Ik ga wel naar Pinkpop!quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
Gaan jullie ook allemaal gezellig niet naar Pinkpop?
Heerlijk om te zien hoe iedereen zich in het zweet werkt en 5en haalt en ik niks doe en met 9ens naar huis ga.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stuudje..
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:15 schreef BVO het volgende:
Heerlijk om te zien hoe iedereen zich in het zweet werkt en 5en haalt en ik niks doe en met 9ens naar huis ga..
.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe iedereen zich in het zweet werkt en 5en haalt en ik niks doe en met 9ens naar huis ga..
.
Dat net niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
... Ga je cumloude slagen dan? (of hoe dat dat ook mag schrijven... jaja.. ben alweer een jaartje Latijn-af.
)
Matig hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat net niet.. Ga denk ik drie 7ens, twee of drie 9ens en de rest 8en staan
.
Hij is leuk.. maar niet helemaal scherpquote:Op zondag 30 mei 2004 11:53 schreef BVO het volgende:
Heb hem in het EK-fourm laten restylen...nu is het dus Hind in EK-stemming.
Wat is cum laude? Allemaal 8-en toch? zoja dan ben ik cumlaude geslaagdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
... Ga je cumloude slagen dan? (of hoe dat dat ook mag schrijven... jaja.. ben alweer een jaartje Latijn-af.
)
Doe je netjes.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is cum laude? Allemaal 8-en toch? zoja dan ben ik cumlaude geslaagd![]()
As usealquote:Op zondag 30 mei 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Ik ben aan het 'leren'.
Jij was toch al geslaagd?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:10 schreef BVO het volgende:
Ik ben aan het 'leren'.
Het is ook niet echt leren wat ik doe..ik probeer het heel de dag al..dan lees ik weer ff 2 regeltjes en dan stop ik weer..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
As useal
Ik zou dat nooit kunnen.. zoveel leren...(zelfs niet met examens) ... normaal leer ik altijd uurtje.. en dan kan ik me niet meer concentreren.. dus dan kan ik ook maar beter stoppen.
Joss Stone is ook leukquote:Op zondag 30 mei 2004 21:11 schreef dunn0w het volgende:
Hij is echt leuk.... Purno de Svurno!..
dat heeft al helemaal geen zin.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is ook niet echt leren wat ik doe..ik probeer het heel de dag al..dan lees ik weer ff 2 regeltjes en dan stop ik weer...
Ja vinkook!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Joss Stone is ook leukMorgen dat nummer maar eens downloaden.
Ik weet hetquote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dat heeft al helemaal geen zin.![]()
![]()
Ow nou... succes dan nog he.... met je examens... ookal ben je al geslaagd...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik wil ff een boekje uitlezen, maar heb dus echt 0,0 zin en doe nu dus een hele dag over een paar blzs..
.
Evenescene-wannabe...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:16 schreef BVO het volgende:
Ik luister trouwens net naar dat nummer van Kim Lian...die rooie...Garden of Love...vond 'em nog leuk ook![]()
.
Die vind ik ook niet zo...dat eerste nummer was wel leuk maar daarna vond ik het toch meer zelfmoordmuziek wordenquote:Op zondag 30 mei 2004 21:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Evenescene-wannabe...![]()
Rozengeur & Wodkalime !quote:Op zondag 30 mei 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Maar ik ga zo maar weer stoppen denk ik... ff kijken wat er op tv komt
.
ik haat die naam 'dunn0w' dus zeg maar Evelien/evelien..quote:Op zondag 30 mei 2004 21:22 schreef BVO het volgende:
dunn0w, jij weet vast wel een leuke naam voor deze reeks he?.
Je hebt hem zelf gekozen hequote:Op zondag 30 mei 2004 21:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ik haat die naam 'dunn0w' dus zeg maar Evelien/evelien..![]()
Hoezo naam voor deze reeks? gewoon ShowChat toch?
Ja.. vind ik ook niet zo...ik ben meer een Rnb-slet dan een gothicwijf.... al klinkt het allebei niet echt lekker.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet zo...dat eerste nummer was wel leuk maar daarna vond ik het toch meer zelfmoordmuziek worden.
Ik heb niets gekozen.. dat is het um nou juist.... dunn0w = I don't know...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf gekozen he.
Maareh...ja, maar Svurno wilde wat anders.
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja.. vind ik ook niet zo...ik ben meer een Rnb-slet dan een gothicwijf.... al klinkt het allebei niet echt lekker.
Evelienquote:Op zondag 30 mei 2004 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]We hebben alvast een titel voor #3
.
ShowChat #3: dunn0w, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |