ok, dan mogen jullie dat dan samen doenquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Neej hoor. Maar Beaver kent 't wel![]()
ik doe geowon uit me kop meebleren, tis da het daarom nie goed is maar jaquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:21 schreef Cybart het volgende:
nouhou... gaat iedereen nu zingen?
dan wil ik ook gaan zingen
*songtext opzoek*
(en een leuk liedje)
ja. maar ik heb hier ruuddewild opstaan,.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe geowon uit me kop meebleren, tis da het daarom nie goed is maar ja.
ik zit ergens op school me gigantisch voor schut te zetten hehehequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja. maar ik heb hier ruuddewild opstaan,.....
maar hijs niet echt op dreef vandaag
weet inmiddels wel welk liedje je bedoeld....quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:22 schreef Twaalfje het volgende:
Cybart:
[Patsy Gallant - From New York To LA.mp3]
zonde dat ik daar dan niet bij ben!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit ergens op school me gigantisch voor schut te zetten hehehe
niet voor mij hehehequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
zonde dat ik daar dan niet bij ben!
en de rest die daar zitquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet voor mij hehehe
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet inmiddels wel welk liedje je bedoeld....
redelijk heel erg doelgroepgericht he
Als ik over die tekst nadenk ben ik meteen weer in een niet sow geselluge stemmingquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef beaverhausen het volgende:
The city lights are often blurred
by stories we´ve already heard.
Booze and drugs now break my head
´cause all the shining stars are dead.
I sometimes close my tired eyes
look at myself -be hyptnotized -
findin a reason of lovin you
the man I thought was meant for me.
But were you really meant for me???
Niet over nadenken dan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Als ik over die tekst nadenk ben ik meteen weer in een niet sow geselluge stemming
hehehh alleen saskia, maar die is wel meer van me gewendquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
en de rest die daar zit
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet over nadenken dan.
ohw, dan valt het eigenlijk best meequote:Op woensdag 12 mei 2004 16:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehh alleen saskia, maar die is wel meer van me gewend.
"you call that beggin'? hihihihiiiiih"quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:37 schreef Markie-Mark het volgende:
And when I arrive at my destination......I'm gonna Kill Jerre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |