Verdiep je er maar in. Waar moet je anders terecht als Idols straks echt gesloten gaat worden?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef BVO het volgende:. Ben niet zo thuis in de FTR-wereld
.
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Verdiep je er maar in. Waar moet je anders terecht als Idols straks echt gesloten gaat worden?
Had voor mijn wiskunde A examen 9.4. Helaas stond ik ook een gemiddelde van 9.4quote:Op maandag 17 mei 2004 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb wiskunde b1, zit een examen van vorig jaar te oefenen. Echt verschrikkelijk
.
quote:Op maandag 17 mei 2004 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had voor mijn wiskunde A examen 9.4. Helaas stond ik ook een gemiddelde van 9.4
Ik wou zo graag een 10 als eindcijfer!!!
Goniometrie? Met sin en cos? Dat vind ikquote:Op maandag 17 mei 2004 16:24 schreef Dizer het volgende:
Wiskunde A heb ik echt het hele jaar niks voor gedaan. Het is allemaal zoooooooooooooo makkelijk!! Wiskunde B was daartegenover wel moeilijk. Had het hele jaar door een 7 gestaan en heb als laatst een 7.5 gehaald en dus eindcijfer een 7. Ik vond geneometrie niet zo leuk....
Ik stond tegen Gorro.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik stond tegenover FTR-vader Mike..
soapmeetquote:Op maandag 17 mei 2004 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de meet?
Als jij niet steeds op vakantie gaat had je dat gewetenquote:Op maandag 17 mei 2004 16:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe zit het met de meet?
Lapzwans. Zeg het gewoon.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:29 schreef Svensational het volgende:
Als jij niet steeds op vakantie gaat had je dat geweten
nanananana nananananaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lapzwans. Zeg het gewoon.
Het gaat zeker niet door?
Mooi weer of niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Minderquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben volgend jaar de pineut.
De leukste tekenfilmserie ooit: As Told By Ginger.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:49 schreef Dizer het volgende:
Tom_Tom- heeft zijn avatar veranderd.
Uhm...ik ben twee jaar geleden al met vlag en wimpel geslaagd! Wel heb ik volgende week woensdag auto-examen. Dus koop maar vast een hele grote taartquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:21 schreef Dizer het volgende:
Alle mensen die nu Examns hebben, Hoe gaat het daarmee??? (nee ik verveel me niet)
BVO, Sven, dunn0w, Tom_Tom- en iedreen waarvan ik het niet weet...?????
Ik ben gewoon benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |