Heb ik weer,ontmoet een vrouw in Breda met uitgaan en eerst wat drinken en dansen enzo en later gewoon afscheid genomen,nog niks bijzonders zover.
Maarja we hebben ook telefoon nummers uitgewisseld en paar dagen later belde ze op om samen ergens wat te gaan drinken,nou van het 1 kwam het ander en toen zij ze dat ze getrouwd was.
Ik dacht nou leuk is dat,maar ze zegt dat die niks te weten komt enzo en dat ze gewoon aandacht wil van iemand omdat het huwelijk niet al teveel meer voorstelt.
We zijn nu aantal keren samen geweest en zij pas ook bij mij thuis geweest,ik zelf nu weer vrijgezel.
Maar nu komt het waar ik al beetje bang voor was,ik denk dat ze meer wil dan alleen ff een leuke tijd met mij,ze begint nu hele dag te sms,en en steeds vragen wat ik doe of ga doen in het weekend enzo,ze moet zowat alles weten,en daar hou ik niet van.
Ik ben niet echt verliefd op der ofzo,gaat mij gewoon om de sex en meer niet.
Zij is echt gek op me en doe alles wat ik wil,maar ik wil geen relatie met haar.
Moet ik het haar zeggen hoe ik erover denk of niet en gewoon ff zo zijn gang laten gaan en kijken wat er gebeurt.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.