Oeh! Heb je wat te vieren dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:25 schreef Sunjammer het volgende:
Gebáááááááááák!!!
Neh, een collega is jarig... Zo'n lekker ventje waarvan je je afvraagt waarom hij een vriendin heeftquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:29 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oeh! Heb je wat te vieren dan?
Oooooooowjah altijd jammer hèquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neh, een collega is jarig... Zo'n lekker ventje waarvan je je afvraagt waarom hij een vriendin heeft
Tja ach, hij is wel mijn type hoor, maar goed... Z'n vriendin ken ik en die is best aardig hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:45 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Oooooooowjah altijd jammer hè
En dat zijn dan meestal nog van die rotwijven ook, dat snáp je toch niet....
geluk kan je ook zelf maken....quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom hebben andere mensen altijd meer geluk dan ik?!
En waarom is de Wehkamp nog niet langsgekomen met mijn bestelling!?
haha dat kan altijd nog..quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:54 schreef Jerruh het volgende:
baretje wat goed!!!!!!. dus je komt niet meer met mij een homohutje maken in eindhoven?
.
Hopelijk straks meer geluk..quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom hebben andere mensen altijd meer geluk dan ik?!
En waarom is de Wehkamp nog niet langsgekomen met mijn bestelling!?
cooliewoelie!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha dat kan altijd nog..
dit is ook nog niet zeker, maar ik vind het best relaxed als tussenoplossing.
maar waarschijnlijk is het verboden, dus er moet nog uitgevogeld worden of het wel kan...
heb opzich trouwens al een coole wijk gevonden in eindhoven waar ik (naast woensel) wel zou willen wonen, nl achter De Regent zit een coole wijk
en hoe is het met meneer Jer gesteld heden ten dagen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cooliewoelie!
goed!! ik ga vanmiddag geen tentamen maken maar me voorbereiden op kill bill 2quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe is het met meneer Jer gesteld heden ten dagen?
hi@wd
kijk dat doe je weer goed allemaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
goed!! ik ga vanmiddag geen tentamen maken maar me voorbereiden op kill bill 2.
jah!!! studieachterstand oplopen voor een filmquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
kijk dat doe je weer goed allemaal
3 uurtjes kan je best wel ergens anders aan besteden dan studerenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!! studieachterstand oplopen voor een film!
ja ok das waarquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
3 uurtjes kan je best wel ergens anders aan besteden dan studeren
dat doe je vanmiddag/morgen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ok das waar
en ik moet voor vrijdag nog filosofie leren.
GMTA.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:27 schreef wizarddragon het volgende:
Hi@Cybart & Jerruh
Damn ik moet filosofie ook nog leren (Sociale filosofie & Wetenschapsfilosofie & Filosofie voor de economie)...geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |