Dan had je moeten weten dat afentoe van elkaar gescheiden dienen te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Afentoe denk ik wel ja.
Hulde aan Tom_Tom- die dit verzonnen heeftquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Svurno de Purno!.
Het was heel gezellig! Erg leuk om BVO, Dizer, static, dunnOw en alle andere SHO'ers eens irl te zien. We zijn uiteindelijk naar de Efteling gegaan, net toen jij op vakantie was. We hebben het ook nog over jou gehad, dat je zo'n goede mod wasquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dizer en BVO hebben gelijk!
En vertel nu maar hoe het met de SHO-meet zit.
BS, geloof ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:58 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft Pauzeknop eigenlijk verzonnen?
Ja, maar jij wou niet komen als ik ook kwamquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BS, geloof ik.
En meeten is leuk. Mits ik er ook ben.
Sure. En nee. Jij kan me toch niet aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:07 schreef Svensational het volgende:
Maar ik kan heel goed autorijden hoor! En je bent niet meer bang dat ik je in elkaar sla?
Ha, dat wist ik allangquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jij kan me toch niet aan..
Dat staat erbij hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:20 schreef Svensational het volgende:
Tom, waar slaat jouw handtekening op?
*jaloers*quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat staat erbij hoor..
Dat is een quote uit het nummer Darts Of Pleasure van de leukste band van het moment: Franz Ferdinand. Die staan overigens volgende week maandag op Pinkpop, en dan ga ik ze zien, en daar heb ik zin in!
Er zijn nog zat kaartjes over hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:56 schreef Riverwoman het volgende:
*jaloers*
I know, maar mijn zusje heeft dan het idee opgevat om haar verjaardag dan te willen vierenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er zijn nog zat kaartjes over hoor.. Je kan er zo naartoe.
Ja , gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt ...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een stom zusje..
Ach, maandag komt het ook zowat de hele dag op nederland 3.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:19 schreef Riverwoman het volgende:
Ja , gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt ...
Just my ideaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach, maandag komt het ook zowat de hele dag op nederland 3.. Gewoon TV kijken op je zusjes verjaardag.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |