aan de volgende dingen word voldaan.
Voor 7 juni moeten ze een aangetekende brief ontvangen met daarin
Naam check
Adres check
Telnummer check
Klant nummer check
Rede van opzegging check
Dat je per direct wil opzeggen check
Wanneer je dit hebt gedaan zal per 7 juni je abbo niet meer werken.
En mag je je toestel gewoon houden verder geen extra kosten dus ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:01 schreef rawdemin het volgende:
Voor wie er geintresseerd is.
Ik ben zojuist bij de belcompany geweest en daar het "probleem" even voorgelegt.
De vriendelijke meneer achter de balie wist totaal niet waar ik het overhad, en belde naar
de dealerlijn van Orange. Daar werd verteld dat een klant gewoon kan opzeggen. Mits er aan de volgende dingen word voldaan.
Voor 7 juni moeten ze een aangetekende brief ontvangen met daarin
Naam
Adres
Telnummer
Klant nummer
Rede van opzegging
Dat je per direct wil opzeggen
Wanneer je dit hebt gedaan zal per 7 juni je abbo niet meer werken.
Normaal gesproken worden onaangetekende brieven ook gewoon verwerkt, aangezien het nu zal regenen met opzeggingenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:41 schreef vjg het volgende:
Ik heb net de brief op de post gedaan, maar niet aangetekend. Had niet genoeg geld bij me.
Ik neem aan dat ik ook gewoon volgende week Orange kan bellen om te vragen of ze hem hebben ontvangenof moet ik de brief persee aangetekend versturen omdat ze hem anders niet accepteren of zo?
Werk je bij Aspen Marvin?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:57 schreef Marvin het volgende:
[..]
Die loopt gewoon door, met of zonder abonnement, voor de periode dat je de verzekering bent aangegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |