Goed hoor, dank jequote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:27 schreef Jornjur het volgende:
wat bedoel je marvin??? en hoe gaat het nu met je?
zooooo, dit is het 2e jaar op rij dat ze de award winnenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:33 schreef Marvin het volgende:
Goed hoor, dank je
Ik bedoelde dat de Klantenservice van Orange een week of 2 geleden weer in de prijzen is gevallen. Hier staat er ééntje: http://www.orange.nl/overorange/index.php
Jupquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:38 schreef TFD het volgende:
als ik nu van orange bevestigd heb gekregen dat ik per 7 juni wordt afgesloten kan ik dan nu al een nieuw abbo nemen en formulier nr behoud opsturen? Gaat dat nr behoud dan per 7 juni in? of hoe is dat geregeld?
Kijk even op de vorige pagina voor mijn reactie..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:01 schreef Wytze het volgende:
verhaal
Je geeft het zelf al aan..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:51 schreef Jornjur het volgende:
en kan orange geld vragen omdat je een telefoon hebt gekregen in eht begin en die nog niet afbetaald zou zijn ofzo?
Die is dus van jou!quote:een telefoon hebt gekregen..
Naar mijn idee wel. Volgens mij staat het verhogen van je bundel niet gelijk aan instemmen met de vernieuwde tarieven buiteland.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:01 schreef n9979 het volgende:
FF een vraagje marvin ik heb gisteren mn abo verhoogt van 30 naar 40 (telefonisch) later kwam ik erachter dat de tarieven zijn gewijzigd kan ik nu dan nog steeds mn abo opzeggen? Wat is het faxcnummer van Orange BTW?
groetjes,
Nico
Sorry, heb hem over het hoofdje gezienquote:Op maandag 17 mei 2004 17:07 schreef Marvin het volgende:
[..]
Oeh dat is een lastige.. je bent akkoord gegaan met de verlenging in Februari, toen wist je nog niet van de tariefswijziging. De daadwerkelijke verlenging is echter pas op 15 mei.. toen was de tariefswijziging al bekend.. Een leuke.. stuur die brief gewoon and let us know!
[...*] = 7 juni 2004, staat er niet, maar ik denk dat het er moet staanquote:Op 17 mei schreef Orange Klantenservice het volgende:
Beste meneer RubberenRobbie,
U hebt ons via uw brief laten weten dat u uw abonnement wilt opzeggen. Dat vinden we jammer, maar we respecteren uw beslissing. En zoals u van ons gewend bent, zorgen we ervoor dat alles soepel en zorgvuldig wordt afgehandeld.
Uw abonnement eindigt op [...*] nadat Orange een nummerporterings verzoek ontvangt. Tot die tijd kunt u uw telefoon gewoon blijven gebruiken zoals u gewend bent. Nadat uw abonnement is stopgezet, krijgt u van ons nog één laatste rekening. Bent u gewend via automatische incasso te betalen, dan zetten we dat na de laatste rekening direct stop.
Hebt u vragen? [blabla, bel Klantenservice]
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland N.V.
geen idee dat zullen we vanzelf wel uitvindenquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:33 schreef gekke_sandra het volgende:
Als je het trouwens opzegt, kan je dan daarna vervolgens weer een abonnement nemen zonder gezeik van hun kant?
The future is bright, the future is green in mijn gevalquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:15 schreef Wytze het volgende:
Even een ander vraagje, wat gaat iedereen nu doen die zijn abbo heeft opgezegt
Ik ga waarschijnlijk een Hi Profile Abbo halen (Sim Only)
Ik ga ook voor een Hi, Hi 40 waarschijnlijk. Alleen hebben ze die niet in Sim Only varriantquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:47 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
The future is bright, the future is green in mijn geval
Ik ben gister al naar de Primafoon geweest om een Samsung E700 op te halen, nadat ik van de KS Orange al te horen had gekregen dat ik weg mag...
Met een Hi 30. Blijf ik lekker op hetzelfde maandbedrag zitten, alleen nu kan ik wel thuis bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |