Ik was ook inspiratieloosquote:Op zondag 30 mei 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik heb niets gekozen.. dat is het um nou juist.... dunn0w = I don't know...
Dus ik wist/weet geen leuke naam.![]()
Nee, dat kijk ik niet meer. Dat werd een beetje tequote:Op zondag 30 mei 2004 21:23 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Rozengeur & Wodkalime !
Svurno jij gaat ook kijke he?![]()
Tis juist leuk nu...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat kijk ik niet meer. Dat werd een beetje te
Ik heb gelukkig brede schouders, schuif de schuld maar op mij afquote:Op zondag 30 mei 2004 21:25 schreef BVO het volgende:
Maareh...ja, maar Svurno wilde wat anders.
Mwah, ik vond hem wel oke, maar echt origineel is anders natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig brede schouder, schuif de schuld maar op mij af
Jij zei zelf ook dat je hem niet zo goed vond.Maar ik vind het eigenlijk wel goed zo...
Nee, doe mij dan maar De Erfenis!! Dat komt morgen weer en het wordt nou wel erg spannendquote:Op zondag 30 mei 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tis juist leuk nu....
Mijn ouders kijken ook...quote:Op zondag 30 mei 2004 21:38 schreef BVO het volgende:
Ja, ik heb het niet echt gevolgd hoor, zie soms wat als m'n ouders er naar kijken.
Wat is er mis met mijn sig?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:40 schreef BVO het volgende:
Wanneer maak je nou eens een goede sig Svurno?.
Haha... was te voorspellen he.... maaruh zij alleen of nog meer artiesten?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
Hind natuurlijk
Die zijn idd leuk ja.... moet gelijk terugdenken aan de vakanties op Curacao.... daar zijn die lui vet hot!quote:Op maandag 31 mei 2004 10:35 schreef BVO het volgende:
Volgens mij alleen zij...al las ik ergens dat Aventura ook nog een keer komt...die vind ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |