Juustem! Zie in de openingspost wat er in de brief vermeld moet worden.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
onzin!
ik heb geen legitimatie meegezonden en gewoon een bevestiging
terug ontvangen, dat ik per 7 juni weg mag met nummerbehoud
ik snap niet geheel je dealtje met orangequote:Op maandag 17 mei 2004 16:33 schreef WooZ het volgende:
mocht dit dealtje met orange doorgaan, dan heb ik 4x 20,- betaald, krijg ik een ready prepaid kaart met 60,- beltegoed over én ik heb een cashback van 240,- gekregen
$$$
Op www.2call.nl zie ik geen gratis Free ¤20 staan met cashback.. Dat zou ook wel een mega actie zijn.. Gratis abonnement EN Cash Back. kan je er alleen maar op verdienen, dan zou iedereen er 10 aansluiten..quote:Op maandag 17 mei 2004 16:33 schreef WooZ het volgende:
zo... ik heb net 3 aangetekende brieven verstuurd
1 -> kpn (gsmstunter.nl siemens m55 actie)
2 -> vodafone (bestelmaar.nl vf 120 á 5,-/maand tevens waar ik mee bel)
3 -> orange (2call.nl gratis free ¤20,- met cashback)
mocht dit dealtje met orange doorgaan, dan heb ik 4x 20,- betaald, krijg ik een ready prepaid kaart met 60,- beltegoed over én ik heb een cashback van 240,- gekregen
$$$
ik betaal 20,- per maand aan orange (dus in principe 12x), heb een cashback gekregen van 240,-quote:Op maandag 17 mei 2004 17:10 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
ik snap niet geheel je dealtje met orange![]()
Dan zie ik vanzelf wel de reactie van Orange verschijnen... Kan ik ook weer gaan kijken naar een nieuw abo!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 17:09 schreef Marvin het volgende:
[..]
Juustem! Zie in de openingspost wat er in de brief vermeld moet worden.
Moet hem vanavond maar eens uitprinten anders komt er niks vanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:57 schreef Jornjur het volgende:
5,zoveel
Ik had op 12 mei mijn brief aangetekend verstuurd (dat was woensdag)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:51 schreef jantenhove het volgende:
Ik zag net op internet dat mijn brief was ontvangen (aangetekend). Hoe lang duurt het voor ze hierop reageren?
quote:maar 1 ding is wel duidelijk: de vriendelijke klantenservice van Orange ga ik wel missen.
KPN welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:57 schreef Jornjur het volgende:
klantenservice van orange is wel goed! wacht maar denk dat het nergens beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |