heb JIJ de vodafone tarieven wel eens vergeleken met Orange dan?quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:22 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
vraagje, waarom gaan jullie vanwege de acties over naar vodaphone, hebben jullie wel es gekeken naar de telefoontarieven?? das toch belangrijker dan de acties lijkt mij....
Je abonnement "upgraden" kan op ieder moment, dit houdt niet in dat je je abonnement verlengt..quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:01 schreef n9979 het volgende:
FF een vraagje marvin ik heb gisteren mn abo verhoogt van 30 naar 40 (telefonisch) later kwam ik erachter dat de tarieven zijn gewijzigd kan ik nu dan nog steeds mn abo opzeggen? Wat is het faxcnummer van Orange BTW?
groetjes,
Nico
hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:22 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
vraagje, waarom gaan jullie vanwege de acties over naar vodaphone, hebben jullie wel es gekeken naar de telefoontarieven?? das toch belangrijker dan de acties lijkt mij....
Dat lijkt me niks. Die belminuten zijn alleen maar naar mensen die ook Telfort hebben toch?quote:ik ga voor telfort samenbellen. 500 belminuten 50 smsjes voor 6.95
nietsquote:Even een ander vraagje, wat gaat iedereen nu doen die zijn abbo heeft opgezegt
met een klantenbestand van meer dan 1 miljoen klanten wegen die paar opzeggingenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:19 schreef -moi- het volgende:
volgens mij kan orange beter geen tarieven meer wijzigen als ik het zo lees hier...
dat is naar vaste nummers en naar telfort nummers. vrienden onderling hebben we afgesproken om allemaal telfort te nemen. dan bellen we zometeen voor 0.01 cent per minuut naar elkaar en 0.01 naar elk vast nummer in nederland btw smssen kost 10cent (uit de bundel)en later 15centquote:Op woensdag 19 mei 2004 18:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks. Die belminuten zijn alleen maar naar mensen die ook Telfort hebben toch?
Deze actie lijkt me dus beter, dat is die ik bedoelde. Voor ¤3,40 per maand 300 belminuten hebben, en voor de smsjes zou ik er een losse sms bundel bijnemen
hoe heb je dat gedaan? je nummer naar een prepay simkaart overgezet ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:56 schreef Da-Ali-G het volgende:
zo, mijn abo is opgezegden mn nummer is omgezet naar een KPN nummer
(of ja de 27ste
)
traliladila
1) Opzeggen bij Orange.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan? je nummer naar een prepay simkaart overgezet ofzo?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:42 schreef Right_On het volgende:
Mijn vragen:
*het is nu 21 mei kan ik nu nog opzeggen?
Ja, als het maar vóór 7 juni is
*Kan ik mijn abbo eerst omzetten naar prepaid om vervolgens weer naar orange 30 over te stappen, en neem ik dan mijn beltegoed mee?
dat weet nog niemand, bij Orange zijn ze ook niet stom, het beltegoed neem je alleen mee naar je prepaid kaartje
*Ik wil graag mijn nummer behouden, hoe kan ik dat het beste doen?
Orange ready aanvragen (prepaid), nieuw abonnement bestellen mét nummerbehoud en invullen dat het nummer op 7 juni vrijkomt![]()
Alvast bedankt!
Weet je dat zeker?? Toen ik de klantenservice belde zeiden ze namelijk dat dit wel kon en dat heb ik dus ook vermeld in mijn opzegbrief.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:30 schreef TFD het volgende:
(...) Omzetten naar prepaid doen ze niet. (...)
Ja zowel ik en die vriend hebben gebeld (meerdere keren) ze zeiden dat je nu al gratis op kon zeggen dat was al een soort van soepel beleid van hun kant, ze konden natuurlijk niet aan de gang blijven. Dus geen prepaid.quote:Weet je dat zeker?? Toen ik de klantenservice belde zeiden ze namelijk dat dit wel kon en dat heb ik dus ook vermeld in mijn opzegbrief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |